Gå til innhold

Fotballdiggende Dundrelesber :-) og Homofile frisører


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Her kan vi diskutere fotball & håndball kontra lesber og mannlige frisører.

Hvem vil være først ut?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man finner sikkert like mange lesber innen idretten som man gjør her på KG og ellers i verden.  :-?

Det tror jeg ikke, Kverula, ihvertfall ikke innen eliten/toppidretten. Der er nok lesbefaktoren adskillig høyere enn i breddeidretten, og på KG, og ellers i verden.

Det er et eller annet fysiologisk som mange lesbiske jenter har, som gjør de sterkere og mer utholdende... enn mange hetero-jenter.

Innen toppfotballen, er de noe mer representert enn i topphåndballen. Men også topphåndballen har en høyere faktor enn gjennomsnittet blant den kvinnelige befolkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Det er et eller annet fysiologisk som mange lesbiske jenter har, som gjør de sterkere og mer utholdende... enn mange hetero-jenter.  

Innen toppfotballen, er de noe mer representert enn i topphåndballen. Men også topphåndballen har en høyere faktor enn gjennomsnittet blant den kvinnelige befolkning.

Er det Norges informasjonssjef vi har med å gjøre her eller? :wink:

Kanskje de lesbiske jentene har andre interesser enn de hetero, Sandman, som for eksempel idrett da, som det her er snakk om!

Jeg har ikke peiling på hvor mange % av de kvinnene som spiller fotball eller håndball som er lesbiske, det har jeg ikke gjort eller sett noen undersøkelser på.

Jeg ville bare si at man nok finner de lesbiske overalt. Og jeg skal innrømme at mitt innlegg var preget av tanken på fotballtråden som ble stengt tidligere idag. Den var ikke av den seriøse sorten, og jeg tok heller ikke dette veldig seriøst. Beklager. Jeg trekker meg stille tilbake... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt det der med fotballen, men 100% av de mannlige frisører jeg kjenner, er homser. Det er jo gammelt nytt, så kan hende det stemmer det med fotballen også.

Noen som kjenner en heterofil mannlig frisør?

Dessuten er det påfallende mange homofile blomsterdekoratører. Kjenner personlig etpar...

Vibeke

(trekker litt paralleller her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett filmen "Bend it like Beckham" forresten? Selv de av oss som ikke er særlig begeistret for fotball og heller ikke er særlig lesbiske, må jo bare synes den filmen er helt herlig.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som også er tydelig er at mannlige salonger oftere har bedre inntjening enn kvinnelige. Det hender at kvinner også eier frisørsalonger, men da har de alltid en mann og mannlige "venner" som støtter henne på alle mulige vis.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg protesterer vel egentlig litt mot uttrykket "fotballdiggende dundrelesber". Vi må skille mellom de som er interessert som TILSKUERE og de som er aktive. Blant tilskuererne så er nok lesbefaktoren lik snittet i befolkningen. Men hvis du mener "dundrer" i betydningen store og tunge, så er ikke de representert som aktive innen toppidretten, med mindre de driver kastøvelser da.

I ballspill så er de veltrente, kjappe og slanke, men ganske så "guttete", en del av de.

Men det ER et poeng at det blant elite-håndballspillere er svært mange søte, feminine heterojenter, i forholdt il innen fotballen. Men, de finnes også innen fotballen. Anette(Anne?) Tønnesen(landslaget og Kolbotn) er et eksempel på en søt, feminin heterojente innen toppfotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som også er tydelig er at mannlige salonger oftere har bedre inntjening enn kvinnelige. Det hender at kvinner også eier frisørsalonger, men da har de alltid en mann og mannlige "venner" som støtter henne på alle mulige vis.

W

Har du glemt den tøffe, dyktige dama som har bygd opp Nikita-kjeden, waco?

Vibeke: Jeg vet om en del mannlige heterofile frisører, men de er nok i mindretall i forhold til den ofte karikerte mannlige frisøren :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hevdet at homofile og lesbiskes mest på fallende (og kanskje beste for deres egen del) egenskap er deres selvironisering over sin legning. Og alle betegnelsene de blir gitt.

Et lite gløtt inn i virvaret av lesbebegreper finner du her og de ulike variantene man (forbausende nok!) finner av denne typen kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har lurt på når femme.no kommer til å døpe om siden sin

legg også merke til den lille annonsen til venstre på siden jeg viste til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt det der med fotballen, men 100% av de mannlige frisører jeg kjenner, er homser. Det er jo gammelt nytt, så kan hende det stemmer det med fotballen også.

Noen som kjenner en heterofil mannlig frisør?

Dessuten er det påfallende mange homofile blomsterdekoratører. Kjenner personlig etpar...

Vibeke

(trekker litt paralleller her)

Ja, frisøren til brodern :D

(han er tilog med gift :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmrf..når ble det å verra gift garranti på at man ikke er homse, 'a, Madison??

Vibeke

(glad i generaliseringer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmrf..når ble det å verra gift garranti på at man ikke er homse, 'a, Madison??

Vibeke

(glad i generaliseringer)

Skal jeg spørre han kanskje :sjarmor:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...