Amalie_85 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #621 Del Skrevet 6. mars 2008 24 uker kan desverre ikke hjelpe deg med dikt... Synes det er vanskelig med sånne kjærlighetsdikt - skal så lite til før de blir veldig klissete og klisjee-aktige... Åja, 24 uker glemte det litt jeg Jeg er lissom ikke noe dikter jeg heller..... hva med å gå inn på dikt.no å søke litt rundt, kanskje du får masse ideer... Grattis med 24 uker 24 uker bare 16 uker igjen Har titta litt på dikt.no, men føler det er mye kliss og mye jeg syns er skikkelig dårlig I dag skal jeg til jordmor igjen, lenge siden jeg har vært der nå. Gleder meg litt, er så deilig etterpå i skuldrene når ho har vært å stukke. Så skal jeg hjem å lage muffins, sambo har bursdag i dag, så jeg skal lage muffins til han for vi skal på ett møte i kveld, så da skal jeg ta med. Så blir ikke den store kosen, men vi får besøk av ett vennepar da på lørdag som skal komme å spise hjemmelaga pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 6. mars 2008 #622 Del Skrevet 6. mars 2008 hva kan du tenke deg da?? så kan jeg sikkert se om jeg klarer å blande sammen no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #623 Del Skrevet 6. mars 2008 Vet ikke Er bare vanskelig det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 6. mars 2008 #624 Del Skrevet 6. mars 2008 tenk deg ut noen stikkord og send til meg på msn, så kan jeg se hva jeg kan få til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #625 Del Skrevet 6. mars 2008 Søte lolita har nå hjulpet meg å dikte Det var kjærlighet ved første blikk Det kjentes ut som harde stikk. Håpet er at vi kan bli kone og mann For vår kjærlighet, den er virkelig sann Frieriet er fra meg, som står ved din side Vil du dele alt, og resten av dette livet? Men jeg er litt usikker på "det kjentes ut som harde stikk", det høres jo nesten brutalt ut og ikke hyggelig Men noe sånt syns jeg funker fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 7. mars 2008 #626 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) da får noen prøve å hjelpe til med å endre på den da... men kjærligheten er jo noen ganger brutal for noen da Endret 7. mars 2008 av lolita90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 7. mars 2008 #627 Del Skrevet 7. mars 2008 Syntes ikke harde stikk var så bra jeg heller, det høres jo bare fælt ut. Men ellers var diktet fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. mars 2008 #628 Del Skrevet 7. mars 2008 Kanskje "det kjentes som å bli truffet av en trikk"? eller "da jeg så deg sa det bare "klikk"? Er ikke noen kjærlighetsdikter, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 7. mars 2008 #629 Del Skrevet 7. mars 2008 er ikke akkurat noen dikter jeg heller, mem jeg prøvde hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 7. mars 2008 #630 Del Skrevet 7. mars 2008 Syns også diktet var fint, men er heller ikke helt sikker på det med de harde stikkene.. Hva med.. Det var kjærlighet ved første blikk, og Afrodite ga oss et hjertlig nikk. Haha! Huff.. ikke lett det her altså! Og så på den siste linja syns jeg man kan droppe "dette" så det bare blir "Frieriet er fra meg, som står ved din side Vil du dele alt, og resten av livet?" Gratulerer med 24 uker forresten Følger med her hele tiden se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. mars 2008 #631 Del Skrevet 7. mars 2008 Synes diktet var bra jeg også, altså Men side og livet rimer jo ikke helt? :klø: Huff, så vanskelig. Glad det ikke er meg som skal fri gitt! Synes du er skikkelig tøff, Amalie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #632 Del Skrevet 7. mars 2008 da får noen prøve å hjelpe til med å endre på den da... men kjærligheten er jo noen ganger brutal for noen da Håper den ikke er så alt for brutal Syntes ikke harde stikk var så bra jeg heller, det høres jo bare fælt ut. Men ellers var diktet fint! Enig Kanskje "det kjentes som å bli truffet av en trikk"? eller "da jeg så deg sa det bare "klikk"? Er ikke noen kjærlighetsdikter, gitt Trikk det var hvertfall brutalt. Men klikk kan kanskje funke *teste* er ikke akkurat noen dikter jeg heller, mem jeg prøvde hvertfall syns du var flink jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #633 Del Skrevet 7. mars 2008 Det var kjærlighet ved første blikk og Afrodite ga oss et hjertlig nikk. Håpet er at vi kan bli kone og mann For vår kjærlighet, den er virkelig sann Frieriet er fra meg, som står ved din side Vil du dele alt, og resten av livet? Oh, så flinke dere er Syns det ble litt søtt. :rødme: Syns det passa kjempefint med Afrodite jeg Cuba. Ble det bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 7. mars 2008 #634 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg syntes det ble kjempefint! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 7. mars 2008 #635 Del Skrevet 7. mars 2008 Det var kjærlighet ved første blikk og Afrodite ga oss et hjertlig nikk. Håpet er at vi kan bli kone og mann For vår kjærlighet, den er virkelig sann Frieriet er fra meg, som står ved din side Vil du dele alt, og resten av livet? Oh, så flinke dere er Syns det ble litt søtt. :rødme: Syns det passa kjempefint med Afrodite jeg Cuba. Ble det bedre nå? Ja, det ble fint Syns egentlig det var litt passende jeg også! Trenger jo ikke være blodseriøst gjennom hele liksom =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #636 Del Skrevet 7. mars 2008 Ja, det ble fint Syns egentlig det var litt passende jeg også! Trenger jo ikke være blodseriøst gjennom hele liksom =) Nei, virkelig ikke kunne hatt humor og alt jeg. Men det her var kort og pressist på hva budskapet er. Syns det egentlig ble bra jeg åååå blir helt spent og får sommerfugler i magen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 7. mars 2008 #637 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Ja, utrolig spennende da! Blir sikkert veldig, veldig romantisk.. Skikkelig morsomt å gjøre litt ut av det da! Har du snakket med de på båten eller? De vil sikkert gjøre litt ekstra ut av det også om du vil det Åhh.. skulle ønske jeg kunne jobbe der den dagen Fant ut at det fortsatt er rundt en måned igjen til reisa så er vel litt unødvendig tidlig å kontakte de nå vel! hehe.. Endret 7. mars 2008 av Cuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 7. mars 2008 #638 Del Skrevet 7. mars 2008 Syntes det med frieret er så spennende! Synd det er en måned til! (jeg vil vite nå =p ) Får krysse fingrene for at vi snart blir "bynaboer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 7. mars 2008 #639 Del Skrevet 7. mars 2008 så fint det ble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 7. mars 2008 #640 Del Skrevet 7. mars 2008 så koselig med frieri!! hvilken båt skal dere reise med? De ombord kan helt sikkert hjelpe deg med å ordne noe ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå