Gå til innhold

Rare ting du har sett på treningsstudioet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg setter særlig pris på de atletiske grimasene.

Folk som stønner og bærer seg fra første repetisjon, når de gjør tre sett à 12 reps, HAR ikke så mye vekt på at det er noe å stønne for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en fyr som stadig trener i boxer (jeg er overbevist om at d er boxer!!) og så blir han skikkelig svett nedover rumpesprekken.

får meg nesten til å vaske alle aparat før bruk også.. bare sånn for sikkerhets skyld.

jeg også ser flere med lue, skjønner ikke vitsen..

og så har du jo de bertene som kommer med festsminke til trening. greit nok at man ikke fjerner sminke før treningen altså, men d ser fortsatt snodig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så en mann (gorilla er vel mer korrekt tror jeg, han hadde virkelig fasongen til en... lange armer, tømmerstokker til bein osv) som drev med noe vektløftingsgreier en gang jeg var innom et sted i en annen setting og fyren skremte meg faktisk litt.

sto og løftet noe som så vannvittig tungt ut, på med midjebelte og hele pakka men ansiktet hans var noe av det RØDESTE jeg har sett i mitt liv !

altså, jeg reagerer ikke på folk som får rødme i ulike stadier i ansiktet pga anstrengelse men når hele ansiktet og halsen har en idun ketchupflaskenyanse så blir jeg faktisk litt redd :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Gjelder spinningsal? I så fall ser jeg stadig folk som kan vri den motstandsskruen mange ganger rundt når de blir bedt om å skru opp litt, og hvis de faktisk har noe motstand som monner kan man maks skru en kvart gang til før det blir for tungt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei med hvite bukser, svart truse under, og bindet som stakk rett ut til siden.

Hun sto foran meg på aerobicen.

*hutre* En god grunn til å bruke tampong på trening... Er opptil flere som bruker svart undertøy under hvit kampsportdrakt også, og de draktene blir jo skikkelig gjennomsiktig når de er svette. Lækkert når personen forann deg går ut med beina og bøyer seg fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress
sto og løftet noe som så vannvittig tungt ut, på med midjebelte og hele pakka men ansiktet hans var noe av det RØDESTE jeg har sett i mitt liv !

altså, jeg reagerer ikke på folk som får rødme i ulike stadier i ansiktet pga anstrengelse men når hele ansiktet og halsen har en idun ketchupflaskenyanse så blir jeg faktisk litt redd :sjenert:

Ups, eg trur visst eg kan sjå litt slik ut når eg maksar... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

En dame som la seg til under en slik "situps-bøyle" og gjorde massevis av ulike øvelser, men uten å bruke apparatet. Rimelig meningsløst å oppta en "stasjon" når du bare gjør øvelser du likegjerne kunne gjort på en hvilken som helst matte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia

Det er to stykker som har fått meg til å knise skikkelig på trening. Den ene var ei ung jente i en steptime. Hun kommer inn i med perfekt sminke og hår, i hvit sykkelshorts og en kort-kort topp, og det er jo greit nok. Det som fikk meg til å knise var at hun i stedet for å bruke speilet til å se om øvelsene ble gjort riktig; var at hun var mer opptatt av rumpa, puppene og trutmunnen sin - hun niglodde på seg selv og lagde "egne" øvelser slik at hun fikk posere mest mulig :ler:

Det andre var han som så ut som om han voldtok spinningsykkelen, mens han lagde høye stønnelyder... Alldri har jeg sett en så merkelig sykleteknikk, eller hva man skal kalle det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

På elixia i vinter var det en dame med en svart trang treningsbukse. Hver gang hun bøyde seg frem og ned med overkroppen ble stoffet på rumpa tøyd slik at det ble gjennomsiktig. Under hadde hun en g-streng som ikke skjulte så mye når hun stod med rumpa i været. Litt flaut for oss som stod bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer aldri en fyr som pleide å trene på treningssenteret til Universitetet. Han hadde en veldig vid men kort typisk sånn blank åttitalls shorts. Så hadde han pen skjorte som var stappa ned i shortsen. Og belte på shortsen.

Og han stilte i samme antrekket hver gang, men med forskjellige skjorter da.

Det så helt merkverdig ut. Det verste var likevel at shortsen var så vid at den strengt tatt gav en god del innsikt når han tok øvelser for beina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

Kan jo fortelle om det jeg gjorde de to første gangende jeg var på spinning.

Jeg skulle kaste papir etter timen, og det jeg fant ut at var søppelkassa var en stor sort kasse med et lite hull på toppen. Jeg trykket og trykket papiret ned, men det gikk liksom ikke så veldig langt.

Etter andre gangen skjønte jeg at dette var en høyttaler.

Ha ha ha, lurer på hva de ansatte tenkte da de fant papir stappet på høyttaleren deres. Fniiiis

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to historier fra spinningssalen.

På en stappfull time så var det en jente som inn etter at timen hadde begynt. Hun gikk frem for å gi treningsintruktøren påmeldingslappen. På vei til sykkelen så datt det en brukt truse fra buksebeinet hennes. Det verste var at hun ikke oppdaget det, så noen måtte si at "hun mistet noe". Hehe, stakkars dame. Jeg måtte virkelig konsentrere meg for å ikke le høyt :ler:

Også var det en dame som tydeligvis hadde fått nye sykkelsko. Hun ble sittende fast på sykkelen.. Til slutt måtte instruktøren få løs beina hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo fortelle om det jeg gjorde de to første gangende jeg var på spinning.

Jeg skulle kaste papir etter timen, og det jeg fant ut at var søppelkassa var en stor sort kasse med et lite hull på toppen. Jeg trykket og trykket papiret ned, men det gikk liksom ikke så veldig langt.

Etter andre gangen skjønte jeg at dette var en høyttaler.

Ha ha ha, lurer på hva de ansatte tenkte da de fant papir stappet på høyttaleren deres. Fniiiis

:ler:

Mye morsomt dere har sett da! Kan ikke komme på noe jeg...bortsett fra en dame på høypulstimene som ikke eier rytme eller koordinasjon, står og hopper og kaver for seg selv, HVER gang. :roll:

Hun må jo ha glede av timene, men det ser teit ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en utrolig underholdende tråd!! :ler:

Jeg har ikke sett så mye merkelig, tror jeg.. Det eneste jeg kan komme på er en mann på 40-50 år som kanskje går gjennom en eller annen krise, og som vil få bprt pondusen. Han stiller i en liten fotballshorts og en stram t-skjorte, lekkert. Hver gang han bøyer seg kommer synes halve romesprekken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd!

Kjenner igjen mye her, det er utrolig hvor mye rart man ser på trening. Den som tar kaka for min del var han som "sprang" på tredemølla. Han hang på strake armer og føttene var såvidt nede på løpebåndet. Det kan jo være greit å ta tak i håndtakene når man hopper av og på i fart, men han hang hele tiden.Av og til hoppet han over et "skritt" og bare hang rett opp og ned med tærne dinglende i løse lufta. HVa han trente er uklart, men kondisjon var det i allefall ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser ofte en liten og tynn middelaldrende pakistaner som står og turner. Det ser litt rart ut når han kaster seg bakover med et hyl i utstrekningshjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, herlig tråd! Har ikke noen gode historier selv, men en venninne av meg observerte ei som tok intimbarberingen i dusjen på treningsstudioet hvor hun trener. Nammm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett en meget, meget stor kroppsbygger bøye seg ned, for så få en knall turkis stringtruse skli opp over buksekanten.

Spenstig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

hehe, artig tråd!

En gang jeg lå på matta og tok sit-ups, enset jeg et hest "hjelp" bak meg. Det tok i midlertid flere hese "hjeeeelp" før jeg reagerte. Da jeg endelig snudde meg, fant jeg en mann med en vekt over seg. Han hadde tatt på for mange kilo, hadde ikke sikring, og lå altså med vekta over halsen!

Jeg hadde litt dårlig samvittighet for at jeg ikke snudde meg tidligere, men mest av alt prøvde jeg å holde latteren tilbake. En slukøret mann som tuslet i dusjen da, ja.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...