Gjest in love Skrevet 3. oktober 2007 #1 Del Skrevet 3. oktober 2007 For å ta det første først, så har jeg vært småforelska i en gutt i snart et år. Det kom svært brått på. Vi har vært gode venner og jeg har sett på det som både et mislykket og uoppnåelig prosjekt om vi skulle.. ja.. Før sommeren måtte jeg bare fortelle det, sånn jeg kunne klare å komme videre. Det er et "triks" som ofte hjelper. Han sa han ville være venner og de vanlige greiene som var forventet. Ser han ikke på hele sommeren hvor vi også har lite kontakt. Jeg klarer naturligvis å tenke på andre ting. Men så kommer han litt og litt tilbake i livet mitt, og treffer han igjen første gang på fylla. Det vil si jeg havner hjemme hos han i fylla. Etter hans forslag. Aner ikke hvorfor egentlig. Vi gjør ikke noe annet den natten enn å drikke alkohol. Dette er snart en måned siden. Treffer han på byen igjen, men det blir bare hei og hadet. Nå skjer det igjen. Vi møtes i fylla, var på samme fest men snakker ikke noe særlig sammen. Jeg prøver å ikke ta kontakt. Det går med veldig mye alkohol, og når det nesten ikke er noen igjen setter han seg ved meg, holder rundt meg og vi begynner å kysse. Det blir ganske heftig har jeg blitt fortalt. Dette er første gang vi rører hverandre, og jeg er i sjokk og ekstase om hverandre. Dette er en gutt som vanligvis verken sjekker jenter eller tar de med hjem. En av de som ikke er flinke med jenter om dere skjønner. Vi havner hjemme hos han hvor vi kliner i mange timer, og jeg går hjem på morgenkvisten :| Vi har ikke snakket om dette, men han har beklaget oppførselen sin, hva nå det skal bety. Hva gjør jeg nå? Jeg er flink på å late som jeg ikke er forelsket i han, men det gjør ganske vondt innerst inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #2 Del Skrevet 4. oktober 2007 så barnslig. beklaget oppførselen sin? kan du ikke spørre han hva han mener med det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg tror han beklaget fordi han vet du er forelska i ham, men han er ikke forelska i deg. Det som skjedde, skjedde i fylla, og han føler kanskje han utnyttet deg, siden du føler som du føler, og derfor beklaget han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 4. oktober 2007 #4 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja, jeg tenkte det samme som den siste skriver. Jeg lurer egentlig på hvorfor det skjedde i det hele tatt. Eller, jeg så jo fantastisk ut, så skjønner jo det sånn sett Det var bare så heftig at jeg har vanskelig for å tro at det betydde null og niks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 4. oktober 2007 #5 Del Skrevet 4. oktober 2007 Du sier det jo selv: "Dette er en gutt som vanligvis verken sjekker jenter eller tar de med hjem. En av de som ikke er flinke med jenter om dere skjønner. " Han aner ikke hva han driver med eller hva han skal gjøre. Hvis noe skal skjer må nok du ta initiativ. Spørsmålet er om du er interessert i en som kun tør å se på deg siste delen av et sent nachspiel og som ikke tør å gå til det neste steget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trådst. Skrevet 5. oktober 2007 #6 Del Skrevet 5. oktober 2007 Interessant vinkling. Det er så mye rart som jeg aldri blir klok på. Han er ekspert på ikke å svare på sms'er for eksempel, men han er en egen evne til å dukke opp hvor jeg sier jeg er når vi er out on the town. Man hiver seg ikke over noen man ikke tåler trynet på. Og han har faktisk sagt at vi passer egentlig godt sammen. Herregud hadde jeg bare kunnet spille dette spillet bra nok.. Men jeg gjør jo som alle andre som er forelsket, analyserer alt opp og i mente for å få situasjonen til å virke som den egentlig er til min fordel. Han er jo såklart ikke interessert, og man bare lurer seg selv og blir såret. Typisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 5. oktober 2007 #7 Del Skrevet 5. oktober 2007 Synes du skal si til han at du er forelska. Da slipper du å gå å gruble mer. Om han skulle si nei, så er ikke det verdens undergang. Det finnes da andre menn, ikke sant? Min magefølelse sier at han ikke liker deg på "den måten". Kanskje han vil ha deg som venn? Tror han hadde vært mer ivrig om han ville inn i et forhold med deg. Men jeg kan ta feil noe jeg selvfølglig håper på i dette tilfellet.... Lykke til uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trådst. Skrevet 5. oktober 2007 #8 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det har jeg jo gjort for flere måneder siden Hvilken måte tror du han liker meg på da ut fra hva vi har gjort? På kåte-måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå