Amalie_85 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #921 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er herlig når man kan begynne å være ute lengre og det er lyst lengre og alt er bare bedre :juhu: jaaaa :juhu: Nå skal jeg ringe nav *grue seg* Er om disse permisjonspapirene. Man skjønner jo ingen verdens ting, tror ikke det er meninga man skal skjønne noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. mai 2008 #922 Del Skrevet 26. mai 2008 Så bra picnicen var vellyket! Ha en fin dag Amalie og håper alt ordner seg med nav!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 26. mai 2008 #923 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror NAV er noe slikt som man ikke skal forstå seg på, bare satse på at alt går bra til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #924 Del Skrevet 26. mai 2008 Så bra picnicen var vellyket! Ha en fin dag Amalie og håper alt ordner seg med nav!! Det ser ut til at det gjør det Jeg tror NAV er noe slikt som man ikke skal forstå seg på, bare satse på at alt går bra til slutt De skjønner jo det ikke selv en gang snakka først med en fyr som sier "kan du ikke bare skrive sånn og sånn?" øøøh.....nja....sa bare takk for hjelpen og ringte på nytt så jeg kom til ei anna ei, og ho satte meg over til noen som hadde med det her å gjøre Så da tror jeg at jeg har fått svar på alt jeg trenger å få svar på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 26. mai 2008 #925 Del Skrevet 26. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. mai 2008 #926 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror NAV er noe slikt som man ikke skal forstå seg på, bare satse på at alt går bra til slutt Det ser ut til at det gjør det De skjønner jo det ikke selv en gang snakka først med en fyr som sier "kan du ikke bare skrive sånn og sånn?" øøøh.....nja....sa bare takk for hjelpen og ringte på nytt så jeg kom til ei anna ei, og ho satte meg over til noen som hadde med det her å gjøre Så da tror jeg at jeg har fått svar på alt jeg trenger å få svar på Tyyyypisk NAV! Er spent på om alt var ok på vår søknad jeg... Får vel forhåpentligvis vite det om det ikke er det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #927 Del Skrevet 26. mai 2008 Tyyyypisk NAV! Er spent på om alt var ok på vår søknad jeg... Får vel forhåpentligvis vite det om det ikke er det da Jeg spurte om det når jeg ringte andre gang om de kom til å ringe meg om det var noe. Og ho lovte at det skulle dem. Så da får man se Skal innom sjefen min i morra for å få ho til å skrive på det siste arket så skal jeg levere det (litt sent ut ja) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #928 Del Skrevet 27. mai 2008 Dumme dumme nav ting! :gråte: Vi er midt i ett bytte av sjefer, så det er den nye sjefen som måtte skrive under nav papirene mine, jeg tok med til nav og det var ikke godkjent siden han ikke hadde stempla, så jeg dro tilbake til jobben. Men han hadde ikke stempla fordi han ikke har fått stemel enda og vil nok ikke få dem før litt over en mnd. Jaha...hva gjør man da? Ringte Nav men alle sitter vist i møter hele tiden så må ringe tilbake i morra! Men kjenner jeg blir litt fortvila. For vist det ikke blir godkjent uten stempel hva gjør jeg da? Men får høre i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. mai 2008 #929 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Bra Nav tok til vettet og at det ordner seg EDIT: :slåss: :slåss: med nav :slåss: :slåss: Endret 27. mai 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. mai 2008 #930 Del Skrevet 27. mai 2008 Å hallo for en molbobedrift... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. mai 2008 #931 Del Skrevet 27. mai 2008 han sjefen din burde da kunne skrive under på de papirene uten stempel eller noe slikt vel?! :klø: Tror ikke noen skal bli kloke på nav jeg... Vet om flere som sliter med de. Håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #932 Del Skrevet 27. mai 2008 Ja, de er skikkelig rare! Men men, ordner seg nok vil jeg tippe, på ett eller annet vis De kan jo ikke si at jeg ikke får penger før han får seg stempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #933 Del Skrevet 28. mai 2008 Hmmm....ble vel ikke så veldig klok nå egentlig! Ringte nav å spurte angående stempel, og han jeg snakka med mente at det gikk så fint, fikk bare si ifra når jeg leverte den i skranken. :klø: Joda, men damen jeg snakka med i går sa jo at de var jo egentlig veeeldig strenge på det og at jeg måtte snakke med noen andre om det men de var opptatt. Var det plutselig ikke så viktig like vel? Jeg blir helt sprø jeg av NAV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. mai 2008 #934 Del Skrevet 28. mai 2008 NAV er noe rare greier å forholde seg til, det erbare sikkert og visst. Nå nærmer det seg jo bare mer og mer for hver gang jeg er innom her jo! Ska lbli spennede å se hvilken dag han kommer på da Jeg tipper 21 juni jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #935 Del Skrevet 28. mai 2008 Ringte Nav igjen jeg, og hun dama jeg snakka med da ba meg vente litt, så kom hun tilbake til tlf og sa at jeg skulle bare legge ved en post-it lapp som sa p.g.a utbytting av sjefsstilling er ikke papiret stemplet Så da får jeg gjøre det Tippeliste Reka - 21. juni Småkjekset - 21. juni Cuba - 22. juni Pysepus - 23. juni Kvist - 27. juni lolita90 - 28. juni Loevinna - 5. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #936 Del Skrevet 29. mai 2008 Mamma er så snill at ho ga meg penger tilbake for vogna vi hadde kjøpt, så i dag fikk jeg kjøpt sete og bestilt kommoden jeg vil bruke som stellebord Så deilig å vite at det er i orden! Så da er det egentlig ikke noe jeg mangler. Tror jeg hvertfall. Er noen småting som sterilisator og eventuelt flasker o.s.v. Men regner med at det trenger jeg ikke akkurat de første dagene så det går nok bra Så nå kan han bare komm Eller han kan egentlig vente til den 11 juni så han ikke blir permatur. Det vil jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 29. mai 2008 #937 Del Skrevet 29. mai 2008 Åhh, så bra! Alt i orden nå jo. Gleder meg til han kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #938 Del Skrevet 30. mai 2008 Deilig å vite at ting vil være på plass Må nå si at jeg gleder meg jeg og til han kommer Mest bare til han er ute. Kjenner at fødsel er litt skummelt, men det går nok på ett vis! Kan vel ikke akkurat holde han inne når han vil ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. mai 2008 #939 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg vil tippe! 30. juni tror jeg. Jeg er litt usikker på når du har termin egentlig...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #940 Del Skrevet 30. mai 2008 Tippeliste Reka - 21. juni Småkjekset - 21. juni Cuba - 22. juni Pysepus - 23. juni Kvist - 27. juni lolita90 - 28. juni MellonCollie - 30. juni Loevinna - 5. juli Har termin 27, så noe mer over den 30 håper jeg ikke det blir Vil helst ha før jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå