Gjest Hum Skrevet 11. oktober 2007 #1 Del Skrevet 11. oktober 2007 Traff ei dame på byen forrige helg. Jeg var vel ikke så skjarmerende, men hun ble med meg hjem på en øl. Når hun dro sa jeg til henne at hun var trivelig og søt og at jeg gjerne vil møte henne igjen. Har senere sendt henne en del sms og bla beklaget at jeg var så full og at jeg gjerne vil møte henne igjen. Hun svarer " alle kan gå på en snurr og at vi kan vel møtes igjen" Problemet er at det er bare jeg som tar kontakt. Hvorfor svarer hun som hun gjør, når hun ellers virker uinterisert. Slik har det vert med flere damer jeg har møtt. Hva mener dere med dette jenter? Kostbar? Bør jeg ikke sende sms og heller vente å se om jeg får? Kan jo bli gal av sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 11. oktober 2007 #2 Del Skrevet 11. oktober 2007 jeg synes du skal sende en melding hvor du spør konkret om dere skal møtes og ta en kaffe eller pils en dag.og spørre henne hvilken dag som passer henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. oktober 2007 #3 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja kvinner venter,mens dere skal jakte ;)Send henne en melding du ja og spørr om dere skal finne på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liskat Skrevet 22. oktober 2007 #4 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du maa jo spoerre henne litt mer konkret, da! Hun har jo sagt dere godt kan treffes igjen, da maa du spoerre om det passer da og da, eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå