W. Wallace Skrevet 18. januar 2008 #21 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg må si at mister Braveheart og Villemus Valensis (regner med at nicket ditt er koblet til den W. Wallace) faktisk hadde et tildels inspirerende innspill i denne tråden. Den traff muligens et ømt punkt.. "William Wallace is seven feet tall!" "Yes, I've heard. Kills men by the hundreds. And if HE were here, he'd consume the English with fireballs from his eyes, and bolts of lightning from his arse." Vedder mange penger på at alle menn som får denne deler av livet under kontroll blir en helt annen mann over natten. Jeg synes forøvrig du skal kalle alle kvinner du møter fra nå av villemus, da gjør du inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest javac Skrevet 20. januar 2008 #22 Del Skrevet 20. januar 2008 Første helg som ny mann har gitt resultater, min gode Wallace.. Mitt til nå bekymringsløse og ukompliserte singelliv er i ferd med å bli seriøst føkka opp. Takk skal du faen meg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #23 Del Skrevet 20. januar 2008 Jøss, finnes det KVINNER som er akkurat som meg??? Jeg er en mann på over 40 år som har akkurat samme erfaringen som damen over beskriver, men uten å ha vært i noe som kan ligne ett forhold. Har lært å ta livet som det kommer, har innsett forlengst att jeg skal gjennom livet uten å ha en partner. Sånn er det bare, ferdig med det. T. Tull og tøy. Du må bare smile litt mer, få litt øyekontakt i ny og ne, være litt åpen og ta mer initiativ. Det bør du klare. Så, opp og stå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Giovanni Skrevet 20. januar 2008 #24 Del Skrevet 20. januar 2008 Har du tenkt på at greia kanskje ikke handler om hvordan du går frem og hvordan du sjekker, men hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 20. januar 2008 #25 Del Skrevet 20. januar 2008 Første helg som ny mann har gitt resultater, min gode Wallace.. Mitt til nå bekymringsløse og ukompliserte singelliv er i ferd med å bli seriøst føkka opp. Takk skal du faen meg ha! Hahah, hater når det skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #26 Del Skrevet 21. januar 2008 Har du tenkt på at greia kanskje ikke handler om hvordan du går frem og hvordan du sjekker, men hvor? Hvor er de gode stedene å sjekke opp bra damer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #27 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvor er de gode stedene å sjekke opp bra damer da? Jeg er en bra dame og går ikke så mye på byen, du finner meg egentlig ikke fordi jeg er opptatt med jobb og trening.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Også bra dame Skrevet 27. januar 2008 #28 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg er en bra dame og går ikke så mye på byen, du finner meg egentlig ikke fordi jeg er opptatt med jobb og trening.... Signerer. Konklusjonen er at det er vår feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 28. januar 2008 #29 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvor er de gode stedene å sjekke opp bra damer da? Kanskje du treffer dem på butikken, flyplasser/fly, kaféer og på tur/en eller annen fritidsaktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Giovanni Skrevet 31. januar 2008 #30 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvor er de gode stedene å sjekke opp bra damer da? Hele poenget er jo at det er du den eneste som vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #31 Del Skrevet 3. februar 2008 Det går da ann å gå ut på byen uten å drikke så særlig og dra hjem før klokka er tre. Jeg er singel og er tidvis ute på byen. Drar med venner og er alltid åpen for kontakt av det andre kjønn. Drar som regel hjem ved ettiden. Da holder det for meg. Jeg vil heller ikke sjekke opp/bli sjekket opp av noen som er dritings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cienna Skrevet 4. februar 2008 #32 Del Skrevet 4. februar 2008 Akk...det singellivet det singellivet....hehe....Vel; jeg må si at det som kunne få meg på kroken var å komme bort og rett og slett si "Hei!" Vær deg selv, ikke vær full, og ikke kom med en slibrig sjekkereplikk...En fyr kom bort til meg en gang og spurte om jeg ikke ville ta et glass vin med ham en gang...det var på lyse dagen i edru tilstand...hadde jeg ikke vært i et forhold hadde jeg fint takket ja! Skulle ønske norske menn var litt mer frempå, og ikke la så my i det å spørre en jente ut...flere gutter har spurt meg ut uten å være fulle, og jeg synes det er kjempehyggelig! De gutta som kommer ranglende bort til meg i fylla synes jeg bare er patetiske og jeg vil ikke snakke med dem, da de som regel babler om "stjerner som er stjålet" eller noe rart.... Vel, nå sjekket faktisk jeg opp typen min i fylla da...hehe...men det funket det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå