Gå til innhold

Langdistanse fly

Anbefalte innlegg

Gjest ut på tur
Skrevet

Hvilken flyselskaper liker du å fly med og hvilken unngår du på lengre reiser?

Jeg liker best BA fordi de har fantastisk gode nakkestøtter, gode seter og god sevice. Men det er et mareritt å måtte innom London, der står de helt på hode!!!

Og man kan sjekke inn på nettet og få akkurat det sete man vil, noe som er veldig kjekt med flytid på over 20 timer.

Koster mer enn både Thai og Austria.

Kan ikke fordra Austria. Dårlig service, veldig dårlig service både på flyet og i Wien. Vonde seter og veldig vond mat. Var også umulig å sjekke inn på nettet, selvom det i teorien skulle ha fungert.

Har flydd med dem tur/retur Australia 3-4 ganger så er ikke noe enkelt tilfelle. Heldigvis har de sluttet å fly til Syd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg tror dette avhenger en del av hvilke rute du flyr, hvilket fly de benytter, om crewet har en god dag osv. Men generelt synes jeg at Malaysia Airlines har vært ganske bra, JAL var en bra opplevelse, Thai pleier å være bra osv. Min verste tur var med KLM fra Malaysia til Amsterdam...i et gammelt 747 Cargo variant. Det var trangt om plassen, ingen personlig TV skjerm, dårlig service etc.

Skrevet

Jeg har flydd med KLM til Sør Afrika, syns flyet var trangt, små seter, og dårlig benplass. Hadde personlig skjerm som var plassert på setet foran meg. Men når h*n foran meg la ned setet klarte jeg ikke å se på skjermen. Irriterende!

Har også flydd med Air Canada til Canada, det var kjempebra, store og gode seter. Mye romsligere fly. Likte dem mye bedre.

Skrevet (endret)

Min beste opplevelse var med SAS faktisk :jepp:

Endret av Munachimso

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...