Gå til innhold

Rare ting du har sett på treningsstudioet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Purple
En mann foran meg på ellipsemaskinen hadde med seg avisen og la den over displayet så han kunne lese den. Greit nok det, men så begynner han å tråkke, først veldig fort i 5 sekunder, stopper helt opp og nileser i avisen i rundt 10 sekunder, også tråkker han like fort igjen, og slik holdt han det gående i hvertfall 10 min. Helt latterlig å se på!

Skulle vel være intervalltrening da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestdeluxe

Fjern feit fyr som svettet så det rant nedover på gulvet på en liggende sykkelmaskin, mens han svingte vilt på hodet, hadde tungen ut av munnen og skrek og bar seg som om han var helt syk.

Eller store muskelmenn som slenger fra seg apparatene så det smeller, etter at de har båret og skreket som om de var i krigsfelten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

en gang jeg var på treningssenteret var det en dame (sikkert i 30-årene) som var mongolid der. hun pleide å være der noen ganger i uken. sikkert mest for å ha noe å gjøre, ohg ikke grunnet treningsdelen. hun løp på en tredemølle ved siden av meg. også var det musikk på høytalerene. de spilte "summer of 69" og hun sang med som bare det!

det var egentlig veldig koselig og søtt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gutt_*
Jeg må innrømme at jeg ikke er noen fan av hårete menn. Og jeg skjønne virkelig ikke hvorfor menn med mye hår på skuldrene insisterer på å trene i singlet. For det første er det ikke lov å trene i singlet for verken kvinner eller menn, og for det andre er det uuuutrolig ekkelt - både sånn fordi jeg ser for meg at de røyter og legger igjen svarte, lange krøllhår på hver benk og apparat de er innom, og fordi det påfører mye mer svette på alt de er borti.

Jeg liker heller ikke de som trener uten sko. Noen har i det minste sokker på seg, men svært mange har ikke det engang. Det er ikke så herlig å se våte fotavtrykk når du overtar etter noen som har trent uten sko før deg...

Og hvorfor trener folk (gutter) egentlig med lue og pannebånd? Der hvor jeg trener, er det en haug med "dritkule" gutter som trener med lue - gjerne uten sko. Ofte tar de av seg lua og tørker seg gjennom håret og klager over hvor svette og varme de blir, før de tar på seg lua igjen.

Jeg tror ikke jeg har godt av å bevege meg ute blant folk - altfor mye å irritere meg over ;)

Jeg tør ikke trene på senter fordi jeg svetter så sykt. Men man blir svett når man løper 15 km/t på mølle i 1t. Jeg har kort løpeshorts og teknisk te-sjorte.

Syns det er flaut å svette så mye, m i garderoben å skifte alt før jeg bruker andre apparater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe jeg IKKE reagerer på, så er det at folk svetter ;) Trent ved siden av folk som er omtrent gjennomvåte, men da tenker jeg bare at de har hatt en skikkelig bra økt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_sexy_*

Idag så jeg en ung gutt, kanskje 18 år, som konsekvent la på dobbelt så mye vekter når han var ferdig med apparatene. Årsaken var jo klar da, men jeg lo for det.

Så også en dame som lå og vugget i sånn situps-sak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På senteret mitt, er det en mann i 50 årene. Ser ham stort sett på spinning. Han kommer alltid inn til timen i dress; jakke, slips - full pakke. I løpet av de første ti minuttene begynner han å kle av seg dressen. Under dressen har han treningstøy. Og så det er sagt: han er alltid tidlig ute, så han har plenty tid til å gjøre dette før timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg så noe på treningssenteret her om dagen som gjorde at jeg måtte gjenopplive denne tråden. I frivektssalen var det en veldig muskuløs mann (tenk over gjennomsnittlig bolestørrelse) som trente med veldig tunge vekter og pustet ganske så tungt. Det i seg selv er ikke et så uvanlig syn. Det som derimot gjorde at han skilte seg ut var at han trente med gassmaske på! Da snakker vi om en heldekkende ansiktsmaske i ompa-til-du-dør-stil. Det må jeg innrømme er første gang jeg noen har sett. Du kan tro det var mange som skuet bort på ham :) Men det var ingen som sa noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så noe på treningssenteret her om dagen som gjorde at jeg måtte gjenopplive denne tråden. I frivektssalen var det en veldig muskuløs mann (tenk over gjennomsnittlig bolestørrelse) som trente med veldig tunge vekter og pustet ganske så tungt. Det i seg selv er ikke et så uvanlig syn. Det som derimot gjorde at han skilte seg ut var at han trente med gassmaske på! Da snakker vi om en heldekkende ansiktsmaske i ompa-til-du-dør-stil. Det må jeg innrømme er første gang jeg noen har sett. Du kan tro det var mange som skuet bort på ham :) Men det var ingen som sa noe.

Genialt! Denne tråden har ikke jeg sett før nå.

Må innrømme at jeg nesten ruller av latter når jeg ser for meg en ompa-boler klar for både Hovefestival, svineinfluensa og sennepsgass :gjeiper: Det verste var at jeg så Camp Senkveld i går der lagene prøver seg som band og klimprer seg gjennom nettopp ompa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På senteret mitt, er det en mann i 50 årene. Ser ham stort sett på spinning. Han kommer alltid inn til timen i dress; jakke, slips - full pakke. I løpet av de første ti minuttene begynner han å kle av seg dressen. Under dressen har han treningstøy. Og så det er sagt: han er alltid tidlig ute, så han har plenty tid til å gjøre dette før timen.

Bare to forklaringer: Fantomet eller Clark Kent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow for en kul tråd! :)

Jeg har sett mye rart på treningssenteret opp igjennom årene.. Det jeg husker best er nok en mann jeg så for et drøyt halvår siden.. Han var gammel, ganske gammel, og trente i full dress på en ellipsemaskin. Jeg syntes han var så utrolig søt, og ikke minst sprek! Så leste jeg på sats sin side på facebook at han nettopp hadde fyllt 100 år.. med bilde av han og gratulasjoner.. Det står det respekt av!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutter aldri å forundre meg over folk som går baklengs på ellipsemaskinen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coarvi

Slutter aldri å forundre meg over folk som går baklengs på ellipsemaskinen.

Men, de gjør det vel av en grunn, håper jeg? At de tror det har en spesiell effekt? HAR det en spesiell effekt? Jeg har lurt på det mange ganger selv, når jeg ser folk går baklengs, og jeg regner med de gjør det bevisst, for det skal litt til å gå baklengs uten å være klar over det selv... :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, de gjør det vel av en grunn, håper jeg? At de tror det har en spesiell effekt? HAR det en spesiell effekt? Jeg har lurt på det mange ganger selv, når jeg ser folk går baklengs, og jeg regner med de gjør det bevisst, for det skal litt til å gå baklengs uten å være klar over det selv... :ler:

Noen av disse ferdigprogrammerte programmene på ellipsemaskinene er lagt opp slik at man i intervaller skal gå baklengs.

Men hvilken effekt det gir vet jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så noe på treningssenteret her om dagen som gjorde at jeg måtte gjenopplive denne tråden. I frivektssalen var det en veldig muskuløs mann (tenk over gjennomsnittlig bolestørrelse) som trente med veldig tunge vekter og pustet ganske så tungt. Det i seg selv er ikke et så uvanlig syn. Det som derimot gjorde at han skilte seg ut var at han trente med gassmaske på! Da snakker vi om en heldekkende ansiktsmaske i ompa-til-du-dør-stil. Det må jeg innrømme er første gang jeg noen har sett. Du kan tro det var mange som skuet bort på ham :) Men det var ingen som sa noe.

Jeg så også denne mannen for et par dager siden!! Da holdt han ikke engang på med å gjøre øvelser, men gikk mellom forskjellige deler av senteret iført gassmaske. Jeg håper virkelig du også trener på samme sted som meg (Elixia Colosseum), jeg blir bekymret hvis det finnes flere av gassmaskemannen rundt i Norge... Jeg skjønner forresten ikke hvorfor Elixia lot han holde på med dette, han så creepy og skremmende ut. Det var flere enn meg som reagerte på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg trener er det en dame ca 60-70 år som ofte kommer på step, total og Zumba timene. Hun går alltid i en lysrosa eller en anne lys body med en helt lys beige nylonstrømpebukse under.. by the way hun har ikke undertøy på seg heller! Sist jeg så henne hadde strømpebuksen raknet når timen var ferdig.. ! Da måtte tilog med instruktøren som er en venninne av meg le ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også denne mannen for et par dager siden!! Da holdt han ikke engang på med å gjøre øvelser, men gikk mellom forskjellige deler av senteret iført gassmaske. Jeg håper virkelig du også trener på samme sted som meg (Elixia Colosseum), jeg blir bekymret hvis det finnes flere av gassmaskemannen rundt i Norge... Jeg skjønner forresten ikke hvorfor Elixia lot han holde på med dette, han så creepy og skremmende ut. Det var flere enn meg som reagerte på han.

Er det ikke noe med at man får mer utbytte av treningen når man bruker gassmaske, fordi man får litt mindre oksygen? Nesten som å trene høyfjellstrening? Mener å ha hørt at noen treningsfantaster bedriver sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...