Aurela Skrevet 16. januar 2008 #1 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei Da jeg tok lappen hadde jeg ikke tatt mørkekjøringsdemonstrasjon. Tok denne for noen måneder siden, og spurte da de på kjøreskolen om de sa i fra til statensvegvesen og sånt, og det skulle de. Siden jeg fortsatt ikke har fått nytt førerkort (det gamle går ut i mars), tenker jeg at jeg må få bestilt dette selv. Er det noen som vet om man kan bestille på nett, eller må man møte opp på vegvesenet? Litt kronglete å komme seg dit nemlig (men nå kan jeg jo kjøre ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StearinPikken Skrevet 16. januar 2008 #2 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg tror det kommer etterhvert. du kan jo ringe opp og høre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg tror det kommer etterhvert. du kan jo ringe opp og høre? Jeg tok mørkekjøring i oktober/november.. Begynner jo å bli en stund siden.. (Tar jo bare en uke å produsere kortet). Ja, får vel ringe eller stikke ned på trafikkstasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StearinPikken Skrevet 21. januar 2008 #4 Del Skrevet 21. januar 2008 Fant du ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 21. januar 2008 #5 Del Skrevet 21. januar 2008 Førerkortet kommer ikke automatisk hjem til deg. Du må møte personlig på trafikkstasjonen. Du må levere inne ditt gamle førerkort for at de skal kunne bestille et nytt førerkort til deg. Dette kommer hjem til deg, (som det forrige) Det koster 200 hvis du beholder det gamle bilde og 262 hvis du vil ta nytt bilde. (må tas der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StearinPikken Skrevet 21. januar 2008 #6 Del Skrevet 21. januar 2008 Får man et midlertidig da? Litt kjedelig om man blir stoppet av politiet og ikke har førerkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 21. januar 2008 #7 Del Skrevet 21. januar 2008 Selvfølgelig får man midlertidig. Det er akkurat som den gangen man bestilte førerkort første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå