Gå til innhold

Klubben for de som ønsker mer sex


Gjest lissi32

Anbefalte innlegg

Gjest Mysticgirl
Jeg er enig med deg! Da tråden ble startet, sa "de to damene" at dette var tråden for de som fikk for lite, eller ikke fikk i det hele tatt. De som hadde noe imot at det var en slik tråd, kunne holde seg unna. Problemer ble disktutert på høyt nivå og løpende bånn, og alle "var så trofast" i forholdene sine, sa de...

NÅ derimot, er det plutselig blitt tråden for de som får så det holder, og helst vil fortelle alle om det...

Merkelig, hvordan enkelte kan overta/gjenopplive en tråd, og endre om på alt når de bare går inn for det. Synes faktisk det er litt dårlig gjort, mot de som hadde behov for råd og støtte i tråden...!

PS:

Jeg er gift, halvgammel,(nærmer meg 50), slasket, for fet, for lat - men ganske attraktiv pga.høy intelligens og empati. Og har en særdeles viril elsker på ca.60, som knuller minst en time når vi har anledning til å treffes. Han knuller meg til 6-8 orgasmer med min veiledning, og er bare helt fantastisk.

Jeg er like fantastisk for ham, selv om jeg altå neppe passer inn i kropps-stjerne-idealet som dere forfekter her på kg. Og ja - jeg knuller hjemme også, så jeg er utro i tilegg - herlig, herlig! :sengekos:

På seg selv kjenner man andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Canarifuglen
Zaphired og Mysticgirl er herved innmeldt i klubben for de nødne.

Her kan vi dele ting og tang, frustrasjon og gleder.

Gjerne dele når man har en bra dag, uke, måned :fnise:

Jeg husker ikke sist vi hadde sex, men tror det var for hvertfall en uke siden.

Begynner å bli nøden, men der ingen særlig tendenser hos min samboer.

Det er utrolig hvor urettferdig livet kan være. jeg er mann, men lever men en som ikke vil eller orker sex. Ikke hatt sex på 2 år, og føler jeg blir revet i stykker innvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hvor urettferdig livet kan være. jeg er mann, men lever men en som ikke vil eller orker sex. Ikke hatt sex på 2 år, og føler jeg blir revet i stykker innvendig

Urettferdig? Består ikke livet av valg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser tråden har sporet litt av...men ville tips om ett tvprogram om seksualitet som gikk på tv som omhandlet bla. dette problemet. Mange bra løsninger. Navnet falt selvfølgelig akkurat ut av hodet, men kansje noen her forstår hva jeg mener..?

Det tok utgangngspunkt i ett pars seksual liv og belyste på en veldig fin måte begge partenes synspunkt, og begge fikk hjelp til å komme seg videre. Det gikk ganske sent om kvelden, av naturlige årsaker.

Husker spesielt en episode som handlet om ett forhold der kvinnen hadde mye større seksuallyst en mannen. Ved hjelp av de forskjellige ekspertene fikk de mange gode råd. Et av tipsene som funket bra for dette paret var å bruke kjøleskapsmagneter. Ikke på en kinki måte. Men de hadde en kjøleskapsmagnet på et fast punkt på kjøleskapet - denne representerte hennes sexlyst. I tillegg hadde de en som representerte han. Denne flyttet han iforhold til hennes. Over hvis han hadde høy sexlyst. På samme nivå hvis likt osv. Dette tok vekk sexmasingen fra henne og fjernet en del av presset fra ham. Samtidig som det var litt spennende å sjekke kjølskapet. I tillegg til dette gikk hun bevist inn for å mase og klenge seg på han og hvis lysten ble for stor ordnet hun det selv på en diskre måte - slik at han ikke mistet noe "prestisje".

En av ekspertene var foresten tracy cox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tore_*
ja jeg skriver meg gjerne inn her.....

Ikke får jeg nok sex,det må jeg mase om og ikke tenner han på meg heller....kan det bli verre...snufs..

wtf?! tenner ikke på deg? pælm han ut! lol.. nei seriøst, finn deg en ny type.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser tråden har sporet litt av...men ville tips om ett tvprogram om seksualitet som gikk på tv som omhandlet bla. dette problemet. Mange bra løsninger. Navnet falt selvfølgelig akkurat ut av hodet, men kansje noen her forstår hva jeg mener..?

Det tok utgangngspunkt i ett pars seksual liv og belyste på en veldig fin måte begge partenes synspunkt, og begge fikk hjelp til å komme seg videre. Det gikk ganske sent om kvelden, av naturlige årsaker.

Husker spesielt en episode som handlet om ett forhold der kvinnen hadde mye større seksuallyst en mannen. Ved hjelp av de forskjellige ekspertene fikk de mange gode råd. Et av tipsene som funket bra for dette paret var å bruke kjøleskapsmagneter. Ikke på en kinki måte. Men de hadde en kjøleskapsmagnet på et fast punkt på kjøleskapet - denne representerte hennes sexlyst. I tillegg hadde de en som representerte han. Denne flyttet han iforhold til hennes. Over hvis han hadde høy sexlyst. På samme nivå hvis likt osv. Dette tok vekk sexmasingen fra henne og fjernet en del av presset fra ham. Samtidig som det var litt spennende å sjekke kjølskapet. I tillegg til dette gikk hun bevist inn for å mase og klenge seg på han og hvis lysten ble for stor ordnet hun det selv på en diskre måte - slik at han ikke mistet noe "prestisje".

En av ekspertene var foresten tracy cox.

Hørtes veldig smart ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 9 måneder senere...
Gjest Kåt ungutt;)

Jeg er en gutt på 14 år fra bodø som er så kåt. Jeg liker eldre kvinner mellom 30-45 år. Jeg har ikke debutert sexuelt ennå og hvis du vill ta fra meg jomfrudommen så svar meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gutt på 14 år fra bodø som er så kåt. Jeg liker eldre kvinner mellom 30-45 år. Jeg har ikke debutert sexuelt ennå og hvis du vill ta fra meg jomfrudommen så svar meg;)

Dokk bodøværinga e nu noe før dokk sjøl :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva folk sitter å googler når de kommer inn på slike gamle tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

OMG! Lever denne tråden enda? :gjeiper:

Husker jeg var en av dem som aldri fikk sex.. eller sex en gang i uka!

Bra den tid er forbi :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt å si at man skal skifte ut parteren sin. Jeg elsker kjæresten min, men han har svært liten sexlyst. Har nå fått tabl hos legen, men merker det er veldig vanskelig å være sammen med en som ikke har antydnig til lyst. Vi har snakket mye om dette, men føler ikke vi kommer så langt. Har lest rundt omkring på nettet og fått flere gode råd, men det er ikke så enkelt. Jeg prøver ikke å mase, men er trist inni meg og jeg vet ikke om jeg orker å leve i et slikt forhold så veldig mye lenger og det gjør veldig vondt å tenke på. En ting at man har forskjellig sexlyst, men når det er kun meg som har lyst blir det helt feil. Skjønner veldig godt de menn som har det sånnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Annonse

Jeg hadde sist 14. Januar. Kona er overhode ikke interessert. Jeg har sluttet å spørre. Jeg ønsker i å måtte iniativet HVER gang. Jeg vil bli begjært, kjenne på følelsen at noen vil ha meg. 

Jeg har prøvd, å spørre direkte. Løfte på dyna og invitere. Krype under dyna hennes. Masere, stryke på ryggen. Men det går ut over mitt selvbilde. 

Nok er nok, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 13.5.2017 den 18.57, TEK skrev:

Jeg hadde sist 14. Januar. Kona er overhode ikke interessert. Jeg har sluttet å spørre. Jeg ønsker i å måtte iniativet HVER gang. Jeg vil bli begjært, kjenne på følelsen at noen vil ha meg. 

Jeg har prøvd, å spørre direkte. Løfte på dyna og invitere. Krype under dyna hennes. Masere, stryke på ryggen. Men det går ut over mitt selvbilde. 

Nok er nok, 

Hyggelig at du skrev i denne tråden syv år etter siste innlegg :) WOW!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...