Gjest reisey Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Noen som har peiling på hvor man kan havne med en Tenerife uspesifisert?Det sto ingenting om at det var leilighet eller dobbeltrom heller...Reiser med Star Tour nå på slutten av måneden med min kjære:p Gleder meg:D
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Har flere ganger reist uspesifisert. Noen ganger havnet i flott bungalow - andre ganger i liten leilighet uten balkong. Noen ganger rett på stranden, midt i byen eller 5 km fra både by og strand. En gang havnet jeg i leilighet med 2 soverom. Jeg reiste alene og delte da denne leiligheten med en eldre dame som også reiste uspesifisert. Helt greit det da jeg synes det er greit å reise på en slik måte. Du kan havne hvor som helst på Tenerife. Det er vel nesten umulig å si hvorhen... Du kan faktisk også havne på hotell som ikke står omtalt i reisekatalogen til StarTour. Se StarTours regler for uspesifiserte reiser: Kategori 1: Uspesifisert uten dusj/bad og wc Uspesifisert innkvartering for 2-3 personer på hotell av meget enkel standard uten garanti for dusj /bad og wc. Soverom i leilighet kan forekomme, og man må påregne å dele rom eller leilighet med andre reisende av samme kjønn. Par som reiser sammen kan regne med å dele med et annet par. Når flere enn 2 personer står oppført på samme billett kan innkvartering skje i forskjellige leiligheter/rom eller i ekstraseng/sovesofa. Reiser flere i følge og står oppført på flere billetter kan vi ikke garantere at alle får bo på samme hotell eller område. Kan kjøpes av 1 person for del i rom med en annen reisende av samme kjønn. Informasjon om bosted vil bli gitt ved ankomst på reisemålet. Bostedet kan befinne seg i hvilket som helst område på det aktuelle reisemålet, også områder som ikke er presentert i katalogen. Ønskemål noteres ikke. Flytting kan forekomme en eller flere ganger i løpet av oppholdet. Måltider, rengjøring, oppvask og forbruksartikler som renjøringsmidler og toalettpair er ikke inkludert, servicetilbudet (reiseledere, utflukter etc) kan være begrenset. Måltider på flyet og transport til hotellet kan kjøpes ved bestilling av reisen. Kategori 2: Uspesifisert med dusj/bad og wc Som over, med garanti for dusj/bad og wc
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Vi havnet i Puerto de la Cruz (på nordsiden) da vi dro uspesifisert til tenerife i januar for noen år siden. Kjempesøt by. Vi var superfornøyd.
Gjest mumf Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har reist uspesifisert to ganger til tenerife og kom begge gangene til nordsiden. Puerto DLC er et kjempekoselig sted, men d er ingen fine strender der og mindre sol enn på sørsiden. Det er imidlertid et stort bassenganlegg og her er det faktis mer sol enn i resten av byen. Vi koste oss her, inngangen var vel på 2euro. Nab kan også ta buss til sørsiden (los christianos, Las americas), det tar ca 1 time tror jeg=)
Vici Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Vi lurer på å ta en hoppepåtur til Tenerife snart. Er spent på hvor vi evt. havner... Noen som vet om det er grei temp der nå? Ser det står +20/21 grader på Vings sider...
Vici Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Turte ikke ta sjansen jeg. Ville til sørsiden, så betalte 1250 ekstra pr.pers. Greit det egentlig. Gleder meg!!!
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Du betalte ekstra for å komme til den minst hyggelige delen av øya.. Ja, ja... Hver sin smak..
Vici Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 (endret) Du betalte ekstra for å komme til den minst hyggelige delen av øya.. Ja, ja... Hver sin smak.. Er det ikke no fint der? Har lest mye rundt på ulike forum og de fleste anbefaler sørsiden pga. været. Har du vært der? Står jo f.eks lengre opp i denne tråden at det ikke er fine strender på nordsiden samt at det er mindre sol. Og for meg er strand og sol det absolutt viktigste formålet med denne turen. Jeg er sliten og vil slappe av Endret 24. januar 2008 av Vici
Gjest Pet ii Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 Du betalte ekstra for å komme til den minst hyggelige delen av øya.. Ja, ja... Hver sin smak.. Helt sant. Sørsiden av Tenerife er det verste og styggeste stedet jeg har vært på på Kanariøyene og Puerto de la Cruz det fineste.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 Er det ikke no fint der? Har lest mye rundt på ulike forum og de fleste anbefaler sørsiden pga. været. Har du vært der? Jeg har vært både på sør og nordsiden og hadde like fint vær begge gangene. Strand var det også begge steder. Hoverdforskjellen var, slik jeg ser det, at det var masete, bråkete, overbefolket osv på sørsiden og P dl Cruz var en søt avslappet plass å være. Og Loro Parc er jo på nordsiden (absolutt verd et besøk) Sørsiden er vel best på party og vannland. Og det må jeg innrømme at jeg er lite opptatt av.. Så det farger nok mitt syn.. Uansett: ha en riktig god tur!!
Lilith Skrevet 24. januar 2008 #11 Skrevet 24. januar 2008 Var i Los Cristianos i sommer, og syntes det var topp! Og jeg er ingen partyjente, men ville ha en helt avslappet solferie. Det var stille og rolig, veldig god mat, og hyggelige folk. Fine strender. God tur!
Vici Skrevet 24. januar 2008 #12 Skrevet 24. januar 2008 Takk for tilbakemeldingene. Tror dette blir bra jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå