Gå til innhold

"brannbil"


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Dette høres direkte motbydelig ut men er det så kvalmt som det virker? Jordbær(pen)is og hele pakka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke prøvd det selv (mannen min har innovertiss når jeg har mensen), men det skal visst være godt for jenta i alle fall. Jenter har mer lyst når de har mensen (jeg har det og forbanner mensen hver gang lysten er der).

Dette er vel noe et par må finne ut selv, hvis den ene ikke har lyst er jo saken grei og hvis begge har lyst er det vel bare å kjøre på (med kondom ville jeg foreslått).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ok takk for svar. Har meget stor lyst. Jeg legger med noe gummi i veska mi og nå går jeg ut! Kvinnelige versjonen av larry nå? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjerringamedkjeppen

vanlig sex med blod...

jeg har prøvd det før ja, men da var hverken han eller jeg klar over at blodet rant nedover. Trodde at jeg ikke blødde lenge skjønner dere.

Han ble jævlig redd, trodde han hadde brukket tissen eller skada meg :hoho: ..

etterpå sa han at han fikk jævlig sjokk, men at blod..det har han sett før, så det vakke sååå farlig.(ble veldig flau jeg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Synes ikke sex og mensen hører sammen, det er også større fare for infeksjon hvis man holder på med slikt.

"Det er lettere å bli smittet av seksuelt overførbare sykdommer når slimhinnen i livmorhulen blir avstøtt under mensen."

Åsa Rytter Evensen, Helsenett.no

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kjempekåt under mensen. Får jeg et par gode orgasmer første kveld, så er det bare trusseinnlegg resten av perioden. Mannen min har heldigvis ikke noe imot å være behjelpelig der.

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg er kjempekåt under mensen. Får jeg et par gode orgasmer første kveld, så er det bare trusseinnlegg resten av perioden. Mannen min har heldigvis ikke noe imot å være behjelpelig der.

Hilsen Trille

Hørtes ut som en god ide, synes jeg. Om ikke annet så i hvertfall for å bli kvitt mensen litt kjappere - det er no' dritt... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har en venninne som sverger til sex under mensen, hun sier at hvis hun får 1-2 orgasmer så går det ca 15 min før hun kan sette seg på do og da renner menstruasjonsblodet ut i strie strømmer og hun har ikke mens mer enn 1-2 dager etter dette og da er det så vidt det kommer litt blod.

Noen som har hørt om noe lignende før? :o

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke merket noe til at mens perioden blir noe kortere selv om man har sex. Både jeg og samboeren synes det er greit å ha sex selv om jeg har mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg synes det høres litt for utrolig ut til å være helt sant men kan jo ikke akkurat kreve bevis :ler:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hos meg er det stikk motsatt. Hvis samboeren og jeg har sex når jeg har mensen, tar det 15 minutter så har jeg noen helt vanvittig j***** mensensmerter noen timer, dessuten blør jeg da enda lengre enn jeg pleier å gjøre til vanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Rytter Evensen (hun derre doktor-dama dere vet....) sa en gang at å være kåt/ha lyst når man hadde mensen var helt normalt. :enig:

Det er noen år siden jeg leste denne uttalelsen fra henne - jeg husker ikke alt hu sa, men hun nevnte hvertfall kvinnens "redsel" for å bli gravid.

Det er en sikker periode i syklusen - kvinnen kan "slippe alle hemninger" uten frykt for å bli gravid. Skjeden er også glattere og "mer mottakelig" for sex i disse dagene............. Også hadde det også noe med hormonene å gjøre.

Som sagt - jeg husker ikke alt hun sa.........og det er også mulig at jeg husker litt feil (at ovenfor nevnte formulering ikke er korrekt) .........men jeg er helt sikker på at hun sa at denne psykiske biten med redselen for å bli gravid - hadde betydning. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

sex under mensen kan i en del tilfeller dempe menssmerter, sex generelt kan dempe smerter ettersom du skiller ut hmm var det endorfiner? som virker smertestillende. selv føler jeg at det hjelper å ha sex når jeg har mensen, kanskje fordi jeg slapper bedre av etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest eminel

Sex under mensen er helt greit. Jeg syntes det virket motbydelig helt til vi prøvde. Funker bra som glidemiddel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres helt motbydelig ut jeg...Kunne iallefall aldri tenkt meg til å ha sex under mensen!!!! Der går grensen for hvor desperat både jeg og typen er...Klarer å vente en uke jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor man ikke kan ha sex under mensen, sex er da så mye mer enn penetrering. :o

Man kan da gi hverandre massasje, fingre, gi munnsex ( ialle fall den ene), råkline, bruke vibrator sammen osv, tilnærmet uavhengig av mensen..??

Hilsen

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...