lalaland Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Er det noen som har noen ideer om hva man kan ha til lakseburger? Ikke noe kjempefansy, har ikke så god tid. Kjøper dere, eller lager dere deres egen lakseburger. Om dere kjøper, finnes det forskjellige merker, og hvordan synes dere er best?
Maja_83 Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Vi grillet det i sommer med hamburgerbrød og salat ved siden av. Kjøpte ferdig med bacon i.
Gjest Jenny H Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Har spist lakseburger en gang, da laget jeg den selv etter Elasticas oppskrift. Hadde grønnsalat, tomater i skiver, burgerbrød, grov sennep og crème fraîche til.
Gjest hyggelig Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 jeg laget den også etter elasticas oppskrift. som tilbehør hadde jeg hamburgerbrød, tzatziki, salat og pommes frites(i ovnen) og sweet chillisaus. fast food på en litt sunnere måte:) ikke mye da,men...
Fakse Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Vi har gjerne en enkel salat og kanskje ovnsstekte poteter som tilbehør. Som dressing har vi noen ganger brukt sennepssaus, det passe godt sammen med laksen og gjør det litt ekstra saftig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå