Gå til innhold

Rare ting du har sett på treningsstudioet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har du noen gang sett noe rart på treningsstudioet?

Jeg så en gang en jente som trente i høyhælte sko!

Jeg har også sett folk som snakker (lenge) i mobilen mens de løper på tredemølla. Muligens litt for liten intensitet da? :fnise:

NB: Dette er ikke en tråd for å gjøre narr av nybegynnere eller andre som gjør sitt beste for å komme i form! Morsomme historier er greit, men ikke noe slem latterliggjøring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marihan

Jeg så en som trente i skinnjakke.. Hehe, jeg er helt sikker på at det ikke var en treningsjakke altså, det var en sånn typisk ute-skinn jakke. Det måtte jo bli varmt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morgan le Fay

Tja, en STOR mann (på alle måter), som trente i singlet og bitteliten shorts, og som hadde en 1,5-litersflaske med Pepsi med som styrkedrikk. Dette var ikke på SATS, men på et såkalt seriøst gym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt morsomt med de som skal være så store og tøffe og laster opp masse vekt på stangen for å ta knebøy, men så bøyer de seg så vidt nedover. Gå i hvert fall parallelt, eller aller helst helt ned!

I det hele tatt er det mange som har for stort ego. Hvis du må rykke til for å få opp vekten løfter du mer enn du klarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

jeg så en fyr som hoppa rundt i lokalet å boksa i lufta og mot en stolpe.. han sparka vilt rundt seg, og så absolutt ikke ut til å vite hva han holdt på med.

ansiktet var helt alvorlig, og han holdte på i et kvarter omtrent. han var der alene,så ikke gjorde han det for å "tøffe seg" for kameratene sine heller...

hadde han enda gjort det i et hjørne, eller i minste fall mot en boksesekk e.l. men neida.. i løse lufta.

nevnte jeg at han hadde rambo-pannebånd på seg? jaja.. mange rare dyr i arken.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg så en gang en ungdom som sto ved et av apparatene med en kamerat. De tok annenhver sett. I hver pause drakk han store slurker cola før han gikk løs på en ny runde.

Etter de var ferdig forsvant de ut og ble stående å røyke rett utenfor inngangen til bussen kom!

Jeg ser bare ikke poenget :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...morsom tråd - kan bli mye bra her!! :popcorn:

En venninne og jeg har snakket flere ganger om at det er så mange gutter som trener så tullete - enten står de og "rykker" tre-fire ganger på en altfor tung vekt mens mesteparten går med til å stå og henge og titte seg selv i speilet...

Andre henger bare - så en type på en sykkel i går kveld - koste seg med avisen og så ut som han satt i en lenestol - beina gikk knapt rundt og han hadde ikke antydning til svette e.l...hva er poenget? Si til dama at "jeg stikker på SATS" for å få være i fred???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett det sjøl men kjæresten min rapporterer en studine som trener styrke med perleøredobber og perlekjede!

Jeg trener på veg hjem fra jobb og beholder på de smykken jeg gikk med om dagen (tørr ikke å legge de igjen i garderoben pga mye tyveri)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg observerte en som trente i strikkelue! Litt sånn grunge-aktig lue, så han forsøkte vel å holde stilen selv om han var på treningsstudio da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg vet noen er redde for å skille seg ut fordi de trener i joggebukser fra ungdomsskolen osv. Dem legger jeg ikke merke til. De jeg virkelig ser, er de som står og styler seg i garderoben, for så å rusle litt på tredemølla eller ta et par sit-ups mens man fniser med venninnene mens de speider etter den kjekkeste guttegjengen i lokalet. Det er lov selvsagt, men jeg tillater meg å le litt av dem også. Jeg trodde vi var på et treningssenter, ikke på byn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Jeg så en fyr som trente i regntøy en gang. Svetten silte, og i tillegg stinka han skikkelig...

Folk som leser avisa mens de trener (vanligvis på sykkel, men gjerne på tredemølle også) ser jeg hver gang jeg er på treningssenteret om morgenen, så det begynner jeg å bli vant til.

Så er det de som driver litt vileløst rundt og slenger seg nedpå et tilfeldig apparat for å ta 'hundre' halvveis gjennomførte repetisjoner med for lite motstand.

Også er det bertene som bruker hele økta på ti tusen mageøvelser fordi de skal få så flat mage.

Strikkelue så jeg også her om dagen, den var hvit, og det var resten av antrekket også. Minte litt om en snømann. Koselig var det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre henger bare - så en type på en sykkel i går kveld - koste seg med avisen og så ut som han satt i en lenestol - beina gikk knapt rundt og han hadde ikke antydning til svette e.l...hva er poenget? Si til dama at "jeg stikker på SATS" for å få være i fred???

:fnise: Den er klassiker. (Har vi sett samme mann tro?) Jeg kjenner ham jeg observerte, så jeg spurte om hva i allverden som var vitsen? Jo, det var så kjedelig å sykle, var forklaringen jeg fikk.

Er forsåvidt enig i det, men aldri i verden om jeg hadde klart å lese avis mens jeg syklet - selv under oppvarmingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

De gutta som tar skikkelig tunge vekter på der de bare klarer et par løft trener for å øke mengden de klarer å løfte. Du kan kalle det hva du vil eller synes hva du vil om det, men det er ren bodybuilding for å bli svær.

Strikkelue og cap's er helt vanlig der jeg trener og der er det også helt vanlig å lese avis eller blad mens man går på tredemølle eller på ergometersykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fyr på treningssenteret mitt som lager utrolig mye lyder når han løfter vekter. Og jo flere som ser på ham, jo høyere blir lydene. "Hrrrrrrrmmmmmmf! HRMMMMMMMFFFF! OOOOHHHHHHHHUUUUUUFFFFFFHHH!" Og så tar han gjerne en runde i lokalet etterpå og klasker de han kjenner litt sånn kameratslig på ryggen, før han går tilbake og stønner mer. "HHHNNNNNNNGGG!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre henger bare - så en type på en sykkel i går kveld - koste seg med avisen og så ut som han satt i en lenestol - beina gikk knapt rundt og han hadde ikke antydning til svette e.l...hva er poenget? Si til dama at "jeg stikker på SATS" for å få være i fred???

Hehe... Dette har jeg opplevd også. I mitt tilfelle var det en ung jente. Hun hadde med seg en liten bunke med "Se og Hør", og satt på diverse maskiner og leste. En gang imellom (sikkert når hun var ferdig med en side) gjorde hun én øvelse, så var det tilbake til siste nytt om Martha og Ari. Det fasinerende var at hun faktisk gikk fra maskin til maskin, her skulle hele kroppen "trenes"! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigress
Jeg trener på veg hjem fra jobb og beholder på de smykken jeg gikk med om dagen (tørr ikke å legge de igjen i garderoben pga mye tyveri)

Jada, eg har ikkje kommentert korfor ho gjer det, eg berre fortel om rare ting som har vore observert på treningsstudio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Det rareste jeg har observert var en av mine forelesere. Han trente i dress, altså det samme som han foreleste i. Men var ikke så hard trening, fem minutt på tredemølle, løfte et par ganger på noen vekter, virre litt rundt og så ut av rommet igjen.

Endret av _Leela_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg
De gutta som tar skikkelig tunge vekter på der de bare klarer et par løft trener for å øke mengden de klarer å løfte. Du kan kalle det hva du vil eller synes hva du vil om det, men det er ren bodybuilding for å bli svær.

Joda, men det er også de som løfter for tungt fordi det kult. Resultatet blir f.eks. at de må bruke ryggen for å klare det, når de egentlig trener noe helt annet. Man bør ha riktig teknikk, selv om (eller kanskje spesielt når) man trener tungt med få repetisjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Joda, men det er også de som løfter for tungt fordi det kult. Resultatet blir f.eks. at de må bruke ryggen for å klare det, når de egentlig trener noe helt annet. Man bør ha riktig teknikk, selv om (eller kanskje spesielt når) man trener tungt med få repetisjoner.

DET er helt klart.

Nå er det jo forskjell på seriøsiteten på treningssenterene også da - der jeg går er instruktørene innom og påpeker det hvis man gjør en øvelse feil, selv når det er en annens "kunde" det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...