Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Går flyene fra Torp som vanlig i kveld ja? Flyet mitt går om noen timer, og jeg hører stadig "får du reist i kveld" er "flyet kansellert" osv. Mange jeg har snakket med sier det er så mye tåke og sånt. Men det var i Oslo da. Torp er jo Oslo Lufthavn det og, men regner med de snakket om Gardermoen? Hvor langt i forveien må man forresten være på flyplassen når man skal fly innenlands med Widerøe? Med bagasje å sjekke inn.. En time, tre kvarter...?
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Alt på Østlandet er innstilt. Dvs Torp, Gardermoen og et par småfly-flyplasser... Sjekk mailen din, du er sikkert varslet om det!
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Noen fly er mer enn 3 timer forsinket fra og til Torp... Jeg, som så mange andre, skulle tatt fly fra torp klokken 20.10. Det ble forsinket mer og mer... Det siste jeg hørte mens jeg var på flyplassen var at det skulle gå 23.40. Jeg dro til min venninne som bor 5 til 10 minutter fra Torp, og skal tilbake til flyplassen senere. Nå står det på torp.no at flyet mitt går 00.30. Blir nettsida oppdatert med en gang de vet noe nytt? Når må jeg møte opp hvis det ikke blir mer forandringer? Har sjekket inn, så skal bare gjennom sikkerhetssjekk og så rett til boarding. Å være der en halvtime før flyet går holder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå