Gjest Ola Skrevet 13. april 2003 #1 Del Skrevet 13. april 2003 http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id...=110515&cat=103 Det betyr i praksis: - flere AMO kurs - flere ansatte på arbeidskontorene - tiltak for å føre kvinnene tilbake til kjøkkenbenken (god KrF politikk) - flere stillinger i det offentlige ALT for at tallene skal gå nedover..... MEN lite for å øke verdiproduksjonen i privat sektor!!!!!! :cry: :cry: :cry: Dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. april 2003 #2 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg håper du er aktiv i politikken, Ola!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 14. april 2003 #3 Del Skrevet 14. april 2003 Som alltid er det like spennende å lese Olas egne meninger om hvordan vi skal få ned arbeidsledigheten. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Skrevet 14. april 2003 #4 Del Skrevet 14. april 2003 Waco: dette er hvordan Bondevik vil få ned arbeidsledigheten!!!!! Selv foreslår jeg skattelette for næringslivet og generelt legge det bedre tilrette for nyskapning. Dessverre er det ikke jeg som bestemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 14. april 2003 #5 Del Skrevet 14. april 2003 Dessverre er det ikke jeg som bestemmer... Ja, det synes jeg også er veldig leit, Ola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Skrevet 14. april 2003 #6 Del Skrevet 14. april 2003 Takker så meget: Mel !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 14. april 2003 #7 Del Skrevet 14. april 2003 Anytime, kjære deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #8 Del Skrevet 15. april 2003 Selv foreslår jeg skattelette for næringslivet og generelt legge det bedre tilrette for nyskapning. Dessverre er det ikke jeg som bestemmer... Dette høres ut som gode og svært nyskapende idéer, jeg synes du skal sende dette videre til noen med snev av håp om innflytelse! Gjerne med krav om finnerlønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 15. april 2003 #9 Del Skrevet 15. april 2003 Dette høres ut som gode og svært nyskapende idéer, jeg synes du skal sende dette videre til noen med snev av håp om innflytelse! Gjerne med krav om finnerlønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 15. april 2003 #10 Del Skrevet 15. april 2003 Ola....følg med i timen, da... Hovedsubstansen i Bondevik-regjeringens tiltak for å stanse veksten i arbeidsledigheten, er å stimulere byggebransjen, den største enkeltnæringen vi har, inkludert den industrien som produserer byggevare-komponenter. Norge har fortsatt store mangler i infrastruktur, som skoler, sykehus, eldreomsorg, forskning, veier, broer osv. Stimulansepakker til byggebransjen, er det tiltak som gir raskest positiv effekt på arbeidsledigheten, og i tillegg så "foredler" vi nasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 15. april 2003 #11 Del Skrevet 15. april 2003 ...og tar du med Stoltenberg, som mener alle skal slutte å drikke kaffe latte, slik at kaffe-servitørene kan begynne å jobbe i helsevesenet, er galskapen komplett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå