Gå til innhold

Når vet du at du er en Fotballhore?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Spørs vel det...bor ikke du i Trøndelag da?

(jeg har han tross alt bosatt bare noen kvartaler

fra mitt eget husvære, hehe).

jo, men jeg har connections.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært gift med en fotballgal mann i 14 år - men Minnie - det er stor forskjell på å barbere seg og å skjære av seg hodet !

Har faktisk fått stor sans for fotball selv i løpet av disse årene, men det er ikke sånn at fotballen har styrt livet vårt. Må legge til at han selv har spilt aktivt, så da blir jo innlevelsen dess større ... :ler: ... Nei, jeg synes det er en sunn interesse, jeg ... så er det en glimrende måte for ham å holde seg i form på. Dessuten er jo fotballspillere skikkelige "menn" i mine øyne - synes det er litt sexy, jeg, da ...

Det nærmeste "fotball-hore" (for et kalle-navn !!) jeg kommer må være at jeg ble med ham til London på kombinert fotball- og shoppingtur.

Men jeg velger å ta det ironisk og humoristisk - listen var fornøyelig lesing, Minnie ... :wink:

Enig Hilde, fotballspillere er sexy - er også gift med en forhenv. aktiv(ehrm, ikke akkurat elite-nivå da, men..... )

Listen til Minnie bør leses med glimt i øyet, - men den bekrefter egentlig bare tidligere antagelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, men jeg har connections.....

Det har jeg med...må den beste kvinne vinne da!

(det er bra sambisen min ikke vet hva jeg driver

og drømmmer om her inne.... :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

D kan bli bråk ja!

men skulle han begynne å neglisjere deg og du skulle lykkes i å huke tak i nevnte herre så får du bare si at min teori om en ekstern elsker satte deg på sporet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Dr Zoidberg

Vulgær var rette ordet, myagi. Det suser forbi noen andre her også, men det gidder jeg ikke taste ned, for det blir vel plutselig trakasering.

Det er nesten så jeg blir flau av å ikke like fotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vega

Mannen min liker ikke fotball!!!!

Ikke jeg heller...

Vi ser aldri på sport, annet enn sprangridning i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havner heller ikke under FOTBALLHORE :ler:

Men mannen Digger Bilcross :hoho: Noe jeg også i det siste har begynt å gjort

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere sikkert har forstått, det gjør jeg...

"Fotballhore" og stolt av det!

(selv om jeg rent personlig foretrekker og kalle meg supporter, verken mer eller mindre..) :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg er allerede definert som fotbalhore av Minnie jeg. Fordi jeg har vært åp en buss med fottballsupportere (derfor mente hun at rett påkledning for emg var "minst mulig, så alle fikk lett tilgang") Jeg valgte å ikke la meg provosere av det den gang, og jeg velger å heller ikke la meg provosere av denne listen.

Men la meg se:

Drar definitivt ikke vekk ei helg det er hjemmekamp på stadion (viktig? Finnes det noen seriekamper som er viktigere enn andre? Vi må bare prøve å vinne EN, så har vi dermed over doblet poengsummen... ALE kamper er viktige. Ja, som det sto i avisa, det er "kvalifiseringskapmer" alle sammen, for dette laget (Ja, altså, Brann, som spilte kvalifisering i høst, og må skjerpe seg for å ikke rykke ned))

Men, jeg trur ikke sambo har problemer med å ha sex selv om Brann har tapt (vi begynner jo å bli vant til det....) En annen ting er at vi ikke har sex den dagen det har vært kamp, men det kommer av at ingen av oss har vært hjemme sdien vi gikk på jobb om morgenen til vi kommer fra kamp når klokka gjerne er nærmere ti, da forsøker vi å få i oss noe mat før vi sovner trøtt og sliten etter en lang og travel dag med masse oppgaver, for å få noen timers søvn før det er jobb igjen neste dag. (som kanskje ikke dere har lagt merke til, Brann har sine hjemmekamper åp mandager, ikke i helga, for det synes Brann-ledelsen er lurt, for da trur de det kommer flere folk.... Dermed blir det travel dager for oss som må møte opp noen timer før alle andre (siden min samboer er i styret til supporter-teamet, og styrer med tifo-ting (alt dette som gjøres før kamper, som bluss, flagg, kastaruller, bannere etc)

Det er ALDRI "gaulende stinkende halvaper som tråkker potetgull ned i stueteppet og setter til livs uhovelige mengder øl og grandiosa" i min stue. Det serveres ikke grandiosa her, i det hele tatt. Fottball, det ses på stadion. Skal det ses fotball på tv, da skjer det i stillhet, bare min samboer, ingen gjester, og potetgull og øl hører ikke hjemme i dette opplegget.

Om jeg blir gravid og det er ei jente (har ikke planer om å få vite hva det er før barna blir født jeg) så kommer han til å bli stolt og glad for sin lille datter. En annen ting er at hun antakelig får en mini-branndrakt ganske fort, og blir oppdradd med fotball på store stå. Min samboer har ingen problem med at jenter kan spille fotball, begge hans søstre (de er 11 og 13) spiller aktivt.

Men mine BARN (gutter som jenter) vil antakelig få spille masse fotball med pappa, og være med på kamp fra de er helt små.

Jeg går ikke i supporterklær til hverdags, bare på kamp, og har ingen planer om å legeg om vaner med sminke/hår for å se ut som noe NFF-tulling (NFF liker vi ikke....)

Min samboer ville ALDRI slå våre barn, jutt eller jente, om de ikke likte fotball. (Han ville antakelgi si at det måtte skyldes genene fra MEG, men det er en annen sak)

Det HENGER faktsik en liten (LITEN!!) fotballvimpel i stua mi. Dvs, ikke i stua, men vi har to stuer da, og det henger en slik over pulten til min samboer. Der sto en skru i veggen, og vimpelen ble hengt der da vi flytta inn, som en spøk, men henger der enda. Der vi bodde før hadde vi et digert flagg på veggen.......

tv'n vår er vel det eldste av det tinga som ble ramset opp i detet punktet, og den er ikke stor eller dyr eller flott, og vi har ikke engang kabel (følgelig ikke canal + med alle fotballkampene på!)

Jeg HAR vært med på bortekamper. Unger har vi ikke da, så de er ikke overlatt til noen barnevakt, og jeg hadde to helt forklarlige, ikke-fotballrelaterte årsaker til begge turene: den første var fordi vi skulle på påskeferie i nærheten av der fotballkampen ble spilt, og kampen var i forbildelse med påskeferien. Derfor var det den mest praktsike, og billigste, måten å komme oss på påskeferie, samtidig fikk vi mde oss serieåpninga. Den andre var fordi kampen var i min hjemby, så jeg ville være med rett og slett for å få en mulighet til å besøke min mormor som lå på sykehuset (det gjør hun forsåvidt enda, men i morgen skrives hun ut, men det er en helt annen sak), og se familien min som jeg ikke hadde sett siden nyttår. Jeg serverte IKKE øl (det ble drukket mye øl, men ikke av meg, og ikke av min samboer, og ingen av oss serverte noe av dette) på bussen, og SELVSAGT ingen seksuelle tjensester!!

Men, jeg er vel hore da, etter disse definisjonene. Dog, jeg aksepterer ALDRI den tittelen. Tar dette med et smil (selv om jeg reagerer litt på at denne tråden er startet ca ei uke etter at jeg ble beskylt for å være nettopp fotballhore som leverte sex på supporterbussen....)

Anser meg selv, i likhet med Sheba, som supporter jeg, og samboer med en AKTIV SUPPORTER. Og, vet dere hva, jeg kommer ikke til å skjemmes over det den dagen jeg kan vise frem et bilde av en baby i Brann-klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anser meg selv' date=' i likhet med Sheba, som supporter jeg, og samboer med en AKTIV SUPPORTER. Og, vet dere hva, jeg kommer ikke til å skjemmes over det den dagen jeg kan vise frem et bilde av en baby i Brann-klær :)[/quote']

Hehe- som om jeg skulle ha skrevet det selv. Bortsett fra at min baby selvsagt kommer til å være kledd i den nye sparkedressen til Vålerenga. Fredagbarn - jeg ser frem til å møte deg - med en baby hver på armen, og så kan vi begynne å sloss derifra :D - på stadion selvsagt

(,men la det være sagt dersom jeg har en jentebaby og du har gutt på armen, så kommer guttungen din til å få grisebank dersom han prøver å sjekke opp min lille søte uskyldige vålerengajentunge!) Og hvis det er noen andre av dere som lurer her - nei, det er ikke rart at det er krig i verden!

Fredagsbarn - lykke til i cupen - vi vant 5-0 over Frigg i kveld, Brann har vel enda ikke spillt, men den skal dere ha - håper dere går videre, alltid moro å ha med Brann i både serie og cup (men å slå VIF i finalen er selvsagt totalt uakseptabelt. Bare så vi har slått fast det en gang for alle)....

Klem til alle som er glad i fotball fra Sheba :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...