Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2009


Concertina

Anbefalte innlegg

Hei hei vordende bruder!

Jeg har ikke vært så aktiv her på en stund, og kommer nok heller sterkere tilbake neste år. Vi får nemlig storken på besøk i juli - og dermed blir bryllupet utsatt et år!

Ønsker dere alle lykke til med bryllupene i år!!!!

Klem klem fra Petrina :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer Petrina! Og lykke til med bryllupet neste år :)

Ser det er noen som ikke har så lenge igjen til den store dagen. Spennende! Si fra hvordan det var etterhvert da :) morsomt å høre om erfaringer og minner fra dagen!

Lykke til!! Og husk å nyt dagen og kos dere masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 3 juli :)

Har kommet særdeles kort i planleggingen... Kirke og festlokalet er på plass, invitasjonene er planlagt men ikke påbegynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vi skal gifte oss 31 oktober på Gran Canaria :) Ute mellom palmer og blomster i en nydelig hage rett ved havet.

Gleder meg virkelig. Litt vanskelig å planlegge, siden alt er mañana og vi har en mellom man. Tar evighet å få svar.

Har akkuratt sendt invitasjoner, håper mange kan, men kan bli vanskelig. Mange som har veldig lyst vet jeg.

Skal få skreddersydd dress til min kommende man, den blir utrolig fin.Men blir nok supert til slutt. Skal få skreddersydd dress til min kommende man, den blir utrolig fin. Har ikke bestemt meg for kjole enda, gleder meg til jeg endelig har gjort det. :goodbye:

Endret av krillan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Gifter meg 5. september med min kjære. Det er fortsatt en stund til, men månedene går fort, men har det meste under kontroll føler jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal gifte oss 29 august på Thorskog slott. Et nydelig sted i Sverige. Gleder oss veldig. Skulle egentlig gifte oss på Gran Canaria, men tror dette kan bli enda bedre.

Han fridde på Gran Canaria,derfor ville vi gifte oss der, men det ble for komplisert med alle gjestene. Så ble det en avbestilling på Thorskog slott, ellers kunne vi ikke fått giftet oss der i år.

Tror det blir fantastisk! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå begynner virkelig raset med bryllup fremover... Mange har jo allerede giftet seg.

Gratulerer til dere og lykke til til alle dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss den 27. juni i år :yvonne:

Er det noen som har noen tips eller noe de vil dele? Begynner å bli stressa, er så redd det er noe jeg har glemt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...