Gå til innhold

Prosjektet leif er født


Amalie_85

Anbefalte innlegg

Hihi!

Jeg er gravid.

Gikk egentlig på p-piller, men ble like vel gravid, og når det først hadde skjedd bestemte vi oss like godt for å beholde det! Regnet ut en del opp ned og først for å se om vi kunne klare det! Men etter å ha tenkt over det fant vi ut at det er like greit nå som senere.

Er nok da øh.....blir det 4 uker på vei? 4 uker siden sist gang jeg hadde mens.

Er jo dette som er skummelt da siden dette ikke var planlagt. Så jeg har jo ikke noe peiling. Føler meg heller ikke så veldig gravid enda! Men vi får se når ukene går, får lese noen tråder om når andre begynte å kjenne ting! :gravid:

Ellers, jeg er 22 år, student, bor i eget hus, samboer som er best :rødme:

og 4 biler :fnise: (er i stede for alle hundene og kattene det)

:goodbye:

Endret av Amalie_85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:duskedame: Gratulerer :duskedame:

Nå tror jeg nesten jeg har gratulerer deg i alle dine tråder/dagbøker.

4 biler? jøss. HVa slags biler har dere?

Og gratulerer med ny dagbok. Ser at du allerede har døpt ungen leif. :fnise: noe spesielt grunn til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått graviditetsdagbok også nå ja, tror jeg skal begynne å følge med her :) Merket noen symptomer ennå? Litt nysgjerrig, så kan jeg spørre hvor lenge dere har vært sammen og hvor gammel samboeren din er? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve å begynne med første spørsmål først. 4 biler ja. Men bare 2 som er bruksbiler, det er min opel (egentlig vår, men jeg som kjører) hans veteranbil, min veteranbil, og en som vi har felles. Så egentlig har vi alle felles, men min veteranbil hadde jeg før vi ble sammen, det samme med hans, så det er veldig min, din, men våre!

At jeg har døpt ungen leif (med liten bokstav) var egentlig en dårlig spøk fra meg. Men jeg lo veldig når jeg tenkte på det. Jeg hadde skrevet inne på forumet og hadde en skrive feil. Så skulle rette opp og skrev nederst

"edit: leif var her"

så ble det skrivefeil=skriveleif

forkorta til leif=feil

Så det var jo veldig ublanlagt og en liten leif. Selv om jeg ALDRI vil kalle ett barn en feil, så var det litt morsomt der og da! Er min dårlige humor :sjenert:

Skal ikke hete det visst det blir en gutt ;)

Jeg har hatt ømme bryster i to uker, men vet ikke om det er p.g.a graviditet eller hva (har det enda og det er ikke noe gøy). For det merka jeg jo før jeg visste om graviditeten, og sutra litt over det. Så kan jo være noe, men ellers har jeg ikke merka noe. Ikke kvalm, ingen ting. Vi har vært sammen nå i snart 2,5 år. Han er nå 33! Og vil da være 34 når barnet er født, så han er egentlig like fornøyd med at det blir nå i stedet for senere som egentlig var planen. Noen ting kan bli litt vanskeligere, men vi tar det igjen senere sier han :rødme:

Vakre mannen :love:

Takk for hilsner :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Tenkte jeg skulle stikke innom den nye dagboka di :) Hadde ikke fått med meg det da jeg skrev i den andre.

Skjønner godt at du bekymrer deg for det økonomiske, men heldigvis er det ganske gode ordninger for studenter som får barn. Og dere er jo to om dette, så det går sikkert fint :)

Ømme pupper er vel et av de mest vanlige graviditetssymptomene, så du skal vel ikke se bort fra at det er på grunn av graviditeten at de er ømme ;) Håper kvalmen holder seg unna! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Amalievennen :)

For en overaskelse! Så utrolig flott. Gratulerer så mye!

Må bare si unnskyld for oppførselen min i sta, ble helt tatt på senga jeg. Men jeg vil av hele mitt hjerte ønske deg, din kjekkekjære og lille leif alt godt. Så får vi heller håpe at ting er smittsomt...

Ja også vil jeg melde meg som fus til å være barnevakt :hallo:

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går helt bra det Kvist :klem:

Skjønner godt at du ble satt ut jeg. Var jo det selv og! syns da du takla det bra jeg :fnise:

Skal komme å smitte deg jeg. Sende små bebis-bassiler til deg :fnise:

tror du må krangle med bestemor om å være fus. Jeg klarte ikke si det en gang. Så kjekkekjære ;) måtte si det :fnise:

Men godt å få sagt det så det ikke blir noe problem i forhold til helga :)

Nå skal jeg gjøre littegran fornuftige ting, så skal jeg sove, er kjempe trøtt.

Ha det fint alle sammen. Og takk for hilsner :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke slemt ment, men hvorfor ser ungen ut som en liten sau som ligger på ryggen...? :rodme:

Så over til det jeg vile si!

GRATULERER MED EN LITEN leif....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Den ser så corny ut at den er kul :fnise:

Så bare måtte ha den! Du har litt rett. Det ligner på en sau. :skratte:

Takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, i dag føler jeg meg ikke helt bra. Om det er gravid-ting eller om bare jeg er litt slapp å dårlig vet jeg ikke!

Er hvertfall hjemme å slapper av.

Når ble noen av dere andre kvalme?

For jeg er bare litt kvalm, men ikke så voldtsomt. (men måtte dra hjem så jeg ikke smitta noen andre? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :blomst:

Må si jeg lurte litt på spørsmålene dine inne på graviditetsforumet :fnise:

Kose deg masse med graviditeten, du skal se alt ordner seg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kvalm i uke 6 denne gangen tror jeg. Sånn bilsyk kvalm hele tiden. Og sååååå trøtt :Gjesp: Håper du slipper unna den verste kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper og jeg skal slippe unna! For jeg har jo vært gravid før, og da trodde jeg at jeg var syk! For jeg kasta opp hele tiden og bare lå rett ut i noen uker! Var helt forferdelig, så håper jeg slipper det!

Har og hatt litt sånn små vondt i magen i dag (som jeg bruker å få når jeg skal ha mensen) og det er skikkelig ekkelt når det blir sånn for da blir jo jeg nervøs :fnise:

JEg vet jo ikke hvor vanlig det er å ha vondt, og i hvordan uke man bruker å ha forskjellige vondter (hadde ikke noe bedre ord)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...