Gjest Makaroni Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Forslag til hva jeg kan sende? Foruten sjokolade og yndlingsbladet? Må være lite og lett... Takk for gode forslag=)
Aurela Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Kommer bare på ting hun ikke får i USA.. F.eks. norsk melkesjokolade eller andre norske ting hun kanskje savner.. Bildere av dere som er hjemme. Kalender, kanskje som teller ned til hun kommer hjem.. ?? Men som du da, yndlingsbladet blir nok motatt med takk:)
Gjest s.n Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Pocketbok. Deilig med norsk litteratur i utlandet!
Brunhilde Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Da jeg bodde i utlandet satte jeg pris på norske ukeblader, norsk sjokolade og norsk litteratur. Enig med de over i at det er gode ideer. Behøver det egentlig være så mye mer?
Gjest Moncler Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Da jeg bodde i utlandet satte jeg pris på norske ukeblader, norsk sjokolade og norsk litteratur. Enig med de over i at det er gode ideer. Behøver det egentlig være så mye mer? Jeg ville ha bestillt noe fra en amerikansk nettbutikk og fått det tilsendt til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå