Gå til innhold

"brannbil"


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Nja, kunne hverken tenke meg å bli fingra, få munnsex eller bruke vibrator når jeg har mensen jeg da..Blir for mye griseri! :blunke:

Men så får jeg smerter av å ha sex når jeg har mensen og da, så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde meg litt heftig med en vibrator en gang jeg hadde mensen. Ikke akkurat å anbefale -vibratoren var blodig langt inn til batteriene etterpå -like før jeg ødela hele driten!

:ler:

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Mensen er ingen hindring, og jeg har merket at jeg blør mer rett etter sex, og at jeg blir fortere ferdig med hele mensen! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Mensen er ingen hindring, og jeg har merket at jeg blør mer rett etter sex, og at jeg blir fortere ferdig med hele mensen! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vibrator trenger nå ikke vere masasjestav til å stikke inni! Masasjeapparatene "for stive muskler"! passer vel best under mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eminel

~MAN ELP ÅSE XG IRLE SEOGSK RIV EVA NSK ER~

Har sittet og prøvd å knekke koden ...*ler*....måtte til slutt lese fra høyre ....og fikk frem ordet vansker ...og så kom resten etter en stund ...Men du kna tro jeg lurte på hva "xgirl" var .... :ler: Til jeg fikk delt det riktig opp da ...... :hoho: Forresten ..heter det ikke "manGel"??? :blunke:

*gruble ...hm ..kanskje DERFOR jeg har så mye skrivefeil??* :o Må få gjort noe med det tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset hører ikke sex og mensen sammen!!

Synes tanken er noe kvalmende........

På en annen side er jeg gjerne skikkelig kåt de siste dagene av perioden, så når mensen omsider (varer bare 4 dager, da....) er over, da blir mannen VELDIG glad...... :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger kan det være like digg som ellers, men blir det for mye så er det ikke akkurat innbydende. I slike tilstander så blir det ikke mye variasjon i hvor man beveger seg i alle fall.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Det fungerer vel ganske fint, bare man tar noen forhåndsregler. Hete tips er å ha med et varmt og fuktig håndkle med seg, legg det gjerne under dere i den aktuelle sonen før dere begynner med hanky panky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann du :) jeg har ikke prøvd det selv,men vet jo hvor sårbar og "skitten og ekkel" man føler seg under menstruasjonen,så for min del vil jeg ikke prøve det ut.Da er det bedre å vente . men for all del , ikke la meg stoppe deg,det er sikkert mange som liker det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har en mann som ikke bryr seg om mens eller ikke, og som synes du er like deilig uansett, er det uuutrolig hvor greit det kan være å ha sex under mensen.

Har du vondt og er dårlig kan det kanskje være bedre med kos og omsorg.

Sex+mens er ihvertfall ikke lengre turn-off for min del. Mye kommer for min del an på partnerens holdninger, synes han det er ekkelt og tør ikke se ned i tilfelle det er blod, så føler man seg ikke spesiellt sexy tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...