Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vurderer å dra en tur til Thailand denne vinteren. Men hvor er det best? Ønsker et behagelig sted, nær strand og ikke så altfor langt fra sentrum. Ikke noe voldsomt party sted, men heller ikke rent familiested.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen dager i bangkok er jo et must, ellers er jo øyhopping veldig populært.

Pattaya vil eg ikkje anbefale, mye kriminalitet og veldig høy partyfaktor med det som hører til.

Skrevet (endret)

Jeg anbefaler Krabi-området. Veldig lett å komme seg rundt (om dere vil reiser litt forskjellige steder da) Railay Beach er veldig avslappende og fint. Siste nummer av Vaga Bond har fine artikler om Thailand som jeg anbefaler at du tar en titt på.

Ellers ville jeg ikke tatt alt for mange dager i Bangkok. Morsom opplevelse, men slitsom, mye forurensing, mye mennesker og på grensen til kaostilstander.

Vi var en måned i Thailand. Anbefaler det for å få med seg litt :) Gled deg!

Endret av Solknapp
Skrevet

Så du har tenkt deg til Thailand Lucky117:)

Har vært der 2 ganger og anbefaler deg det på det sterkeste. Jeg elsker Thailand og klarer ikke å vente til jeg kan dra tilbake.

Jeg vil også anbefale deg Krabi :) Bare ikke Phuket.

Skrevet
Så du har tenkt deg til Thailand Lucky117:)

Har vært der 2 ganger og anbefaler deg det på det sterkeste. Jeg elsker Thailand og klarer ikke å vente til jeg kan dra tilbake.

Jeg vil også anbefale deg Krabi :) Bare ikke Phuket.

Ja tenkte oss en tur dit :) Krabi så utrolig fint ut, men var dessverre ikke noe ledig der nå....kun ett hotell som lå 25 km fra stranden...det er ikke interessant :nei: Så da ble det khao lak! Blir nok bra :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...