Gå til innhold

FMs Bryllupstråd


Februarmamsen

Anbefalte innlegg

Endelig er det min tur til å åpne en bryllupstråd her... :jepp:

:bryllup: skal vi ha 4 juli 2009 så det er veldig god tid til planlegging. Mange tanker er allerede gjort, men ingen store avgjørelser tatt...

Jeg har booket kirken og fotografen i dag.

Mamma skal booke kokka også i dag og da er de viktigste tingene under kontroll.

Mer detaljer kommer nok etterhvert

Endret av Februarmamsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballerina

Så spennende med bryllup! :) Skal bli gøy å følge din vei fram mot den store dagen! :)

Endret av Ballerina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til oss her inne!

Her er det masse råd og inspirasjon å hente. Blir koselig å følge deg fremover!

edit: trykkleif

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med bok, og velkommen inn hit :) Blir hyggelig å følge deg frem til bryllupet, dere gifter dere jo 2 uker etter oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle velkomsthilsene jenter.... :klem:

Har gjort unna de viktigste bookingene...

Kirke er i orden

Kokka er i orden

Presten er i orden

Fotografen er i orden

Så da er det bare resten som gjenstår :fnise:

Forlovere er også i orden når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!! Den var fantastisk nydelig! :hjerter_rundt: Vet du hva de rosene heter? Fikk en bukett i akkurat den fargen for en del år siden, og de var så fine at jeg ikke klarer å glemme dem. Har ikke sett dem siden. De jeg finner er mye mer lilla.

Kan jeg spørre hvor du har funnet den buketten hen? Hadde vært spennende å se flere i samme gate :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den buketten var helt utrolig fin!! Nå ble jeg helt satt ut her - jeg har syntes det har vært så vanskelig å finne buketter jeg har falt helt for, men denne...

Nå må jeg vurdere om lilla kan bli bryllupsfagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!! Den var fantastisk nydelig! :hjerter_rundt: Vet du hva de rosene heter? Fikk en bukett i akkurat den fargen for en del år siden, og de var så fine at jeg ikke klarer å glemme dem. Har ikke sett dem siden. De jeg finner er mye mer lilla.

Kan jeg spørre hvor du har funnet den buketten hen? Hadde vært spennende å se flere i samme gate :jepp:

Vet ikke dessverre ikke hva rosene heter. Buketten er fra BAST Kjempe nydelig. Har egentlig allerede bestemt meg for akkurat den buketten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den buketten var helt utrolig fin!! Nå ble jeg helt satt ut her - jeg har syntes det har vært så vanskelig å finne buketter jeg har falt helt for, men denne...

Nå må jeg vurdere om lilla kan bli bryllupsfagen ;)

Vet hva du mener MellonCollie, jeg også ble sånn første gang jeg så den.

Jeg skal ha lilla som bryllupsfarge... samt at jeg også skal bruke grønt nå i forbindelse med borddekorasjonene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest StoreSky

Oj! Flere 2009 bruder!

Og vi planlegger og gifte oss første halvdel av 2009- og har INGENTING ordnet eller planlagt, hehe! Flink du/dere er som er så godt i gang. Er det du som planlegger/organiserer mest, eller er mannen med...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Flere 2009 bruder!

Og vi planlegger og gifte oss første halvdel av 2009- og har INGENTING ordnet eller planlagt, hehe! Flink du/dere er som er så godt i gang. Er det du som planlegger/organiserer mest, eller er mannen med...?

Hos oss må man være tidlig ute for å få rette fotograf, kirke osv... Resten av planleggingen skal nok få ligge litt fremover før vi tar det opp igjen.

Jeg organiserer og planlegger i praksis, men tar ingen avgjørelser før vi har snakket om ting og tatt avgjørelser sammen. Hender jeg legger frem to eller tre ideer om det samme tema slik at han må tenke litt også. Men som jeg tenker da.. det er vårt bryllup og da vil jeg at vi begge skal uttale oss om tingene... Selv om jeg i enkelte ting legger litt føringer da... :fnise: om det er noe jeg har veldig lyst til/på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her inne.

Har vel egentlig ikke skjedd så mye på bryllupsfronten i det siste.

Vi skal sjekke meg en organist om han kan spille i kirken, slik at vi kan flytte vielsen litt.

Ellers blir det lite planlegging fremover. Nå er det andre ting på programmet :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...