Gå til innhold

Prosjektet leif er født


Amalie_85

Anbefalte innlegg

Hihi!

Jeg er gravid.

Gikk egentlig på p-piller, men ble like vel gravid, og når det først hadde skjedd bestemte vi oss like godt for å beholde det! Regnet ut en del opp ned og først for å se om vi kunne klare det! Men etter å ha tenkt over det fant vi ut at det er like greit nå som senere.

Er nok da øh.....blir det 4 uker på vei? 4 uker siden sist gang jeg hadde mens.

Er jo dette som er skummelt da siden dette ikke var planlagt. Så jeg har jo ikke noe peiling. Føler meg heller ikke så veldig gravid enda! Men vi får se når ukene går, får lese noen tråder om når andre begynte å kjenne ting! :gravid:

Ellers, jeg er 22 år, student, bor i eget hus, samboer som er best :rødme:

og 4 biler :fnise: (er i stede for alle hundene og kattene det)

:goodbye:

Endret av Amalie_85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:duskedame: Gratulerer :duskedame:

Nå tror jeg nesten jeg har gratulerer deg i alle dine tråder/dagbøker.

4 biler? jøss. HVa slags biler har dere?

Og gratulerer med ny dagbok. Ser at du allerede har døpt ungen leif. :fnise: noe spesielt grunn til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått graviditetsdagbok også nå ja, tror jeg skal begynne å følge med her :) Merket noen symptomer ennå? Litt nysgjerrig, så kan jeg spørre hvor lenge dere har vært sammen og hvor gammel samboeren din er? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve å begynne med første spørsmål først. 4 biler ja. Men bare 2 som er bruksbiler, det er min opel (egentlig vår, men jeg som kjører) hans veteranbil, min veteranbil, og en som vi har felles. Så egentlig har vi alle felles, men min veteranbil hadde jeg før vi ble sammen, det samme med hans, så det er veldig min, din, men våre!