Gå til innhold

Tyrkia - All Inclusive

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en venninne skal til Tyrkia trolig i slutten av Mai.

Sist vi reiste, dro vi med selskapet Nazar og var veldig fornøyd.

Nazar har en del All Inclusive hoteller, er det noen som har vært på en slik tur, med Nazar eller andre selskaper?

Hvordan er maten og er det greit med drikke som er inkl i prisen?

Er det billigere å reise med all inclusive enn uten?

Jeg er litt redd for at man blir for lei av å spise buffe mat tre ganger om dagen i en hel uke...

Setter stor pris på alle mulig innspill :)

Det vi har sett på er en reise til Kemer på fint hotell nær strand og sentrum, all inclusive kr 5000 pr person...

Skrevet

detur og tyrkiareiser .detur har et flott orange country resort.etterligning av Amsterdam

Skrevet

Jeg var i Tyrkia for to år siden med Nazar, på all-inclusive hotell.. Beste sydenturen jeg har hatt! Det beste var faktisk buffen, ble absolutt ikke lei den. Det er veldig greit at en bare kan finne ny mat hvis en ikke likte det første, og slippe å vente i evigheter på mat på restauranter. Anbefaler på det varmeste :)

Skrevet
detur og tyrkiareiser .detur har et flott orange country resort.etterligning av Amsterdam

Hei.

jeg var i Tyrkia i sommer på et all inclusive hotell og jeg anbefaler det ikke.

Jeg synest maten på resturanger i Tyrkia var helt fantastisk.

Vi spiste faktisk ikke et eneste måltid på hotellet.

Nå kan det jo vere vi var uheldig med hotellet vi bodde på, men det var hvertfal kjedelig mat der.

Akkurat den samme buffe greia hver kveld. For oss blei det kjedelig...

Så jeg annbefaler helt klart å ikke bo på all inclisive, man kan jo alternativt betale for bare frokost og heller ta dei andre måltidene andre steder. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen her som har prøvd Falcon Hotell i Lara/Antalya?

Vi har sett på dett hotellet, det ligger veldig fint til og prisen er 4200 all inclusive i en uke...

Skrevet

Vi reiste med Tyrkiareiser til Kemer 1 uke i fjor, All Inclusive. Tror hotellet het Grand Gül Beach Resort...

Kjempefornøyd med maten og drikken, og turen generelt. Hotellet lå rett på stranden.

Så på grunnlag av vår tur anbefaler jeg All Inclusive. Variert og meget god mat :)

Skrevet
Jeg og en venninne skal til Tyrkia trolig i slutten av Mai.

Sist vi reiste, dro vi med selskapet Nazar og var veldig fornøyd.

Nazar har en del All Inclusive hoteller, er det noen som har vært på en slik tur, med Nazar eller andre selskaper?

Hvordan er maten og er det greit med drikke som er inkl i prisen?

Er det billigere å reise med all inclusive enn uten?

Jeg er litt redd for at man blir for lei av å spise buffe mat tre ganger om dagen i en hel uke...

Setter stor pris på alle mulig innspill :)

Det vi har sett på er en reise til Kemer på fint hotell nær strand og sentrum, all inclusive kr 5000 pr person...

Skrevet

Jeg dro med Nazar påsken 05. var strååålende fornøyde med hotell, servic, mat, buffeer ol.- var fantastiskt og vare der (perasus world). ang mat : det er såå mengder av foskjellige retter, og såå mye godt att man blir ikke lei. halve turen var hotellet m all mat, og ikke minst luksus !

anbefales varmt fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...