Saeria Skrevet 29. januar 2008 #441 Del Skrevet 29. januar 2008 Morn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. januar 2008 #442 Del Skrevet 29. januar 2008 Håper du sov godt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #443 Del Skrevet 29. januar 2008 Sov utmerket godt jeg, det var deilig og nødvendig. Også så koselig med så kjekke morgen-meldinger her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #444 Del Skrevet 29. januar 2008 Ja, nå har det begynt å spre seg på jobb. Jeg hadde jo uansett tenkt å fortelle det denne uken, fortalte det til en i går, men han er ikke edn som forteller det videre, så jeg kom til at jeg måtte nok fortelle det til en til, en kvinne... Men før jeg kom så langt har altså ei av dem begynt å spekulere i lunsjen før jeg kom, om ikke.. om ikke jeg er gravid tro? De andre hadde ikke hørt noe om det, men jeg merket at jeg syntes enkelte glodde litt på magen min, uten at jeg visste helt hvorfor... Vel, etter lusnj så spurte hun.. og de kom snikende fra andre kontorer.. joda, jeg bekreftet, det stemmer det, i august skal jeg ha, jada... Ja, for hun syntes jo det at jeg går ikke INNOVER lenger... Ehh, seriøst så har ikke min mage gått "innover" siden jeg traff min mann for over 6 år siden, men det er nå en annen sak, den går litt mer utover nå enn før jul, den gjør jo det. (Vekta står stille, men magen vokser... så ett eller annet annet må jo krympe da...) Så derved er det offentlig på jobb også. Jeg skal bli mamma i august, og jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. januar 2008 #445 Del Skrevet 29. januar 2008 Så greit at det ordnet seg selv. Mye lettere å bekrefte sånt enn å fortelle det selv. Da slipper en å lete etter anledninger :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #446 Del Skrevet 29. januar 2008 Det har du rett i. Så nå regner jeg med at ryktet sprer seg fort, når tre av "skravlekjerringene" vet det... Fra før var det jo faktsik 5 andre som visste det, en av dem har visst det helt siden før jul, men hun fikk beskjed om at det var hemmelig da. I går sa jeg til henne at nå er det ikke hemmelig lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. januar 2008 #447 Del Skrevet 29. januar 2008 sånt sprer seg fort. Spesielt blandt damene :-D Her har damene visst det lenge, men fikk senest kommentar fra en av guttene i dag. Så tar nok litt lenger tid før det sprer seg blant mannfolka :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. januar 2008 #448 Del Skrevet 29. januar 2008 Med et par skravlegladet, vil nok budskapet nå fort frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #449 Del Skrevet 29. januar 2008 Med et par skravlegladet, vil nok budskapet nå fort frem. Jepp, tviler ikke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 29. januar 2008 #450 Del Skrevet 29. januar 2008 *besøker* takk for alle gode råd i trådene mine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #451 Del Skrevet 29. januar 2008 *besøker* takk for alle gode råd i trådene mine!! Takk for besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. januar 2008 #452 Del Skrevet 30. januar 2008 Innom for å ønske deg en god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. januar 2008 #453 Del Skrevet 30. januar 2008 Innom for å ønske deg en fin dag på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #454 Del Skrevet 30. januar 2008 Takk, begge to. Jeg tror jeg trenger det, dette er ikke en helt god dag. Jeg kom meg sent i seng i går, for jeg så Grey's i stedet for å ta det opp, også "måtte jeg bare sjekke" et par småting på pc'n etterpå, og var ikke under dyna før etter 23. Altfor sent for meg. Så våkna jeg klokka fire... sulten... og fikk ikke sove stort mer. Altfor lite søvn, noe jeg kjenner i hele kroppen. Så da er jeg trøtt, og sliten, allerede når jeg begynner dagen. Kombiner med at jeg er uvel/kvalm (denne "jeg er gravid og kaster opp frokosten"-greia var jeg bare plaget med et par ganger, og det er noen uker siden, men dette føles annerledes), kald (det begynte å regne/snø når jeg gikk fra toget, noe med medfører at buksa mi er våt og altså kald, for regnbukse hadde jeg ikke på meg, bare regnjakke) og har litt vondt i magen (kjennes liksom ut som om mensen er på vei. Jeg vet jo at den ikke det er, det er vel livmora som vokser, men behagelig er det jo uansett ikke) Alt i alt hadde jeg hatt det langt bedre under dyna, eller under pleddet, i dag, men her er jeg nå. Jeg er jo ikke syk, så ingen grunn til å være hjemme, jeg er bare ikke på topp, og gleder meg til dagen er over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. januar 2008 #455 Del Skrevet 30. januar 2008 Æsj, kjedelig start på dagen. Får håpe det blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #456 Del Skrevet 30. januar 2008 Nå snør det i Bergen sentrum. Og jeg blir svimmel hver gang jeg reier meg. wee... for en deilig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 30. januar 2008 #457 Del Skrevet 30. januar 2008 Har du fått i deg mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #458 Del Skrevet 30. januar 2008 Nei, jeg skal ikke klage. Da jeg rusla fra togstasjonen i dag tenkte jeg på hvor heldig jeg har vært, hvor lite plager jeg har hatt hittil i svangerskapet. Har ikke kasta opp mer enn et par ganger. Har ikke vært plaga med kvalme sånn kjempemasse. Lite vondter, lite plager. Heldig. At jeg blir svimmel når jeg reiser meg, det er en ganske vanlig sak for meg, det har bare blitt mer av det etter at jeg ble gravid, men det er vel helt normalt og ikke noe å tenke mer på, bare reise meg forsiktig, og ha noe å holde meg i. Det går så fint så, jeg svimer ikke av, ikke noe problem. Inntil jeg passerte 12 uker, så FLØY tida, ukene raste avsted. Nå synes jeg ikke de gjør det mere, men det er kanskje likegreit med at vi har å ordne. Jeg har lyst tilbake i de tankebaner jeg var forrige uke, med fokus på vogner og bilseter og sånn. Det var koselig. Får prøve å fokusere litt på det igjen. Se om jeg klarer inspirere mannen til å skjønne at det er koselig å tenke på. Og vurdere om vi skal prøvedytte vogna til Linn3c en dag, kanskje ikke med hvetemel oppi Og vurdere å prøvedytte litt på andre vogner på butikker. Jeg er fortsatt i tvil på denne buggaboo-vogna. Den får virkelig SKRYT av alle som har den, enten de triller på handlesenter eller i skogen. Jeg begynner å venne meg til utseende, selv om den er snål. Men hvordan kan det være at det er ok at den ikke har full liggestilling i sittedelen, når alle andre vogner skryter av nettopp det??? Nå har jeg jo ikke tenkt at "sittedelen" skal fungere som seng, og jeg vet jo at babyer sover godt i bæresjal etc, hvor de slett ikke ligger, men "alle" sier jo at full liggestillign i sittedelen er viktig, her er det i stedet fokus på at den er "ergonomisk riktig", men altså ikke "flat liggestilling"? Jeg synes den emmaljungavogna er fin.... men er litt skeptisk om den er så tung, derav denne mulige prøvedyttingen en gang (no worry, Linn3c, jeg vet at vogna ikke står hjemme hos dere, og jeg vil ikke gjøre det til noe mye styyyr for dere altså, så dersom det i det hele tatt er aktuelt er det en gang det passer for dere, men jeg kan prøvedytte den på en butikk dersom det er strev å få den med hjem og sånn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #459 Del Skrevet 30. januar 2008 Har du fått i deg mat? Jeg spiste selvsagt frokost før jeg dro hjemmefra, det gjør jeg hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #460 Del Skrevet 30. januar 2008 Og nå har jeg spist fire plommer også... Og om en time er det lunsj. Tror jeg må på butikken først, for noe sier meg at hvitost slett ikke er det jeg har lyst på... Men det jg hr lyst på...det er egentlig skikkelig salt og smakfull spekemat det, men DET skal man jo ikke spise, så det blir det ikke nei... Blir vel skinke igjen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg