Gjest Mumsi Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jeg er 40 år og har lyst til å reise på ferie. Siden alle mine venner er par reiser jeg nok alene. Hvor kan man kose seg på stranda, gå ut på restauranter og treffe mennesker men ikke påtrengende slik som i f.eks Tyrkia. Jeg er glad i festelig lag, avslapning fin natur og shopping
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Vet ikke om du ønsker å reise så langt, men Cape Town syns jeg var en fantastisk by. Nydelig natur med table mountian i bakgrunnen, shopping, kjempegod mat og flott restauranter. Og flotte strender rett utenfor sentrum. I tillegg finnes det kjempemange fantastiske turer som du kan melde deg på. Her skal hvertfall jeg tilbake en gang!
Mixelite Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg er 40 år og har lyst til å reise på ferie. Siden alle mine venner er par reiser jeg nok alene. Hvor kan man kose seg på stranda, gå ut på restauranter og treffe mennesker men ikke påtrengende slik som i f.eks Tyrkia. Jeg er glad i festelig lag, avslapning fin natur og shopping Chios! Øya har alt du ber om og mere til. Chios by er en moderne by med alt man trenger av butikker for en fin sjoppingtur Bare ta en tur utenom gågaten også, det er utrolig mye butikker å finne i smågatene!
Gjest Fjellsippa Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Det er mange plasser du kan reise alene. Jeg har vært på Algarvekysten, Kreta og Mallorca alene, og det var like fint alle stedene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå