Gjest *Talula* Skrevet 14. november 2007 #1 Del Skrevet 14. november 2007 Fatter ikke at det går an å gå fra "vi-har-lyst-på-barn-men-bør-vente" til "Jaaaa!-vi-vil-ha-barn-nå!!!" på under et døgn! Vi var nemlig i overkant uforsiktige denne måneden, vi har brukt temping og FertilityFriend som "prevensjon" de siste månedene, jeg antok at jeg hadde hatt EL tre dager før vi dro på weekendtur (har hatt en utrolig jevn syklus på 28/29 dager), men det viste seg jo da jeg kom hjem og registrerte litt temperaturer at jeg tok litt feil der... Og slike kjæresteturer er jo vanligvis ikke helt uten så vi innså vel raskt at vi hadde truffet bedre på EL enn vi kanskje ville om vi skulle planlagt dette Vi ble begge en smule skremt, men det tok faktisk ikke veldig lang tid før vi begge tenkte "Vel, la oss i hvertfall 'seal the deal' og være sikre på at det blir noe" Så nå venter vi begge spent. Jeg har lest alt jeg kommer over, begynner å skjønne mer av denne, for uvedkommende, helt uforståelige verden av prøving og graviditet Håper virkelig at det er en liten spire i magen, men skulle det ikke være det så er vi begge klare for å fortsette prøvingen Har forstått det slik at lutealfasen alltid vil være den samme (+-1 dag) slik at i forhold til min vanlige syklus så skal den være på 14 dager +-1 dag. Det vil vel si at IKM er ca på tirsdag, seks dager. Seks lange dager! Bare satser på at ikke TR kommer før den tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 14. november 2007 #2 Del Skrevet 14. november 2007 Lykke til! Krysser fingrene for en liten spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 14. november 2007 #3 Del Skrevet 14. november 2007 Velkommen hit og lykke til med prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Talula* Skrevet 14. november 2007 #4 Del Skrevet 14. november 2007 Takk og takk! ...jeg er vel som førstegangsprøvere flest: veldig optimistisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hardangerbrud Skrevet 14. november 2007 #5 Del Skrevet 14. november 2007 Hei og velkommen hit. Er ganske ny her selv så det er bra med flere ferskinger. Det er rart hvordan ting endrer seg ja, plutselig så har man funnet ut at man skal prøve på noe som man før har svimt av ved å tenke på det. Også er jeg voldsomt sjokkert over hvor utolmodige vi plutselig ble, sant som du sier: fort som bare søren, og helst i går... Merker at jeg ikke er helt klar for å sette meg inn i alt dette, masse rare ord og utrykk, men det kommer vel av seg selv etter en stund. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosia Skrevet 15. november 2007 #6 Del Skrevet 15. november 2007 Hei på deg Så spennende da, det beste er jo selvsagt hvis man "glemmer seg av og plutselig oppdager at man er gravid" - særlig når det egentlig ikke gjør noe som helst Krysser fingrene for deg og håper at TR har vett til å holde seg unna Har også i likhet med Myrth noen ord og uttrykk å lære, men det kommer seg nok etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 20. november 2007 #7 Del Skrevet 20. november 2007 Velkommen og LYKKE TIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ski.glad Skrevet 20. november 2007 #8 Del Skrevet 20. november 2007 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 20. november 2007 #9 Del Skrevet 20. november 2007 Velkommen hit! Men hvorfor har du ikke registrert deg?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå