Nolita Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jeg pleier stort sett å reise med Continental, siden det er så digg å reise direkte, spesielt når man er sliten og vil hjem Har reist via Portugal til Newark en gang og det var bare stress.. Men hvordan er det å reise via Island? Er det slik at man må bytte fly? Dårlig erfaring der, siden jeg i Portugal stod i en 300 meter lang passkontrollkø da flyet skulle ta av, og det var en tur som var lagt opp av et reisebyrå . Flybilletten om Island er 700 kr billigere enn direkte, så hadde vært fint å få det billigst mulig.. Men er det best å fly direkte eller å fly om Island?
Munachimso Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Det er nok mest behagelig å fly direkte, men skal du spare penger ville jeg reist via Island. Jeg har reist mye med 2-3 flybytter og aldri hatt noen negative erfaringer med det, men mulig jeg har vært heldig. Sto i London en gang i en enorm sikkerhetskontrollkø da det var 30 min til flyet tok av, og da kom de og hentet oss som skulle boarde snart så vi fikk "sneket" i køen.
gard Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Hei Jeg har flydd via Amsterdan, Frankfurt, London, Køben etc og det er ikke noe problem i det hele tatt hvis man kan spare litt penger. Sist jeg var i NYC i desember 2007 brukte jeg Lufthansa og det kostet rundt 3500 kroner (fra Stavanger).
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Hei Jeg har flydd via Amsterdan, Frankfurt, London, Køben etc og det er ikke noe problem i det hele tatt hvis man kan spare litt penger. Sist jeg var i NYC i desember 2007 brukte jeg Lufthansa og det kostet rundt 3500 kroner (fra Stavanger). Fløy med British Airways via London Heathrow til JFK i august i fjor. Betalte 3300 pr pers. Var ingenting å utsette på British Airways i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå