Arwen Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Trenger boktips til mormor. Hun er 70 og liker ikke alt for tunge bøker. Har egentlig lyst å kjøpe Toril Brekkes Sara, men den får jeg ikke tak i. Noen andre tips?
Gjest Vinduskarmen Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Min svigerfarmor likte Anne B Ragdes bøker om familien Neshov så kanskje det er noe? Ellers vet jeg at min bestemor liker familiesagaer i sånne pocket serier godt så kanskje noe lignende kan være populært? Kanskje Kristin Lavransdatter? Vi tenkte å kjøpe Arsenikktårnet til svigerfarmor til jul
Arwen Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 Hmm... jeg har akkurat lest arsenikktårnet og er ikke heeeelt overbevist, men kanskje mormor kunne likt den ja
Gjest Pax Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Min mormor liker krim og bøker om krigen.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 hvis din mormor har en spesiell hobby kan du kjøpe en bok som dreier seg om den. Min mormor er snart 70 og hun er glad i krim, osv, men jeg endte opp med en bok med lefseoppskrifter fra hele landet da en av de tingene vi gjør sammen er å bake lefse til jul, jeg vet at hun er opptatt av tradisjonsmat så da ble det. moren min har derimot kjøpt Berliner popplene pluss noen bøker til av Anne B. Ragde til henne.
Arwen Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2007 Krim liker hun ikke, ikke har hun noen hobbyer heller. Desverre, det hadde gjort det mye enklere.
Pasha Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 hva med bokene "barndom".. nå går de vel bare tilbake til 50-tallet.. men kanskje en bok fra det tiåret barna hennes var barn?
Gjest Vinduskarmen Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg var hos bestemor nå og la merke til at hun leste en bok av Sigrid Undset. Jeg tror hun har en hel bokserie fra henne.
Gjest Begonia Skrevet 27. oktober 2007 #9 Skrevet 27. oktober 2007 Kanskje Harry Bernsteins "Den usynlige muren" kunne være noe? Harry Bernstein er en mann på 96 år, som skirver om sin oppvekst i England under den første verdenskrig.
Cilla Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Bøkene om Julie kanskje? Eller Odel. Hva heter hun som har skrevet de? Anne et eller annet....
Gjest Begonia Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 Bøkene om Julie kanskje? Eller Odel. Hva heter hun som har skrevet de? Anne et eller annet.... Anne Karin Elstad.
Gjest puselabb Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 Kanskje hun vil like Hjem av Anne Karin Elstad.
Arwen Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg endte opp med den første boka til Ragde jeg. Hun leser Neshovbøkene nå så da faller den kanskje i smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå