Gå til innhold

- Liker dere ikke Norge, så stikk


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Utdrag fra DA:

Jeg har ikke sagt eller ment at homofil legning er synd. Jeg snakker kun om homofil praksis. All seksuell omgang utenfor ekteskapet er forbudt etter islam, slår han fast.

– Jeg har heller ikke sagt at jeg er redd for at flere kan bli påvirket til å klassifisere seg som homofile. Det er ikke noen trussel. Jeg er ikke bekymret for det, men jeg bare beskriver en virkelighet slik jeg ser den, sier Ghozlan til NTB.

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article330376.ece

Dette er hva bokstavtro kristne også mener, at homofil praksis er en synd. Bør de også "stikke"?

Folk i Frp går enda lenger med sin oppfattelse av homofile, og de er ikke bundet av en religiøs tekst som forteller dem hva som er akseptert eller ei. Dette kommer rett fra hjertet:

HOMOFILI vil vi anse som en sykdom, å homofile burde heller hatt tilbud om psykologisk behandling istedenfor adopsjon, dette for å stoppe " smittebærerne". En slik type sykdom kan få diagnosen " Homsesyka"! Dette ser undertegnede som et offentlig ansvar å få stoppet

http://www.folkebladet.no/meninger/ordetfritt/article43985.ece

Hvilke av disse uttalelsene anser dere som mest ekstreme og diskriminerende?

Som jeg ser at jeg har sagt en gang tidligere i denne tråden:

Vi har mer enn nok med de mørkemenna vi avler frem selv. De hører til her, og vi hverken kan eller vil kaste dem ut av landet. Men om det viser seg at vi ved en feiltakelse har fått en imam inn i landet som vi ikke liker, så må vi da kunne sende ham hjem igjen? Kan ikke skjønne annet enn at det må være helt OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg ser at jeg har sagt en gang tidligere i denne tråden:

Vi har mer enn nok med de mørkemenna vi avler frem selv. De hører til her, og vi hverken kan eller vil kaste dem ut av landet. Men om det viser seg at vi ved en feiltakelse har fått en imam inn i landet som vi ikke liker, så må vi da kunne sende ham hjem igjen? Kan ikke skjønne annet enn at det må være helt OK.

Er dette seriøst ment?

Først og fremst kan ikke "vi" sende ut en norsk statsborger som har meninger "vi" ikke liker.. Kan du ikke skjønne at det er et helt urimelig grunnlag å utvise noen fra landet på? :ler:

Det er ikke straffbart å uttale seg om religiøse spørsmål her i landet, heldigvis for det. Basim Ghozlan responderte visst på Muhsin Hendricks, en homofil imam sin tolkning av Koranen, som mente det var tillatt å praktisere sin homofile legning fullt ut innenfor Islam. Uttalelsene til Ghozlan er tatt ut av konteksten og resultatet kan du selv se på egen reaksjon på avisartikkelen og Frp-representantens harme.

Er det helst "kjekke" norske menn som får uttale seg om homofile, selv om disse kommer med karakteristikker som helt klart diskriminerer? Liker du disse bedre enn Ghozlan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette seriøst ment?

Først og fremst kan ikke "vi" sende ut en norsk statsborger som har meninger "vi" ikke liker.. Kan du ikke skjønne at det er et helt urimelig grunnlag å utvise noen fra landet på? :ler:

Det er ikke straffbart å uttale seg om religiøse spørsmål her i landet, heldigvis for det. Basim Ghozlan responderte visst på Muhsin Hendricks, en homofil imam sin tolkning av Koranen, som mente det var tillatt å praktisere sin homofile legning fullt ut innenfor Islam. Uttalelsene til Ghozlan er tatt ut av konteksten og resultatet kan du selv se på egen reaksjon på avisartikkelen og Frp-representantens harme.

Er det helst "kjekke" norske menn som får uttale seg om homofile, selv om disse kommer med karakteristikker som helt klart diskriminerer? Liker du disse bedre enn Ghozlan?

de fleste imamer kommer dessverre ferdig utdanna og forma fra muslimske land , de kan vi sende hjem om de ikke har statsborgerskap, eller vi kan bare la være å slippe de inn .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste imamer kommer dessverre ferdig utdanna og forma fra muslimske land , de kan vi sende hjem om de ikke har statsborgerskap, eller vi kan bare la være å slippe de inn .

Hmmm, hvilke muslimsk land tror du Muhsin Hendricks var ferdig utdannet i da?

På hvilket grunnlag tenker du Ghozlan kan sendes hjem på? *nysgjerrig* Hvilke regler skal "vi" lage for å forhindre at folk får snakke fritt om sin religion da? *enda mer nysgjerrig*

Hvorfor skal "de" forresten sendes ut av landet? :Gjesp: (begynner å bli ganske lei den frasen). Hva med nordmenn som mener noe du ikke er enig i? skal vi kjøpe en øy de kan deporteres til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, hvilke muslimsk land tror du Muhsin Hendricks var ferdig utdannet i da?

På hvilket grunnlag tenker du Ghozlan kan sendes hjem på? *nysgjerrig* Hvilke regler skal "vi" lage for å forhindre at folk får snakke fritt om sin religion da? *enda mer nysgjerrig*

Hvorfor skal "de" forresten sendes ut av landet? :Gjesp: (begynner å bli ganske lei den frasen). Hva med nordmenn som mener noe du ikke er enig i? skal vi kjøpe en øy de kan deporteres til??

Neida, slapp av du kan bli :)

Folk må gjerne snakke fritt om sin religion , men tåle kritikk uten å ty til vold .

De bør heller ikke oppfordre til kriminelle handlinger .

Generelt syes jeg ikke Norge burde gi støtte til trossamfunn, dette kan de ordne selv om de interessert (gjelder kristedom og )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er langt på vei enig med denne FrP mannen.

Vi så det samme da Stein Erik hagen begynte å klage på skattene. De fleste av os var enig i at da fikk han bare stikke. Flytte ut av landet. DEN GANGEN var imidlertid ikke FrP enig, men mente isteden at skattereglene måtte gjøres om Det er mao ikee en entyding holdning fra FrP.

Nå ser vi noe av det samme med Fredriksen som har flyttet ut og nå flytter ut formuen sin, og igjen er jeg enig. Flytt ut og ferdig med det. Fredriksen skal forøvrig ha ros for at han ikke kommer med massevis av klaging slik Stein Erik Hagen gjorde før han forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette seriøst ment?

Først og fremst kan ikke "vi" sende ut en norsk statsborger som har meninger "vi" ikke liker.. Kan du ikke skjønne at det er et helt urimelig grunnlag å utvise noen fra landet på? :ler:

Det er ikke straffbart å uttale seg om religiøse spørsmål her i landet, heldigvis for det. Basim Ghozlan responderte visst på Muhsin Hendricks, en homofil imam sin tolkning av Koranen, som mente det var tillatt å praktisere sin homofile legning fullt ut innenfor Islam. Uttalelsene til Ghozlan er tatt ut av konteksten og resultatet kan du selv se på egen reaksjon på avisartikkelen og Frp-representantens harme.

Er det helst "kjekke" norske menn som får uttale seg om homofile, selv om disse kommer med karakteristikker som helt klart diskriminerer? Liker du disse bedre enn Ghozlan?

Uttaler meg bare generelt og mener at vi burde kunne sende folk tilbake dit de kom fra, dersom de ikke har statsborgerskap, og viser takter som tyder på at vi kommer til å angre på at de slapp over grensa i utgangspkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, hvilke muslimsk land tror du Muhsin Hendricks var ferdig utdannet i da?

På hvilket grunnlag tenker du Ghozlan kan sendes hjem på? *nysgjerrig* Hvilke regler skal "vi" lage for å forhindre at folk får snakke fritt om sin religion da? *enda mer nysgjerrig*

Hvorfor skal "de" forresten sendes ut av landet? :Gjesp: (begynner å bli ganske lei den frasen). Hva med nordmenn som mener noe du ikke er enig i? skal vi kjøpe en øy de kan deporteres til??

"Kjøpe en øy"? Vi har da plenty med øyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder også vaskekte nordmenn også.

Haha, jeg trodde det var nordmenn det handla om da jeg leste topic, og ble igrunn litt skuffa. Hører jo i det uendelige om nettopp FrP-sympatisører som klager over Norge, men som like fordømt fortsetter å bo her. Da har de jo noe felles med Abdul i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...