Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #21 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er så herlig..... Og menn kontakter meg igjen etter flere måneder - etter at jeg har hatt andre - at de virkelig har giddet å spart på tlf.nr mitt så lenge.... Så kan vi leke litt igjen. Duster!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vsn Skrevet 19. januar 2008 #22 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvis man går på byen for å ha sex og ender opp med en man ikke syns er så veldig bra, er ikke det lavmål og kjennetegn på en som er desperat..? Det kan fort skje at man gjør noe som man tenker at ikke var helt smart i ettertid, men hvis man syns slikt er helt ok og gjør det til en vane- stakkars mennesker. Tenk å synke så dypt. Utseendet har ingenting å si for hvordan folk er i senga. Jeg skulle ha ONS med en som ikke var særlig pen (hehe, fin måte å si det på). Vi hadde sex 3 ganger den kvelden. Og jeg traff han flere ganger etter det. Sexen var utrolig bra. Ingen hemninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #23 Del Skrevet 19. januar 2008 Utseendet har ingenting å si for hvordan folk er i senga. Jeg skulle ha ONS med en som ikke var særlig pen (hehe, fin måte å si det på). Vi hadde sex 3 ganger den kvelden. Og jeg traff han flere ganger etter det. Sexen var utrolig bra. Ingen hemninger. Å synes at noen ikke er bra er vel heller ikke det samme som at "han er ikke særlig pen". Syns man at noen er ikke bra vil det jo si at man ikke liker personen, og det høres ut som du likte ditt ONS.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. januar 2008 #24 Del Skrevet 20. januar 2008 hehe, har gjort det et par ganger selv jeg, gått ut for å få ONS. men har rett og slett funnet ut at ONS ikke helt ligger for meg. syns det er litt ekkelt, føler meg som en tøs, og det er ingen bra følelse. er man singel er nok heller pulevenn eller vibrator tingen.. hvertfall sånn for min egen del. etter det 2 gangene jeg hadde ONS fikk jeg heeelt noia og dro å sjekka meg for alskens sykdommer, til tross for kondombruk! så nei, går ikke på byen for å finne ONS. heller for å være med venner, treffe nye morsomme mennesker, og ja, for å være ærlig, for å drikke alkohol sammen med andre alkholdrikkende mennesker :D synes forsåvidt det er helt greit at andre harONSer, sexliv er noe som er helt opp til hver enkelt, og hvis noen føler seg komfortabel med ONS så er vel det deres valg ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 20. januar 2008 #25 Del Skrevet 20. januar 2008 Heisann! Ofte føler jeg meg aleine. Er jeg den eneste som går på byen for å treffe gutter (og mulig ons hvis alt går bra)? Vennine mine er mest intressert i å danse. Hvis de først blir sjekka opp så blir gutten(e) fort rejecta. Gjør som du vil, selv om venninnene dine ikke har like mange åpenbare baktanker og motiv som deg. I 2007 blir jo norske kvinner oppfordret overalt til dette, i og med at kondomer deles ut gratis i ungdomsskolen, alle kvinnemagsiner har annonser fra Kondomeriet som tester en ny leke hver måned og anbefaler den med terningkast, osv. Så det er klart at det tydeligvis i det større perspektivet ikke er unormalt at du gjør det. Dersom du mener du kan stå for det, kan du jo bare fortsette. Som du kanskje ser er det klart et marked der ute. Du kan jo forsøke å finne deg en som du kan være sammen med over lengre tid, fremfor å bytte dem ut hver helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 22. januar 2008 #26 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg drar sjelden på byen for å få meg noe, men har da endt opp med noen ONS alikevel, litt for mange i det siste egentlig. Jeg drar ut for å ha det gøy med venner. Et ONS er bare et + eller - spørs på fyrn egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 25. januar 2008 #27 Del Skrevet 25. januar 2008 Fatter ikke at dere kan gi det mest dyrebare dere har, nemlig dere selv til vilt fremmede menn. Dette er jo det som skal være det fineste man kan dele med den kjæreste man har. Er så utrolig glad for at jeg aldri har blitt med noen tilfeldige i seng. Jeg er altfor dyrbar for det, ....det er kun kjæresten min som får meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #28 Del Skrevet 25. januar 2008 Fatter ikke at dere kan gi det mest dyrebare dere har, nemlig dere selv til vilt fremmede menn. Dette er jo det som skal være det fineste man kan dele med den kjæreste man har. Er så utrolig glad for at jeg aldri har blitt med noen tilfeldige i seng. Jeg er altfor dyrbar for det, ....det er kun kjæresten min som får meg. Vel, Helene...Det kommer vel litt ann på hvordan man ser det. Jeg føler meg også dyrebar - men synes sex er deilig. Og ONS er deilig. Og livet for kort til å vente med sex til jeg møter Mr Mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #29 Del Skrevet 25. januar 2008 Gjør som du vil, selv om venninnene dine ikke har like mange åpenbare baktanker og motiv som deg. I 2007 blir jo norske kvinner oppfordret overalt til dette, i og med at kondomer deles ut gratis i ungdomsskolen, alle kvinnemagsiner har annonser fra Kondomeriet som tester en ny leke hver måned og anbefaler den med terningkast, osv. Så det er klart at det tydeligvis i det større perspektivet ikke er unormalt at du gjør det. Skjønner ikke helt sammenhengen her? Har sexleker noen sammenheng med ONS? Jeg ville vel heller tenke tvert imot? Jeg kunne ikke tenke meg å ha ONS, men ser ikke helt hvordan det at jenter "oppfordres" til å onanere skulle gjøre at de lå med fremmede? Å onanere og å ha ONS er jo to vidt forskjellige ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 25. januar 2008 #30 Del Skrevet 25. januar 2008 Fatter ikke at dere kan gi det mest dyrebare dere har, nemlig dere selv til vilt fremmede menn. Dette er jo det som skal være det fineste man kan dele med den kjæreste man har. Er så utrolig glad for at jeg aldri har blitt med noen tilfeldige i seng. Jeg er altfor dyrbar for det, ....det er kun kjæresten min som får meg. Jeg ser det ikke på at jeg gir bort meg selv til en fremmed mann. Jeg er da dyrebar jeg og, selvom jeg har hatt mine ONS. Jeg har ons fordi jeg liker sex, og da har jeg det for min egen del først og fremst, ikke for hans. Men jeg gir da ikke meg selv bort til en fremmed mann. Det er iallefall ikke sånn jeg ser på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 24. mars 2008 #31 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg ville syntes man var mer desperat om man gikk til gamlehjemmet for å få seg noe. Men det er nå meg da..... Selv går jeg også til den beste bakeren om jeg ønsker en godt brød.... Den støtter jeg. Helt enig. Jeg selv går ut for å danse å ha det gøy. Men har ingenting i mot å bli sjekket opp, og om alt går bra kan mye skje. Men jeg er skjelden ute for å få meg noe. Men har ingenting i mot at andre gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #32 Del Skrevet 24. mars 2008 Greit nok at sexlivet er opp til hver enkelt osv, men hvis det er helt vanlig at "alle" går ut for å få seg en ONS så ødelegger jo det troa man har på å finne en som er ute etter mer enn bare en natts sex. Jeg har mista helt troen på verden jeg ass, - alle vil jo bare ha ons, ikke no forhold og kjærlighet lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå