Gå til innhold

Lottemors og midnattsols støtte tråd for fustrerte kvinner


Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Gjest Lottemor

hei Midnattsol jeg håper du ikke har noe i mor at jeg starter denne støtte tråden og innkluderer deg ?!

Syntes det bare er så godt å vite at min sammboer ikke er den eneste om er som han er og tenkte derfor at om vi har en slik trå så få alle andre se at de ikke er alene og hær kan vi lesse av oss vår fustrasjon over våre tiltaksløse,sure overstressete og grinete for å ikke snakke om bortskjemmte mann folk som får oss til å få

* dårligsamvitighten når vi ikke har grunn får det

* utgir oss fo å mase når vi spørr om noe

*sier vi er sur for at vi ikke lesser på med komplimanger og stryker på dem og føler for å sitte alene og ikke gjøre noe

*forventer at vi har husarbeid på vår jippiliste

* tror at det er helt ok å la klærene ligge vedsiden av sengen og klage over at de ikke er vasket

*de sier vi alltid er suer fordi at vi har en dårlig dag

*får det til å virke som at det er greit at de går på byn og ser på andre damer men om vi sier at vi har pratet med en gammel kompids så er himmel å hav satt i bevegelse

det var det jeg kom på for øyeblikket

følg gjerne med om dere vil ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, jeg mååååååååååååå si noe!!!! *klarer ikke la være*

Nå skal jeg ta "godistesten". Fortsettelse følger senere. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Scampi

Denne tråden kom akkurat litt for sent, for gubben og dattera kom hjem fra butikken med blomster til mor og nå sitter jeg her og leser litt etter å ha blitt servert en bedre middag med Faustino til og jammen tar de ikke av bordet også, så i dag har jeg ingenting å være frustrert over, men tror nok jeg kommer innom denne tråden etter påskeferien... Dette er for godt til å være sant :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

det er alltid stille för stormen har jeg hört rykter om...

Akuratt nå har jeg tatt meg en tur rundt i mitt kjäre hjem for å sammle sammen sakene til sammbo får å plasere de der de kom fra...

Fant deo stikken i stuen,pafymen ved telefonen på gangen,baberhövelen på kjökkenet,en bukse i stuen sammen med en t-skjorte,en bukse på bade sammen med en kjorte dette var rent

Skittene klär overe hele soverommet og en jakke på kjökkenbordet.

Ellers så har jeg funnet en hel hau med tome cola box og brukte ferdig pakkete snus som han legger oppe allt han kommer over....

Venstre töffel ved sengen og höyre på kjökkenet.

Fatter bare ikke hvordan han kan rote allt til på litt under en time mens jeg går og vasker og rydder i flere timer etter på....

Og får å ikke glemme at hele vasken ser ut som en tannkrems flekk og det kan se ut som at det vokser hår på badet etter han har babert seg....

Speilet har hvite flekker over det hele etter at han har pusset tennene....

Og prislapper fra de nye kärene ligger rundt etter som hvor han befant seg da han rev dem av.....

Tror söppelspan er et fremmed ord for denne mannen og for å snakke om skittentöys korg og kles henger.....

nå föltes allt bede for en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funka som bare det. Kom tassende når potetgullet sto på bordet. :ler:

Så begynte diskusjonen!

Nå skal vel alt være i orden.

Og han vet AKKURAT hva han skal si og gjøre også, fordi han kjenner meg så godt. Hmmm.....

Har vært sur i 4 timer på han i dag...det må være rekord, jeg klarer aldri å være sint lenge uansett om jeg bestemmer meg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

så flott da Midnattsol at allt ordnet seg :)

4 timer er lenge å väre sur på samboeren det ja,jeg tror jeg holder en rekord på litt over 12 timer, hadde vel ikke blitt så lenge om jeg ikke hadde lagt meg for natta för allt var löst.

Sammbo kom dinglende inn dören rundt klokken 0400 i natt god å full,selv om han vekte meg så fan jeg ut at det var best å bare late som jeg sov.

Han sover nå,får vel vekke han om noen timer så han får hjelpe meg med hus og barn...

Jeg også skal ha nytte av han fri dag!!!

Ellers så må dere ha en flott morning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såh? Noen frustrasjoner som trenger å få komme ut i dag da?

Ikke så mange her...bortsett fra at jeg må svinge meg rundt med støvsuger og vasketue fordi sambo har bursdag snart og svigers har invitert seg selv hit på kaffe og kaker i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrasjoner? Jepp.. i bøtter og spann!

Har vært på IKEA sammen med sambo i dag. Skulle finne hyller til badet og han var fast bestemt på noen kraftige, mørkebrune greier. Jeg så med en gang at det ville bli fryktelig stygt (og fryktelig dyrt). Da ble han sur som ei potte, skulle gå ut med en gang.

Til slutt fant vi da noe som kanskje kan brukes, men som kostet bare en brøkdel.

Dessuten skulle han plutselig rydde i dag tidlig. Jeg var trøtt og sur.. vill egjerne våkne litt, få i meg litt kaffe og sånt. Man han skulle rydde!! Og det var jo ikke lett å slippe unna heller. Så sto jeg der og vasket opp da.

Bare småtteri dette egentlig, men nå er jeg totalt utslitt mentalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Frusterert innimellom? JA!!! Men jeg må le også... Jeg har mala stua mi denne uka, og den har gått fra å være mørk mosegrønn til å bli lys, beige. Da min kjære kom inn i stua for første gang etter omgjøringen stoppet han opp litt, gikk bort til sofaen, tok på den og spurte: Har du kjøpt deg ny sofa nå!?

:hoho: :evil: :o Jeg kunne ikke annet enn å le, samtidig som jeg ble så oppgitt! Hva rører seg egentlig inni et mannehode? Kan de legge merke til noe som helst utenom tidspunkt for fotballkamp og pene damer?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Typisk!!

Jeg kjøpte en dag en flott langstilket rose til han, putta den i en vase og satt den på nattbordet hans sammen med et kort. Den kvelden la han seg først, og jeg satt i stua og venta på at han skulle komme ut og takke for rosa. Men nei...og jeg venta...og venta litt til..men han kom ikke ut. Jeg tenkte at han kanskje kom til å takke meg når jeg kom og la meg..så jeg gikk og la meg. Ingenting skjedde..jeg venta og venta. Så sovna vi. Neste morgen sto han opp, styra fram og tilbake og dro på jobb. Hørte ikke et pip om rosa. "Jævla utakknemlige fyr" tenkte jeg.

Han kom hjem fra jobb og jeg klarte ikke annet enn å kommentere det. Han skjønte ikke hva jeg snakka om. Jeg åpna soveromsdøra og dytta han inn....så kom han ut etter en stund...og sier:

"Æh..har den stått der lenge, eller??"

:o

:ler:

......noen dager senere sto det en rose på mitt nattbord. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Jeg er så lei av å mase på at han skal på ræva i gir når noe skal gjøres, forlanger ikke at det skal gjøre på sekundet, men han trenger ikke la det gå en hel fridag før han får borret et hull i veggen!

Hvis han ønsker at noe skal gjøres, rydding f.eks. skal det skje pronto.

Som om jeg alltid er til hinder for at ting bli gjort her! Ha!

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ler av middis* Hehe sånn er mannen her og! :ler: Legger ikke merke til noen ting! Men en rose på nattbordet hadde han vel sett.. håper jeg :ler:

Jeg er så lei av å mase på at han skal på r### i gir når noe skal gjøres, forlanger ikke at det skal gjøre på sekundet, men han trenger ikke la det gå en hel fridag før han får borret et hull i veggen!

*kremt* Er alle mannfolk slik?? Jeg skulle virkelig se om det bare var noe han glemte.. Så jeg ba han ta oppvasken. (Denne gangen skulle jeg IKKE mase) Vel.. bare minte han på det hver dag ca. "jada, skal ta den"

Enden på visa ble slik: Etter 2 Uker og ikke mer bestikk eller tallerkener igjen så måtte jeg vaske opp alt sammen alene.. GJETT hvor mange timer jeg brukte dere.. :evil: Så.. MAS dere.. fler ganger om dagen hvis dere vil ha noe gjort.. eller best: GJØR DET SELV :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Tja...

jeg kjøpte tre roser til han en gang når jeg var på vei hjem fra jobb.

Dom som jeg var gav jeg han de innpakka. Han bare la de på bordet, og gadd ikke pakke de opp en gang!!

Etter at de lå der en stund, pakka jeg de opp selv da..

Etter det har jeg aldri kjøpt roser til han mer..Han har aldri kjøpt til meg heller, så..

Også har jeg fått han til å skifte på hele senga en gang ( vi pleier å ta hver vår del..de gangene jeg får overtalt han) men han ble lei da, så han droppa å ta på putevar, kneppet ikke igjen knappene ( alt sengetøyet vårt har knapper i enden) og kasta alt sengetøyet i senga. Lå bare en kjempehaug midt i senga :lol: Flink ja?

Det hender vi drar til Svinesund for å handle litt mat da vet dere.

det blir alltid til at han triller tralla, men når jeg da finner noe jeg skal ha, så er han forduftet..så der går jeg med hendene fulle og leter etter han i hele butikken :lol: Sånn er det hver gang, men jeg skal ikke klage. Blir det for ille, burde jeg jo bare rappe til meg vogna..

Også sitter han i stua ( eller på kjøkkenet for den saks skyld) og leser blader og aviser, deriblant den lille nette Aftenposten.

Men istedet for å brette de sammen og legge de på bordet, så slenger han de rundt på gulvet etter seg..Så rundt stolen hans i stua flyter det aviser i alle retninger!!! DET irriterer jeg meg over..

Ellers er det jo det samme som alle andre..skittentøy overalt, på kjøkkenbordet, sofaen, rundt senga osv..og hele vasken full av skjeggstubber..

Men ellers så er han en veldig sjarmerende kar :ler:

Søstera hans spurte meg tilogmed hvordan det gikk å bo sammen med han, for hun visste hvor flink hanvar til å rote..

Huff, håper han ikke ser dette*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...