Gå til innhold

Dårlige daga!


Morroklompen

Anbefalte innlegg

No e de 3 mnd sia pappa døde. Eg har egentli ikkje hatt nåke "normal" reaksjon, i motsetninga til mine søstre som har tatt det veldig tungt og sleit lenge med å fungere i kvardagen. Eine søstra mi sliter enda, og det går utover skulen.

Men no kjenner eg at eg e begynt å bli sliten, eg har mange dagar der eg e i dårlig humør. Eg orka ingenting og kjenne at eg godt bare kan ligge under dyna heile dagen. Det går utover mine nærmeste, spesielt kjæresten min. Han er veldi forståelsesfull, og lar meg få fred dei dagane eg er i dårlig humør. Men de må tære på han og, han må vel bli lei til slutt?! Eg veit at eg ikkje er nåke godt selskap når eg er sånn. Men klare liksom ikkje å gjere nåke med de!

Om 9 dagar så reiser eg på studietur te utlandet, og skal vere vekke i 5 veker. Pappa var ikkje så veldig glad for at eg skulle reise dit eg skal, pga vold og skumle omgivelsa. Han ville heller at eg skulle reise til en tryggare plass. Eg grua meg litt te å reise no..det er så lenge vekk, og tenk om det skjer nåke. Eg skulle egentli vere med pappa helga før eg reise, og det nærma seg fort. Eg takla dårli sånne daga der eg veit at eg egentli hadde avtalt å vere med pappa, det er så vanskeli!! :gråte:

Uff, vart et veldi syteinnlegg ditta. Men eg måtte bare få det ut!! :)

Endret av Morroklompen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...