Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Gjest Helen Parr

Takk for pm, pøbelsara. Det bidro til å sette meg inn på rett tankebane, så nå er det fikset!

Tar gjerne imot kommentarer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første: ALLE som er her inne og skriver, er herved invitert til :kaklehone: fellesskapet!

Da er det bare å starte skrivingen. Jeg har holdt meg inne hos Ulva med skrivingen min. Der er jo du også innom. Likeså jente 79. Så jeg følger etter dem inn til deg.

:kaklehone: er jo et hedersutrykk !

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Mariposa! Jeg synes at jeg bare har surret hele dagen, men jammen har jeg produsert et relativt forståelig, to-siders dokument om eksamen også. Merrkelig. kanskje det er automatskrift.

Velkommen inn i hønsehuset sammen med oss :kaklehone:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

:vinke:

Er travel om dagen, men har rukket å få med meg at du er flink og står på selv om du er syk. Flnke pøbelen!

Husk å ta vare på deg selv, nå, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I min vrangsøvde natt så jeg et spøkelsesprogram på TVNorge, steik kor ej flira! Med utstrakt bruk av noe som det nok var meningen skulle være spooky effekter. de besøkte et slott i Cornwall hvor det angivelig skulle være både rotter, katter og mennesker i form av gjenferd. Jada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn i hønsehuset sammen med oss :kaklehone:!

Takker for det, da er det vel bare å :kaklehone: i vei. Jeg synes du er utrolig som klarer å produsere noe som helst når du er nedsyltet i :forkjola: .

Jeg er i samme forfatning som deg, men her produseres nada. Her er det pledd,te,paracet,otrivin og kleenex som gjelder.

Automatskrift,fjernreiki,aura og chakrabilder. Litt av en kombinasjon. :-D

Fortsatt god bedring! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, alle sammen! Så morsomt at dere stikker innom med så mange utrolig morsomme forslag mens jeg er avgårde og jobber med eksamen. Jeg tror jeg skal forsøke å komme i kontakt med min indre urulvinne....noe sier meg at både fjernreikien, chakraene og aurafotograferingen med påfølgende analyse vil få en adskillig bedre effekt da......Er det ikke noe som heter krystallhealing, forresten?

Jeg er forresten fryktelig skeptisk til spøkelser og sådant - hvordan manifesterte rottegjenferdene seg, Junia? :fnise:

Ellers har jeg tilbragt hele 10 timer på det lille instituttet vårt i dag......og vi har jobbet så effektivt at vi nå er ganske eplekjekke og tror at vi kommer til å stå på eksamen.

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen amerikanske venninner. De er ekte :kaklehone: alle sammen, .........jeg har truffet dem under helt spesielle omstendigheter, og jeg er så veldig, veldig glad i dem. De er en helt fantastisk gjeng - my Liberal Feminist Angel-friends....

Og nå fikk jeg e-post fra mannen til den ene. Hun har vært syk siden i fjor sommer....hun har kreft, og nå ligger hun på hospice og er døende. Jeg er så lei meg. Hun er verdens tøffeste og herligste og morsomste venninne, og jeg er så lei meg for at hun snart ikke er her lenger. Veldig trist, og fryktelig rart - hun er så langt borte, og jeg kan ikke reise på besøk - si "ha det bra" og "takk for alt"....bare sitte her og sende e-post til mannen hennes, og øse ut her i dagboken min. Huff så leit dette er...jeg hadde håpet at hun skulle komme hit til meg på besøk og se dette rare, lille landet jeg kommer fra....vise henne all den fantastiske naturen vi har her oppe.....

:snufs:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Helen Parr

Stakkars deg, Pøbelsara. Nå ble jeg nesten på gråten her jeg sitter. Dessuten minner det meg på at mine tunge dager ikke alltid har sin berettigelse. :troest:

Likevel klarer jeg ikke la være å deppe litt idag, som du har lest.

Endret av Helen Parr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...