Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal du på halloweenfest? Det skal jeg :-) Hva skal du kle deg ut som?

Jeg tenkte jeg skulle være kylling eller kanskje ku?

:kaklehone:

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet (endret)

I år tror jeg ikke det blir noen halloweenfest på meg, men har tidligere år vært ting som: Sally fra The Nightmare Before Christmas, svartengel, Death (Sandman), "Bloody bride", heks, vampyr (1700-tallskjole! Morsomt!) osv :)

Endret av -eline-
Skrevet

fæl hodeskalle med lilla hår og en dødningehode-kappe.

Skrevet

Jeg skal være bie! Laget kostymet selv..:)

Skrevet

Jeg kjørte på med litt Jack The Ripper-inspirert utkleding i år- men da som offer. Whitechapel-hore-aktig, med stort skjørt, opprevet bluse, knappestøvler, veldig rød leppestift og utoverrent øyensminke, blod i utringningen og oppsatt hår med korketrekkere som jeg herpa skikkelig.

Sikkert ikke så veldig historisk korrekt og blablabla, men veldig moro.

Helt fram til jeg våkna og skulle begynne med flokeprosjekt deluxe....

Skrevet

Nei, feirer ikke Halloween.

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

Karnivallet jeg skulle på ble desverre avlyst, men hadde jeg dratt skulle jeg vært sørgende kvinne. I sort kjole, sorte strømper og sko, store solbriller, hansker og et chifon-sjal løst over hodet. Et blondelommetørkle måtte selvfølgelig ha fulgt med kostymet. Antakelig også et lite gullkors i halsgropa

Skrevet
Karnivallet jeg skulle på ble desverre avlyst, men hadde jeg dratt skulle jeg vært sørgende kvinne. I sort kjole, sorte strømper og sko, store solbriller, hansker og et chifon-sjal løst over hodet. Et blondelommetørkle måtte selvfølgelig ha fulgt med kostymet. Antakelig også et lite gullkors i halsgropa

Det var jo ein kjempebra idé! Kanskje eg kopierar deg ein gong...

Eg skal forøvrig vere the Red Death (frå Poe-filmen Masque of the Red Death).

Skrevet

Jeg feirer heller ikke Halloween, jeg synes ærlig talt det bare er dumt å gjøre skikken til en sånn hverdagslig greie i Norge. I år sal jeg på en fest der alle MÅ kle seg ut, da, så da bare tegner jeg værhår eller kler meg ut som meg selv eller noe.

Gjest Raptuza
Skrevet

Her er det berre ungane som kler seg ut og går Halloween-bukk....

Ho hadde kle frå utkledningskapet og sort øyensminke og mørkerøde lepper....!!

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg. Jeg skal være nonne :smile: Jeg har bestilt om mottatt en skikkelig fin nonnedrakt.

Skrevet

Jeg skal på halloweenfest til helgen. Da skal jeg kle meg ut som It fra Addams family. Har hår som rekker til nedenfor livet, så me ddet gredd godt foran ansiktet blir jeg nok fin :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...