Gå til innhold

Fotballdiggende Dundrelesber :-) og Homofile frisører


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

La meg bare ile til og få fortalt litt om min ååh så homofile frisør før Tamara går av hengslene:

Han er den beste som finnes. Takke meg til en homomann som beundrer kvinner for alt det de er, studerer dem i detalj og vet hva som kler nettopp deg når du kommer til han som frisørkunde.

Homsefrisøren gir meg glatt en hel times hodebunnsmassasje (uten tillegg i pris) når jeg forteller at jeg er midt en tung eksamensperiode. Og det faktum at han er homo gjør at man slipper å få de feile seksuelle assosiasjonene ved sånne anledninger.

Vibeke

(elsker homsefrisører)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som kjenner en heterofil mannlig frisør?

*rekker opp hånden!

Min frisør er hetero og har nettopp fått et barn. Likevel ser han ut som prototypen på en homsefrisør.

Så ikke vær så sikker på at folk er hva de ser ut alltid... utrolig at man må si det til voksne folk egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har en frisør som er skikkelig Überhomse og han er så flink- å sitte i stolen hans er kjempekoselig.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... Her går jeg RETT I MÅL MINNIE.

Jeg er fotballelsker... Har selv spilt i ti år, og går på alt av hjemmekamper til favorittlaget mitt

Samboeren min er FRISØR. Han eier 10 salonger, og selv om han stort sett jobber på kontoret, så er han OFTE nede i salongen å jobber.

Hans far er OGSÅ frisør...

Så hva gjør det oss???? To skaphomser, som har funnet hverandre og bruker hverandre for å slippe å gå ut av skapet??? hmmm... I think so.

Men det er så fint at DU endelig gjorde oss klar over dette. Jeg satt meg rett ned med sambo å sa: hør her, å fortalte.. Men men, nå vet vi.. Men spørsmålet er HVA GJØR VI NÅ???? :o

SÅ, siden dette er lagt under GENERALISERING, betyr det at dette ikke er dine meninger Minnie?

Verden hadde ikke vært det samme uten slike meninger.. Man må da ha noe å le av......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen som kjenner en heterofil mannlig frisør?

(trekker litt paralleller her)

*rekker opp hånden*

Og ikke bare én, men TO! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det må være et eller annet seriøst galt med omgangskrtsen min! (ja, jeg ser at du nikker samtykkende, og jeg vet hvor du bor! :ler: )

Jeg kjenner ingen homofile mannlige frisører, men to hyppig praktiserende heterofile av arten.

Jeg kjenner derimot to lesbiske frisører, den ene av dem har alltid en kø av siklende herrer rundt seg mens den andre passer godt inn i Minnies dundretraktorbegrep (bortsett fra at hun ikke har bart!)

Ellers kjenner jeg to homofile politimenn, en brannmann, to fengselsbetjenter og en fotballproff. Ingen av dem er utpreget femi (eller vakre på håret, for den saks skyld... :o )

Er det smittsomt, tro?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..vel, min frisør er gift han òg...

Med en mann.

Men at han er gift (eller har inngått partnerskap da) er ifølge mine egne teorier ingen garanti for at han er homse heller... he he.

Vibeke

(ser sin ukompliserte verden rakne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har alltid likt ordet "dundrelesbe"- det er så dekkende.

Minnie

Kanskje det egentlig er selve dundrelesba du liker, men bare ikke har turt innrøme det ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...