Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

så koselig med frieri!!

hvilken båt skal dere reise med?

De ombord kan helt sikkert hjelpe deg med å ordne noe ekstra :)

Danskebåten. :fnise:

Er turen jeg vant her på KG`s julekalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, utrolig spennende da!

Blir sikkert veldig, veldig romantisk.. Skikkelig morsomt å gjøre litt ut av det da!

Har du snakket med de på båten eller? De vil sikkert gjøre litt ekstra ut av det også om du vil det :)

Åhh.. skulle ønske jeg kunne jobbe der den dagen :P

Fant ut at det fortsatt er rundt en måned igjen til reisa så er vel litt unødvendig tidlig å kontakte de nå vel! hehe..

Har ikke snakket med de på båten nei. Tenke ikke jeg hadde tenkt å gjøre det før jeg er der. Bare gå en tur på "do" eller noe :fnise:

Men kanskje det er lurt å snakke med dem på forhånd? :klø:

Vet eventuelt ikke hva jeg skal si til dem.

Er 39 dager til vi reiser. Hihihihihi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke snakket med de på båten nei. Tenke ikke jeg hadde tenkt å gjøre det før jeg er der. Bare gå en tur på "do" eller noe :fnise:

Men kanskje det er lurt å snakke med dem på forhånd? :klø:

Vet eventuelt ikke hva jeg skal si til dem.

Er 39 dager til vi reiser. Hihihihihi.....

Tja.. jeg tror jeg hadde ringt å snakket med de på forhånd også jeg. Bare for å ha gjort det liksom. Vet jo aldri :)

Ville kanskje sagt at jeg har tenkt å fri til kjæresten min under en middag på båten. Og spurt om de ville hjelpe til med å gjemme et dikt i regningen eller noe. Kanskje de til og med har noen flere romantiske forslag ;)

Og at de kanskje kan spandere dyr champagne på dere!! neida.. haha!

Og så kan du spør om at hvis han sier nei, så kan de kaste han over bord.. :)

Ps.. bare tull på meg selvfølgelig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha...ja kast han over bord. Hahahah

Jo, jeg kan jo kanskje ringe så de vet det. Hmmmm....får gjøre det litt nærmere kanskje :)

Får han champagne så blir jeg sur :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. hvorfor det? liker du ikke champ?

Ring litt nærmere ja.. holder med et par dager før sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. hvorfor det? liker du ikke champ?

Ring litt nærmere ja.. holder med et par dager før sikkert :)

Joda, jeg liker jeg. Men jeg skal jo ikke ha alkohol nå. Så da blir jeg snurt hvis "vi" får det :fnise:

Er så lenge til jeg kan ringe da jo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! tenkte ikke på det i farta jeg :ler:

Ja.. eller du kan ringe nå og si at jeg du ringer tilbake om et par uker OG et par dager før dere dra, pluss at du kommer å snakker med de ombord på båten :gjeiper:

Endret av Cuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg får holde meg i skinnet og vente en liten stund. Nå er det 38 dager igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 dager igjen :overrasket:

I dag ringte vekkeklokka kl halv 8, og jeg slår den av og strekker på meg, og da plutselig fikk jeg en strekk i leggen eller noe, fy f...., det gjorde vondt. Kjente at det var noe som hadde strekt seg av noe scene eller noe for jeg kjente den når jeg tok på leggen, og prøvde å vri på foten for å få det til å slippe :gråte: så ble liggende i 1,5 time for det gjorde så vondt. Så ble ikke noe skole i dag gitt. Har kjempe vondt i leggen enda, så var ikke bare bare å gå opp trappa altså :fnise:

Så nå er jeg hjemme så får heller prøve å skrive oppgave i stede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ekkelt med strekk i leggen da! Det har jeg også hatt et par ganger under graviditeten. Det er skikkelig vondt! Men for meg har det ikke vart så lenge heldigvis. Men vondt etterpå blir det. Huffameg. Håper du blir bedre. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg våkna for noen dager siden og fikk krampe/strekk i leggen, og var øm ganske lenge utover dagen...

var kanskje fordi jeg ikke holdt meg stille på skolen, men vandra mye rundt etter timene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sånn krampe i leggen noen ganger jeg også. Ikke mens jeg har vært gravid da...

Men tidligere... Fytti grisen det gjør vondt...

Da er det greit å ta en hjemmedag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krampe er sykt vondt ja! Jeg får det både i tærne, under foten og leggen. Leggen er desidert verst! Hater det.. Sist gang var fredag under spinningtimen! Det var IKKE morsomt. Måtte prøve å løsne meg fra sykkelen, komme meg av og etterhvert klarte jeg å sette meg ned MED skikkelig krampe hele tiden.

Og den ga seg ikke på en stund heller. Hadde vondt i leggen hele helgen.

Har hørt man får det lettere under graviditet, så du får la vær å strekke deg på en stund ;)

Ellers da..? Mye liv om dagen eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får sånn under foten noen få ganger, men gir seg med en gang jeg lissom får tåa på plass og er ikke så vondt, men det her var helt forferdelig. Aldri hatt sånn. Men nå er jo over, litt øm når jeg går kjenner jeg, men fult overlevbart ;)

Veldig mye liv å røre. Prøver noen ganger å sitte å konsentrere meg men det får jeg ikke lov til. Er mye dytting :fnise: mens noen ganger er han veldig rolig, så er mye opp og ned! Ikke så hyggelig egentlig når han holder på noe voldsomt å snur på seg og finne blæra og andre ting som ikke er så deilig å bli sparka i. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg ringt dfds, og man får regningen i en sånn svart mappe, men det var ingen som viste størrelsen på den og ingen jeg kunne snakke med nå for å få vite det heller. Men det var standarstørrelsen på kvitteringen, altså bredden og lengden ble jo etter hvor mye man bestilte. Så da får jeg gå ut fra en vanlig kvittering. Lengden vil jo ikke da ha så mye å si egentlig. Spørsmålet er bare hvordan få gjort det her. Snakka med Kvist i går og jeg kunne "glemme" noe i lugaren og få sambo til å hente det for så å snakke med sevitøren. Men eventuelt få regningen til meg og korte til sambo, eller legge det bare i samme og gi til sambo! Eller, eller, eller.......? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Amalie er innom boka di igjen jeg, og vil gi deg en :klemmer:

:hoppe::danser: Grattis med 25 uker :danser::hoppe:

Endret av lolita90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, hurra 25 uker :hoppe: bare 15 uker igjen, eller 107 dager om man vil si det :)

:hoppe:

:hoppe:

Endret av Amalie_85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...