Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg er inne på tanken på å kjøpe ny bil. Lurer derfor på hva jeg kan regne med å få i innbytt for min. Har vært inne og sett på DinSide, og sett hva bilen min er verdt. Det ser ut som om det er det bilforhandlerne selger bilene for. Hvor mye mindre kan da jeg regne med å få. Det er ingen store feil på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mari_* Skrevet 9. januar 2008 #2 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men hva med å ta en salgstest på NAF? Da får du papirer på tilstanden på bilen din samt salgsverdi. Dette vil gjøre en kjøper tryggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. januar 2008 #3 Del Skrevet 9. januar 2008 Da vi kjøpte ny bil tok forhandleren den gamle i innbytte. Vi fikk omtrent det den typen biler ble solgt for på nett. Vi ville uansett godtatt betydelig lavere pris, for det var verdt det for å bare kjøre bilen på plass og overlate alt til dem i forhold å skulle ta seg bryet med NAF-test, fikse småfeil, legge ut annonsen osv. I tillegg hadde vi jo en bil det går 13 på dusinet av, dermed ville det være stor konkurranse blandt folk som ville ha den typen biler. Slike ting synes jeg det er verdt å ta med i beregningen når man velger å bytte den inn istedet for å selge selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå