Gå til innhold

reise med ei på 1,5 år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp.

Vi har lyst til å dra til utlandet i august med datteren vår som da vil være 1,5 år.

Noen som har tips på hvor vi kan dra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velger dere en familievennelig hotell med barnebasseng, er mye tilrettelagt for familietur. Noen av turopperatørene har også spesielle tilbud til aktiviteter for småbarn, så se litt på dette kan jo være litt lurt før bestemmelse av reisemål.

Kan være kanskje greit å finne et feriemål med ikke for mange timers flytur, så syd-europa er jo mange som velger eks. Kreta, Mallorca o.l.

Har selv tenkt å reise i august med mine småtroll på da 11 og 9 år, men kunne tenke meg Italia da.....

God reise :0)

Skrevet
Trenger litt hjelp.

Vi har lyst til å dra til utlandet i august med datteren vår som da vil være 1,5 år.

Noen som har tips på hvor vi kan dra?

Hva slags opplegg ønsker dere? Må dere ha bamseklubb og barnebasseng? Hvis svaret er nei kan jeg absolutt anbefale de greske øyer.

Vi har reist til Chios i 17 år og den yngste var 11 måneder første gang han var med ned. Vi har møtt barn helt ned i 5-6 måneders alder der nede. Det kan bli varmt i august, men det pleier å være en svalende vind og med a/c på natten har det gått helt fint for alle jeg har snakket med. Det som er viktig er å legge opp ferien slik at den passer _barnet_. Pass på solkrem, hold dere i skyggen i de varmeste timene midt på dagen, beskytt hodet og sørg for at hun for i seg nok væske.

Grekere er utrolig barnevennlige og ungene føler seg nesten som konger når de kommer dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...