Gjest Ola Skrevet 9. april 2003 #1 Del Skrevet 9. april 2003 http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/04/.../07/365926.html De ble begge offer for den kjemiske kampanjen Ali satte igang mot kurderne i byen. Mellom 3000 og 7000 døde. Kjemiske Ali er nå død. Dette er regimet som Nome, Stålsett, PolPotValla, SV og de idiotiske levende skjoldene støttet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Folket i Irak jubler og roper : "Bush is the king!!!!!" Folket har fått friheten tilbake. Livet er herlig dere. (Boikott tyske og franske varer)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. april 2003 #2 Del Skrevet 9. april 2003 Skulle ikke du forlate KG da Ola/Waco? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Skrevet 9. april 2003 #3 Del Skrevet 9. april 2003 Hvis du skal gifte deg i New York City 28.06.2003, så bør du også være glad for at Saddam og Bin laden er historie (om ikke så lenge)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. april 2003 #4 Del Skrevet 10. april 2003 Skulle ikke du forlate KG da Ola/Waco? Minnie Det var det første jeg også tenkte på....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #5 Del Skrevet 10. april 2003 http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/04/07/365926.html De ble begge offer for den kjemiske kampanjen Ali satte igang mot kurderne i byen. Mellom 3000 og 7000 døde. Kjemiske Ali er nå død. Dette er regimet som Nome, Stålsett, PolPotValla, SV og de idiotiske levende skjoldene støttet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Folket i Irak jubler og roper : "Bush is the king!!!!!" Folket har fått friheten tilbake. Livet er herlig dere. (Boikott tyske og franske varer)! ...og hvis det mot all formodning kommer en meningsmåling der FrP går frem i løpet av dagen, snakker vi her om Olas garantert første multiorgasme. Ellers slår det meg som litt underlig dette med boikoten av tyske varer, kanskje fordi ordbruken hans ellers gir meg assosiasjoner til Tyskland mot slutten av 30-årene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. april 2003 #6 Del Skrevet 10. april 2003 ...og hvis det mot all formodning kommer en meningsmåling der FrP går frem i løpet av dagen' date=' snakker vi her om Olas garantert første multiorgasme. [/quote'] Ja, du får virkelig sagt det, Trøffelen vår!! Men, den der med tyske varer skjønte ikke jeg heller helt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 10. april 2003 #7 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg trodde også at vi var kvitt Ola.. Men dengang ei.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. april 2003 #8 Del Skrevet 11. april 2003 Støttet de lederne i Irak??? Trodde de var mot krig jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå