MzS Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Hei! Har lovet å lage bursdagskake til niesen på 7 år i morgen. Hun ønsker seg en kake formet som en katt, og den må være svart, siden hennes egen katt er svart. Hadde planer om å stikke innom hobbybutikken og kjøpe svart cacas-farge, men de var utsolgt for svart! Det er ingen andre butikker i nærheten som fører de fargene, og nå er det uansett for sent. Butikkene her i byen stenger 13.30 på lørdager , og de har jo ikke svart matfarge i matbutikker. Så nå trenger jeg virkelig råd og tips her - er det noen som har forslag til hvordan jeg skal få den fordømrade katta svart??? Kommer ikke på noe som kan brukes her jeg. I verste fall får den bli brun (kakao) eller rosa. Hehe Men vil jo gjerne unngå å skuffe henne da...
Gjest nextlife Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 og de har jo ikke svart matfarge i matbutikker. Sukkerkulør funker som bare det, hvis det blir litt merkelig smak (kan bli det dersom du har store mengder, ha litt vaniljesukker eller annen smakstilsetning i glasuren
MzS Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2007 Sukkerkulør ja! Det hadde jeg aldri tenkt på... Tusen hjertelig takk, det skal prøves! Ser ut som om du har reddet dagen for både meg og niesen
Gjest nextlife Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Sukkerkulør ja! Det hadde jeg aldri tenkt på... Tusen hjertelig takk, det skal prøves! Ser ut som om du har reddet dagen for både meg og niesen Så fint å kunne hjelpe, lykke til med kaken, og dagen
lubiluu Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 du får sort konditor farge i hobby butikker:D muligens på apoteket og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå