Gå til innhold

Klubben for de som ønsker mer sex


Gjest lissi32

Anbefalte innlegg

Gjest lissi32

Vel, dette er jo en tråd for de som ønsker mer sex, ikke for at de som har fått seg skal friste oss andre :ler:

Men om over hadde ventet lenge var det hyggelig du delte dette med oss, good for you:O)

9 dager siden her. Han føler vel presset nå!! Men jeg venter jeg! Orker ikke ta noe mer initiativ. Jeg har en korsett i lakk, hvis jeg tar på meg den vet jeg at jeg får meg, kanskje jeg bør gjøre det i kveld! Ta skikkelig initiativ selv. Det har jeg ikke gjort på lenge, ikke aggresivt!

Kanskje bare ta styringa helt å si: nå skal jeg ha deg, basta bom! Få av deg klærne, NÅ!!!!!!!

Ble litt inspirert av tråden over :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, er såpass ny her at jeg bare følte for å skrive det et sted. Nå pleier ikke sexen å være et problem da vi som regel setter av tid til hverandre hver dag til sex og kos.

Klarer ikke leve uten. Gruer meg faktisk til hun skal bort å besøke familien... Uffsan.

Liker det du skriver om TA AV DEG KLÆRNE NÅ!. Har hatt en slik periode i det siste. Litt dyrisk, litt huleboer sex for å si det slik.

Vet ikke hvor mange ganger maten har blitt ødelagt på grunn av dette denne uken. hehe.

To svette dyriske kropper inntil hverandre. Nam nam :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Hei!

Nå er jeg ikke registrert bruker her inne, men har danket litt rundt her en stund og lest flere av deres innlegg.

Og hele tiden klager du over at du får for lite sex av kjæresten din.

Jeg kommer ikke her og SIER noe, jeg bare Foreslår noe, eller jo, jeg sier noe også :) ble litt forvirra.

Har ei venninne som var sammen med en i nesten ti år, og da hun gikk fra ham så brukte hun det - mangelen på sex - som en av hovedgrunnene.

Nå mener jeg ikke at sex er hovedgreia i et forhold, men hvis du aldri blir fornøyd, og ønsker og drømmer om mer, så, ja, hva? Det er jo noe som skal falle seg så naturlig?

Venninnen min som jeg nevnte tidligere ble ekstremt usikker på seg selv, og det endte med at hun ikke ville vise seg naken for kjæresten sin for hun følte seg så utrolig usexy når han ikke ville ligge med henne.

Hvis sex er en stor greie for en person i et forhold, så tror jeg det er lurt å finne en med samme seksualdrift.

Jeg vet ikke.

Men det går an å si til seg selv at ok, slik er situasjonen, og slik vil den være resten av livet mitt....... VIL jeg virkelig dette?

Bare høyttenking. Men blir man opphengt i det så blir det en stor greie, som kan bli et problem, og da, ja hva?

Det er mye riktig i det du skisserer her, og når typen ikke er interessert i å prøve å finne en løsning så ser det ut til å skjære seg.

Det er akkurat slik du sier her om din venninne her hos oss også!

Primært så tror jeg hans problemer er at jeg har så ofte lyst, at han føler han ikke strekker til og får på en måte prestasjonsangst for å prestere noe under sex. Når vi har sex så er det alltid jeg som tar styringen, hvis ikke så skjer det ikke noe. Jeg har prøvd å ikke ta initiativ iallefall til sex, så der er jeg flink synes jeg. Selv om jeg gjorde en feil her på torsdag :(

Men samtidig så ser ikke denne hard to get metoden til å virke heller.

Det er også riktig det du sier at tilslutt så er jeg nesten brydd i å vise min lyst og kropp til typen min. For er så redd at han ikke vil like at jeg er dirty eller bare kler av meg for den slags skyld, på grunn av at han viser så lite lyst.

For min del så handler det faktisk mest om bekreftelsen på at jeg er attraktiv for min partner, på at han tenner meg og vil ha meg, og begjærer meg. Det handler mye mer om det enn om selveste sexen, selv om den også er veldig viktig for meg

Det er vel også at jeg har vært bortskjemt på oppmerksomhet fra menn nesten hele livet, så jeg oppfører meg kanskje urimelig noen ganger.

Håer på bedre tider iallefaLL FOR som lissi sier så funker det meste mellom oss.Det er kun den sexbiten vi sliter med da..Og da er det for at det blir så lite av det, ikke på ggrunn av at den er dårlig, for det er den ikke :)

Endret av Mysticgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Det er mye riktig i det du skisserer her, og når typen ikke er interessert i å prøve å finne en løsning så ser det ut til å skjære seg.

Det er akkurat slik du sier her om din venninne her hos oss også!

Primært så tror jeg hans problemer er at jeg har så ofte lyst, at han føler han ikke strekker til og får på en måte prestasjonsangst for å prestere noe under sex. Når vi har sex så er det alltid jeg som tar styringen, hvis ikke så skjer det ikke noe. Jeg har prøvd å ikke ta initiativ iallefall til sex, så der er jeg flink synes jeg. Selv om jeg gjorde en feil her på torsdag :(

Men samtidig så ser ikke denne hard to get metoden til å virke heller.

Det er også riktig det du sier at tilslutt så er jeg nesten brydd i å vise min lyst og kropp til typen min. For er så redd at han ikke vil like at jeg er dirty eller bare kler av meg for den slags skyld, på grunn av at han viser så lite lyst.

For min del så handler det faktisk mest om bekreftelsen på at jeg er attraktiv for min partner, på at han tenner meg og vil ha meg, og begjærer meg. Det handler mye mer om det enn om selveste sexen, selv om den også er veldig viktig for meg

Det er vel også at jeg har vært bortskjemt på oppmerksomhet fra menn nesten hele livet, så jeg oppfører meg kanskje urimelig noen ganger.

Håer på bedre tider iallefaLL FOR som lissi sier så funker det meste mellom oss.Det er kun den sexbiten vi sliter med da..Og da er det for at det blir så lite av det, ikke på ggrunn av at den er dårlig, for det er den ikke :)

Dette er faktisk en utrolig vanskelig ting å løse. Her har det gått så langt at jeg ikke føler meg vel med kroppen min. Nå tenker jeg nesten at det er bedre at vi ikke har sex, så slipper jeg vise meg naken. Jo lenger tid det tar mellom hver gang jo mer prestasjonsangst får jeg.

Nå har jeg bare meldt meg ut, mentalt også. Bare ser hva som skjer, venter at han skal ordne opp nå, jeg har brukt nok energi på det!

Jeg spurte han her om dagen om han virkelig hadde tenkt å sende meg på kick off på fyllefest i 3 dager UTEN å ha gitt meg noe på 9 dager! Da er du ikke særlig redd for samboeren din skal ligge med noen andre.

Så med andre ord, han er alt for trygg på meg og mine moralske prinsipper. En vakker dag unnskylder jeg meg selv, med at jeg ikke får noe hjemme. Jeg håper aldri jeg kommer dit, da er jeg i utgangspunktet helt ferdig med fyren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32

Hvordan klarer dere unngå å bli nedstemt?

Nå er det 9 dager siden, jeg er trist og lei meg...

Får sååå lyst å bare si jeg får stikke ut å få meg noe, når jeg ikke får noe her, men det bidrar jo ikke til noe mer puling:O(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy
Noe som heter at man er ansvarlig for sin egen seksualitet!

Er det ikke håp så er det jo bare og komme seg videre,blir for dumt og sitte på gjerdet og vente.

Når du sitter på gammlehjemmet er det for sent og angre,man lever bare en gang.

Se rundt deg hvor mye folk det er i verden,en plass er det en som er like god,om ikke bedre enn den du har nå.

Det finnes en til oss alle her i verden,det er bare og lete.

For en hoven og arrogant holdning du har. I et samliv så er det mange faktorer som tilsammen gjør at det blir bra eller dårlig. Det at man har lite sex er både viktig og ugunstig for forholdet, men hva vet vel du eller jeg om hvorfor andre ikke har sex. Om det hadde blitt "stopp" i sexlivet, så hadde nok jeg holdt ut ganske så lenge før jeg gikk av den grunnen, det er mange måter å ta vare på seg selv på. Folk har barn sammen, man elsker hverandre, man har det godt, har hus, har bygd opp et liv rundt sine 2 familier. Kanskje partneren har vært utsatt for noe, selv menn plages av senvirkninger etter overgrep. Forresten så er det ikke alltid at god sex betyr et godt forhold.

Jeg skjønner hva du mener når du skriver at man må komme seg opp av stolen og ikke bare vente på å få sex, men jeg tror nok at de som skriver her har gjort både det og mere til. Om jeg måtte dille og dalle, kle meg ut og lage det scenarioet hver gang det skulle bli noe, da tror jeg at jeg hadde gått lei fort, samtidig hadde jeg nok skyldt mest på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Kloke ord der, Mysticgirl.

Jeg har en kamerat som sier at når menn har mye i hodet, altså mye stress på jobben, driver med oppussing på hytta, mekker på båten og favorittlaget holder på å ta gull/gå på dunken, da er det rett og slett så mye for et mannehode at de ikke greier å huske på at de har lyst på sex (!)

:hoho: Uffa meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gikk 18 dager før jeg fikk meg noe, men nå fikk jeg meg i natt ;)

:danse::danse::danse:

Dåkker er nå bra patetisk!

Feire at det har blitt noe på dere,har man det dårlig i forholdet tar man grep som retter på sakene.

Husk på dette!

Man lever bare en gang,hvorfor bruke den tilmålte tiden man har her til og slåss for en tapt sak.

Enten fikser man det forholdet man har,eller så går man videre i livet,det er for sent og sitte på gammlehjemmet og angre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Dåkker er nå bra patetisk!

Feire at det har blitt noe på dere,har man det dårlig i forholdet tar man grep som retter på sakene.

Husk på dette!

Man lever bare en gang,hvorfor bruke den tilmålte tiden man har her til og slåss for en tapt sak.

Enten fikser man det forholdet man har,eller så går man videre i livet,det er for sent og sitte på gammlehjemmet og angre.

Ja dette er jo klubben for oss som vil sutre og klage og som vil dele med andre som har det på samme måten. Og om du ikke liker det, så trenger du jo ikke å lese om det heller da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex for første gang i år i natt.. Men jeg har hatt mensen og vært dårlig da, så det var ikke så rart at det tok så lang tid...

Men nå blir det bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32

Yes, i dag midt i vaskinga i ettermiddag, fikk jeg meg!! Wooow sier jeg bare :fnise:

Jeg kunne fått meg i går men da valgte jeg å sutre pga lite sex, så da ble det krangling istedet for puling.

I dag ble det makeupsex, rimelig bra! :O)

Gratttis, Mystic:O) Endelig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lissi32
For en hoven og arrogant holdning du har. I et samliv så er det mange faktorer som tilsammen gjør at det blir bra eller dårlig. Det at man har lite sex er både viktig og ugunstig for forholdet, men hva vet vel du eller jeg om hvorfor andre ikke har sex. Om det hadde blitt "stopp" i sexlivet, så hadde nok jeg holdt ut ganske så lenge før jeg gikk av den grunnen, det er mange måter å ta vare på seg selv på. Folk har barn sammen, man elsker hverandre, man har det godt, har hus, har bygd opp et liv rundt sine 2 familier. Kanskje partneren har vært utsatt for noe, selv menn plages av senvirkninger etter overgrep. Forresten så er det ikke alltid at god sex betyr et godt forhold.

Jeg skjønner hva du mener når du skriver at man må komme seg opp av stolen og ikke bare vente på å få sex, men jeg tror nok at de som skriver her har gjort både det og mere til. Om jeg måtte dille og dalle, kle meg ut og lage det scenarioet hver gang det skulle bli noe, da tror jeg at jeg hadde gått lei fort, samtidig hadde jeg nok skyldt mest på han.

:danse: Nettopp!! Man forlater ikke den man elsker bare fordi man har en periode i livet man ikke føler seg helt på topp! Jeg kan være rimelig utholden når alt annet fungerer. Vi har det kjempefint sammen når han har gode perioder.

Vi elsker hverandre, da går man ikke fra hverandre fordi lysten ikke er på topp hos begge to. Jeg vet hvorfor dette ikke fungerer, og jeg vet at det er midlertidig:O) Heldigvis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, i dag midt i vaskinga i ettermiddag, fikk jeg meg!! Wooow sier jeg bare :fnise:

Jeg kunne fått meg i går men da valgte jeg å sutre pga lite sex, så da ble det krangling istedet for puling.

I dag ble det makeupsex, rimelig bra! :O)

Gratttis, Mystic:O) Endelig! :ler:

Hehe, kanskje du skulle prøve å krangle litt oftere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Hehe, kanskje du skulle prøve å krangle litt oftere :ler:

hehe, kanskje det er tingen?? Makeupsex er hvertfall alltid en suksess:O) Full av aggresjon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe, kanskje det er tingen?? Makeupsex er hvertfall alltid en suksess:O) Full av aggresjon :fnise:

DET ER DET JEG SIER...DERE ER PATETISK!

Da må dere ikke klage på gubben at det ikke blir noe,hvem gidder og humpe på en sur kjærring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET ER DET JEG SIER...DERE ER PATETISK!

Da må dere ikke klage på gubben at det ikke blir noe,hvem gidder og humpe på en sur kjærring.

Hæ? Og hva hadde dette med sur kjerring å gjøre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Hæ? Og hva hadde dette med sur kjerring å gjøre???

Jeg som er sur fordi jeg ikke får noe.

Det kan være at det er to sider i en sak, så kanskje det er gubben som er gretten, gjest! Hvem gidder humpe på en gretten gubbe?

Ikke vits å fore trollene;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nødt til å melde meg inn her!

Etter mange års dårlig samboerskap etterfulgt av et par år som furtende, mannehatende, singel under et ullpledd i sofaen er jeg ute av elendigheten and READY FOR IT!

OG jeg fant meg en liten flirt som jeg i første omgang sa nei til å bli med hjem etter en fuktig kveld på byen. Jeg føler meg tross alt litt jomfru etter 2 år med nada (og 7 år med lite...), og hadde ikke lyst å innlede min nye fase med fyllesex.

I hvertfall - jeg bestemte meg så for å være raus med meg selv, så jeg kontaktet fyren pr sms og sa vel på en pen måte at jeg er intr i uforpliktende opplegg. Etter det har det blitt en del flørting på sms, men det SKJER liksom ikke noe! Jeg få'kke pult rett og slett!

Hva skjer? En mann tidlig i tjueåra som ikke hopper på et så bra tilbud? Jeg er rett nok over 30 men jeg ser bra ut og får tilbud nok, men mest fra de jeg ikke bør ligge med av sosiale og vennskapelige årsaker, gifte menn osv.

Har jeg skremt han tro? Blir gutter redde om dama sier rett ut at hun vil ha han? Jeg va'kke slibrig og grisete altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...