Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Kan noen kvinner her svare meg på hvorfor det er en del kvinner som velger å være sammen med/ er tiltrukket av eldre menn?
Amalie_85 Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Vel, jeg er sammen med en som er 11 år eldre enn meg, noen sier det er eldre. Men jeg trodde han bare kanskje var 5 år eldre enn meg og tenkte han ville jeg ha! Så når jeg fikk vite det var 11 år var det for sent, jeg var fortapt i den deilige mannen! Så var tilfeldighet for meg!
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Spørs jo hva du mener med eldre menn... han jeg vil ha er 13 år eldre enn meg, men når jeg traff han trodde jeg han var max 5 år eldre.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Spørs jo hva du mener med eldre menn... han jeg vil ha er 13 år eldre enn meg, men når jeg traff han trodde jeg han var max 5 år eldre. En jente som gikk i klassen min ble sammen med en på 36 når hun var 16. Har vanskelig for å skjønne at det kan være noe kjærlighet i det.
bella domina Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Man velger vel ikke nødvendigvis hva man tiltrekkes av? Jeg tiltrekkes ikke av gamle menn, men har til gode å være forelsket i noen som er yngre enn meg. Tror jeg tiltrekkes av voksenhet og modenhet, og siden jeg er moden selv i forhold til alder, må jeg gjerne noen år opp.
Gjest Tigress Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Tror vel dette koker ned til at voksne menn ofte er trygge på seg selv, de har skjønt at de må få dama til å føle seg bra og gjør det. For kvinner er det vel da ingen vits i å gå etter en som ikke har dette? Og menn holder seg jo gjerne bedre enn kvinner, så det er ikke så stort estetisk tap heller. Sjøl er jeg sammen med en som er sju år eldre enn meg, men jeg regner ikke det egentlig for et slikt tilfelle - de fleste vil nok definere oss som jevnaldrende ut fra livssituasjon o.l., men jeg har ingen problemer med å se at menn i slutten av førtiårene kan være attraktive (jeg er 31), vel og merke så lenge de er veltrente og generelt ser bra ut.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Tror vel dette koker ned til at voksne menn ofte er trygge på seg selv, de har skjønt at de må få dama til å føle seg bra og gjør det. For kvinner er det vel da ingen vits i å gå etter en som ikke har dette? Og menn holder seg jo gjerne bedre enn kvinner, så det er ikke så stort estetisk tap heller. Sjøl er jeg sammen med en som er sju år eldre enn meg, men jeg regner ikke det egentlig for et slikt tilfelle - de fleste vil nok definere oss som jevnaldrende ut fra livssituasjon o.l., men jeg har ingen problemer med å se at menn i slutten av førtiårene kan være attraktive (jeg er 31), vel og merke så lenge de er veltrente og generelt ser bra ut. I motsetning til kvinner som selv med alderen ikke skjønner at det er noe poeng å få mannen til å føle seg bra.
Brunhilde Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Jeg hadde bestemt meg for at jeg aldri ville være sammen med en som var mye eldre enn meg, men jeg klarte allikevel å falle hardt for en som var nesten 20 år eldre... Dessverre falt forholdet på aldersforskjellen, men det var bra så lenge det varte. Nå, i ettertid, kan jeg imidlertid se at det beste som kunne skje var at det ble slutt, vi snakkes jo sammen fremdeles, og nå ser jeg plutselig en gammel mann der jeg tidligere så drømmeprinsen. Jeg vil nevne at jeg ikke falt på grunn av, men til tross for, aldersforskjellen mellom oss. Ideelt sett vil jeg gjerne treffe en som er 4-6 år yngre enn meg...
Gjest Gjest Julie Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 Kan noen kvinner her svare meg på hvorfor det er en del kvinner som velger å være sammen med/ er tiltrukket av eldre menn? Det er da enkelt: menn som er eldre enn en selv har mer helhetlig tyngde enn menn på ens egen alder. Som kvinne slipper en gjerne å føle konkurranse med mannen i forhold til jobb og diskusjoner. Konkurranse på hjemmebane er ikke kult. Litt eldre menn er ofte mer sexy dersom de holder seg bra, i forhold til menn på kvinnens egen alder. Det er det altså mange som synes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå