Gå til innhold

Snart klart for ny runde av tippeligaen!!!!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er veldig bra at alle norske lesber ikke er sånn som beskrives her, det hadde vært ensidig og kjedelig.

Og det er også veldig godt at det ikke stemmer at alle norske jenter som går på fotballkamp (vi må skille mellom å like fotball, og gå på fotballkamp) verken er lesbiske eller horer.

Har ikke sett på maken til stigmatisering, jeg - på en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at det norske fotballpublikum, er representativt, sånn "legningsmessig", med snittet i folket for øvrig.

Men at lesbefaktoren er ganske så høy innen toppfotballen for kvinner, er det ikke tvil om. Men de er på banen, ikke på tribunen.

Det er forresten litt pussig at det er så mange lesber på fotball-landslaget og de beste lagene i kvinnefotballen, sett i forhold til elite-håndballen for kvinner..., og øvrig kvinnelig toppidrett?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er forresten litt pussig at det er så mange lesber på fotball-landslaget og de beste lagene i kvinnefotballen, sett i forhold til elite-håndballen for kvinner..., og øvrig kvinnelig toppidrett?? :roll:

Du mener at det er rart det ikke er flere lesber i elite-håndballen (pga lesbene i elite-fotballen)? Isåfall: Håndball er en sport full av lesber. Det har jeg hørt som en "sannhet alle vet", i allefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det var nok Generalsekretæren jeg tenkte på ja, hun og den tidligere landslagstreneren i håndball- de to er veldig like.

Man kommer ikke utenom lesbefaktoren når man snakker om kvinner og håndball/fotball- mannelesbene finnes både på banen og tribunene.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt det litt med ro når det gjelder å sjekke denne tråden, siden jeg trodde den skulle handle om tippeligaen.

Nå viser det seg at tråden inneholder en del spekulasjoner rundt legning, og usaklige personkarakteristikker. Mindre og mindre fotball.

Mye å rydde i, så jeg lukker denne. Start gjerne en ny, men vær grei å holde dere til saken, ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...