Gå til innhold

Rare ting du har sett på treningsstudioet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

En dame mellom 50 og 60, pent sminket og pent kledd, dvs ikke treningstøy :fnise: Sist jeg så henne kom hun inn med stramme jeans, en fancy, fargerik, gjennomsiktig tynn bluse og en av de store flotte håndveskene. Hun gikk bort til nedtrekk, tok et par sett, og gikk ut av studioet igjen. Sett henne et par ganger, i samme stil. Jeg blir rent fascinert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En dame mellom 50 og 60, pent sminket og pent kledd, dvs ikke treningstøy :fnise: Sist jeg så henne kom hun inn med stramme jeans, en fancy, fargerik, gjennomsiktig tynn bluse og en av de store flotte håndveskene. Hun gikk bort til nedtrekk, tok et par sett, og gikk ut av studioet igjen. Sett henne et par ganger, i samme stil. Jeg blir rent fascinert. :)

hahaha, hun ville vel se litt "pumped" ut til noe da ;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame mellom 50 og 60, pent sminket og pent kledd, dvs ikke treningstøy :fnise: Sist jeg så henne kom hun inn med stramme jeans, en fancy, fargerik, gjennomsiktig tynn bluse og en av de store flotte håndveskene. Hun gikk bort til nedtrekk, tok et par sett, og gikk ut av studioet igjen. Sett henne et par ganger, i samme stil. Jeg blir rent fascinert. :)

Fantastisk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd ett par ting, men tror den siste her er den morsomste;)

- Jeg var på salsa dansing og der hadde en mann blitt lurt med av kjæresten... Han hadde IKKE rytme og var heller ikke myk i noen ledd! Se for dere sexy hoftevrikking på hele gruppen og han mannen står der og rister nesten på hele kroppen:P

Instruktøren gav ham til slutt opp og jeg klarte ikke se på ham uten å le...

- Sist jeg var på trening var det en dame i burka som gikk på den rareste måte på tredemølla! Hun gikk likosm med armene rett ned, stirret intenst på displayet og trampet med beina!

- Jeg overhørte en samtale mellom en PT og en kunde, der han foreslo at hun og typen kunne ta nakenbilder av hverandre... Greit nok det, men litt av en samtale å ha med meg på siden:P

- For en liten stund siden var jeg på tredemølla og gikk. Plutselig merker jeg en slags blits og ser at det er flere andre som oppdager dette så begynner å kikke litt rundt. Fra tredemøllene er det utsikt til ett veldig lite rom der man kan trene mage/rygg... Inni dette rommet står det to gutter på rundt 20 som driver og flexer og tar bilder av hverandre! Med ett digitalkamera med blitz(ikke noe mobilkamera liksom)! For å toppe det hele tok den ene av guttene av seg genseren og fortsatte... Da lo jeg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest najki

Utrolig morsom tråd, og jeg kjenner igjen masse.

På det forrige treningssenteret jeg trente på var det en mann i 50-åra som trente fast i en sånn liten løpeshorts og lilla dresskjorte. Snasent syn!

Forøvrig brukte ei i klassen min på vgs konsekvent platåsko i gymtimene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann foran meg på ellipsemaskinen hadde med seg avisen og la den over displayet så han kunne lese den. Greit nok det, men så begynner han å tråkke, først veldig fort i 5 sekunder, stopper helt opp og nileser i avisen i rundt 10 sekunder, også tråkker han like fort igjen, og slik holdt han det gående i hvertfall 10 min. Helt latterlig å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strykebrett

På mitt treningssenter er det en skikkelig gammel mann (type ca 70 år) som går. Han har alltid på seg joggebukse med bukseseler til. Det morsomste er at han er driitsterk, tar masse pull-ups og greier. Det virker som han har blitt kjempegod kompis med bolegutta i styrkekroken også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en del år siden, da jeg var student, og trente på Domus Athletica i Oslo. Jeg trøkker på en step maskin. Den er en jente ved siden av meg som også er på step maskin og hennes vennine står ved siden av og de prater. Hun er ikke akkurat ivrig på maskinen, for hun er mest opptatt av å prate med venninen. På andre siden av rommet er det tredemøller. Der er den en mann som løper på en av de og siden maskinen er litt gammel så bråker den litt mens han løper.

Og da hører jeg kommentaren fra hun jenta på step maskinen.

- se på ham. Det er som om han prøver å løpe fra kiloene. hi, hi, hi.

Og de ler som småjenter.

Jeg bare tenkte i meg : hvorfor er du her da?

Mannen var ikke overvektig. Han så normalvektig ut.

Blir litt teit med sånne kommentarer i en treningsstudio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt treningssenter er det en skikkelig gammel mann (type ca 70 år) som går. Han har alltid på seg joggebukse med bukseseler til. Det morsomste er at han er driitsterk, tar masse pull-ups og greier. Det virker som han har blitt kjempegod kompis med bolegutta i styrkekroken også :)

Gløs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

rareste jeg har sett er ei 70 - 80 år gammal dame i hvit ballettdrakt med strømpebukse under. litt rart antrekk for ei 70- 80 år gammal dame, greit nok det, men ballettdrakta var i tillegg gjennomsiktig!!! den var hvit, men man kunne se alt under. strømpebuksa hadde heller ikke mye å sjule. kunne like gått kommet i truser..

:fnise:

jeg tror faktisk ikke hun var klar over dette her selv. fikk lyst å gå bort å si ifra, men torde ikke det. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strykebrett
Hmm. Hvis det er Gløs, så kanskje det er samme typen. Bare at han ikke har bukseseler, da... Og alltid veldig kort t-skjorte.

Kanskje det er to forskjellige? Han bukseseletypen kommer alltid alene som jeg har sett. Han dukker opp på drag av og til også forresten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
*snip*

Sånne ting er så lavmål at jeg har nesten ikke ord. Jeg fikk en gang slengt etter meg "æsj, se hun svetter" og det blir omtrent på samme måte :fnise:

Forøvrig er det utrolig kult med gamle menn og hang ups. Jeg aner ikke hva som er greien, men det virker som om et hvert treningsstudio har minst en sånn som kommer innom med jevne mellomrom og bare gruser alle ungfolene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marlo

Syns det er koselig jeg, å höre om så mange mennesker som tör å väre seg selv og driter i hva andre syns om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dora Flanica

På treningstudio i Nederland så jeg en middelaldrende dame som kom dit hver dag, i olabukse, pen genser og skjerf med full sminke. Hun satte seg på en sykkel, tok et par forsiktige tråkk, så satte hun seg på neste sykkel, et par tråkk der og. Slik fortsatte hun til hun hadde sittet på alle syklene i rommet. Kom i snakk med henne, torde ikke å spørre hvorfor i all verden hun gjorde det. Men ordentlig koselig og søt var hun.

Sier meg enig med Marlo, det hadde vært kjedelig uten disse menneskene :)

Endret av Dora Flanica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der eg trener nu har eg ikke sett so mye rart, stort sett bare menn der. Og plassen er ikke "in" treningplassen so det er bare slitere der.

Men ein som pleier å trene der pleier å sprenge blodkarene i augene. Det ser helt jævlig ut.

Har ei venninde som trener på "in" studioet. Der er det mye friidretts folk og damer som trener. Der er det mange som bare henger rundt. Diller og prater mer enn dei trener.

Ho er spesielt irritert på ein som går med sykkelshorts der. Kommenterer alt han gjør på trening på facebook. Hadde fyren vært kjekk hadde det sikkert stått hyggligere ting da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...