Gå til innhold

Ja, der fikk han seg kjærste..

Gjest Gjest_Trist_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trist_*

En venn av meg som jeg har vært sykt forelsket i har nå fått seg dame:(

Jeg som var så dum å trodde at det kansje kunne bli noe mer..og jeg trodde virkelig på han da han sa at han var glad i meg og at jeg ikke var som alle andre jenter..

Har alltid likt han godt, og har kjent at en god stund..

Vi har vel egentlig veldig få felles venner og i en periode var det veldig stille mellom oss..før vi tok opp kontakten igjen og dro ut litt sammen og jeg sov over hos han.. (det var aldri :sengekos: og kansje det er noe av grunnen?) (dette er kansje lit over en måned siden)

Han er virkelig spesiell og unik og ikke som alle andre. Verdens snilleste person og har aldri hørt han snakke stygt om noen, og tenker alltid på andre før seg selv..

Derfor syns jeg dette er så rart..

Den siste tiden har det ikke vært så mye kontakt mellom oss..

Jeg har jo prøvd å ta intiativ til ting, men nå skjønner jeg jo hvofor han har hatt så mye "skolearbeid"...

Er bare så utrolig lei meg :gråte: og tror neppe jeg kommer til å snakke med han igjen med det første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillagubban

Ånei! :( Så fælt, nå ble jeg trist. Jeg forstår hvordan du må ha det, jeg er nemlig forelska i en kompis, og er livredd for at han skal finne seg dame. Spesielt nå når vi ikke har hatt så mye kontakt i det siste... :tristbla:

Håper det går bedre etterhvert, du finner deg nok noen enda bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk=)

Håper det ikke går så lenge før jeg kommer over er han, men er redd det kommer til å ta en stund..

Det værste er egentlig spørsmålen jeg sitter igjen med. Lurer liksom på om han faktisk mente det han sa og det han skrev til meg på sms. Han ville jo møte meg osv... og skrev jo at han var glad i meg:S

Syns du skal si til han at du liker han, og at du virkelig mener det! Og ikke gi det før du har fått et ordentlig svar fra han. Vet det ikke er lett, men da sitter du ihvertfall ikke å angrer på noe etterpå;) Håper på at du får svaret du vil ha=)

(Er egentlig medlem her, og leste litt igjen tråden du hadde skrevet lengre ned på siden).

Håper det ender godt for din del=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_Linda_*

Det er litt trist dette, men for å trøste deg da:

Hvis dere har vært venner en stund, så er det bare å tro på at han mente alt han sa til deg. Han er sikkert kjempeglad i deg og syns helt sikkert at du er veldig spesiell. Han valgte deg tross alt til å være en venninne, så noe med deg må det jo være.

På den annen side tror jeg kanskje du ble litt blendet av dine egne følelser for han og mistolket hans. Men så kan det også hende at han var litt usikker og sto mellom deg og hun andre jenta (noe som kunne tilsi at han kanskje hadde mer følelser for deg enn som venn), men valgte hun andre til å bli sammen med. Og da betyr det nok at han følte mer for henne. Du får bare være takknemlig for at en så bra person som deg fins i livet ditt og du er heldig som har han som venn. Du kommer over han, og da har du hvertfall ikke tapt noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere må si i fra når dere liker noen!!! Hvis ikke kan dere miste sjansen!!

Ikke vær så redde, men hopp i det. Hva er det værste som kan skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må si i fra når dere liker noen!!! Hvis ikke kan dere miste sjansen!!

Ikke vær så redde, men hopp i det. Hva er det værste som kan skje?

Det er jo ikke alltid like lett å si det til en gutt!!! Jeg er godt over 20 og syns det er kjempe vanskelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke alltid like lett å si det til en gutt!!! Jeg er godt over 20 og syns det er kjempe vanskelig!!

I know....

Men er det ikke litt dumt å la redselen for svaret den andre kan gi hindre dere i å møte den store kjærligheten da?

Det er bare ord, det er ikke farlig....

Det værste som skjer er at vedkommende forteller dere at h@n ikke føler det på samme måte.

Jeg tror ikke noen vil le eller gjøre narr av følelsene deres når dere kommer og åpner dere på den måte til en person.

Men jeg forstår redselen selvfølgelig.

Jeg prøver bare å si at det er synd hvis redselen for å si noen få ord skal hindre dere i å bli sammen med den dere er forelsket i før h*n møter noen som tør å si det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noen vil le eller gjøre narr av følelsene deres når dere kommer og åpner dere på den måte til en person.

Å joda..enkelte vil le og gapskratte. Selv folk man har vært lenge i forhold med. Og andre blir tause og nekter å ha noe mer med deg å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord;)

Er en liten stund siden nå, og har faktisk ikke snakket med han:S Begger er på msn samtidig osv.. men ingen av oss snakker med hverandre. Jeg skrev ihvertfall nyttårsmelding og gratulere med dagen til han på bursdagen for å ikke virke som er en sur barnslig drittunge;P

Vet at jeg ikke har kommet riktig over han enda, men det begynner å hjelpe.. og i og med at han ikke snakker til meg så tenker jeg at det var like greit at det ikke ble noe mer ut av det..

Tror egentlig at det at vi ikke snakker sammen er grunnen til at jeg kommer så fort over han.. Det er veldig deilig å slippe å tenke på han hele tiden, og faktisk innse at det finnes andre flotte og supre gutter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese, opplevde nettopp det samme selv, så jeg kjenner meg veldig godt igjen. Man må nesten bare ta tiden til hjelp, selv om jeg vet det er veldig lett å si. :klem:

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff og huff ts!

er livredd for å komme opp i samme situasjon når som helst! :sukk:

men, holder med hun som nevnte at han kanskje sto mellom deg og henne andre. og hadde han mer følelser for henne så er det jo dessverre ikke så mye å gjøre med, da var dere kanskje ikke ment 2 be!

lykke til vidre i kjærlighetslivet, håper du finner en som overgår han kompisen en høy gang snart, og at følelsene blir gjengjeldt :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

=)

Jepp, gjelder bare å finne han først;P hehe.. Men tar det som det kommer=) Kjente han kansje ikke på den måten jeg trodde jeg gjorde heller, så er på en måte like greit at det endte slik;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hilde_*

Når jeg har slike problemer, og vurderer om jeg skal gjøre noe med det tenker jeg:

"Trenger jeg flere venner?"

Svaret er nei, og da er det bare å fortelle det (selvfølgelig forsiktig, men fortelle det ordentlig)

Er han ikke interessert blir det pinlig, men jeg kommer over det. Jeg har bestemt meg å nekte å være flau over gode følelser. Dessuten tar gutta det som et kompliment. Er han interessert blir alt bra.

Altså: "Trenger jeg flere venner?" (eller skal jeg satse? Det verste som kan skje er at jeg ikke har ham som venn lenger)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har slike problemer, og vurderer om jeg skal gjøre noe med det tenker jeg:

"Trenger jeg flere venner?"

Svaret er nei, og da er det bare å fortelle det (selvfølgelig forsiktig, men fortelle det ordentlig)

Er han ikke interessert blir det pinlig, men jeg kommer over det. Jeg har bestemt meg å nekte å være flau over gode følelser. Dessuten tar gutta det som et kompliment. Er han interessert blir alt bra.

Altså: "Trenger jeg flere venner?" (eller skal jeg satse? Det verste som kan skje er at jeg ikke har ham som venn lenger)

Lykke til!

hmm.. vi er vel egentlig ikke venner lengre heller;P.. Tror begge føler det litt rart å snakke sammen igrunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillagubban

Bra at du tenker framover og kommer deg videre! :)

Selv sliter jeg ennå litt med "min" etter han sa han ikke var interessert i noe mer. Men vi er venner ennå heldigvis, det er jeg veldig glad for. Men jeg forstår godt at andre ikke orker dette, det kan være veldig, veldig vanskelig og kanskje ikke like lett å komme seg videre. Men det siste jeg vil er at det skal være rart mellom oss, så da får jeg heller leve med å lide litt en stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...