AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #941 Skrevet 17. november 2013 Håper WoD tar spillet tilbake i en positiv retning å ikke mer catering the casuals, gjøre alt enklere, hive mer epics etter folk, slutta når mists kom for gadd ikke med pisset lengre, alt er så "dumbed down" å forenkla så man trenger hverken å tenke eller være god for å vinne :S Anonymous poster hash: 50311...df7
Gjest Kaida Skrevet 17. november 2013 #942 Skrevet 17. november 2013 Hadde håpt at vi fikk vite mer om worg kongen Genn Greymane og hans land Gilneas:) Hvor sønnen hans Liam Greymane ligger begravet etter at madame Windrunner drepte med en pil som var ment for Genn! Oi, høres kult ut. Kjenner så lite til den delen av loren, bakdelen ved å være horde antar jeg. Håper WoD tar spillet tilbake i en positiv retning å ikke mer catering the casuals, gjøre alt enklere, hive mer epics etter folk, slutta når mists kom for gadd ikke med pisset lengre, alt er så "dumbed down" å forenkla så man trenger hverken å tenke eller være god for å vinne :S Anonymous poster hash: 50311...df7 Det spørs jo hva du legger i å vinne, da! Jeg har sett flere som reagerer på at epics er for enkle å få tak i, men det forstår jeg ikke helt. Det må jo være oppnåelig å kunne bli med selv om man starter å spille midt i en utvidelse. Og at noen nybegynnere tok Hellscream i LFR mens de rullet ansiktet over tastaturet gjør det ikke noe mindre morro for meg å ta han på hverken normal eller heroic mode? Synes selv Mists er den beste utvidelsen siden Burning Crusade. /fangirl
Hettemaake Skrevet 17. november 2013 #943 Skrevet 17. november 2013 Jeg syns det blir teit å si at det er "for enkelt" å få ta i epics. Ja, man får epic i LFR, men det er jo ikke litt bra i forhold til gearet du får på heroic. Man ser fortsatt hvem som er seriøse og gode spillere bare ved å se på gearet deres. Jeg ser frem til ny utvidelse, samtidig som jeg fortsatt har så mye å gjøre endgame i MoP. Gruver meg mest til å levle 10 levler. Jeg håper også de gjør noe med skillsene, det begynner å bli veldig mange skills å holde styr på for enkelte klasser allerede, så håper ikke de prakker på oss fem til
Hettemaake Skrevet 18. november 2013 #944 Skrevet 18. november 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=-0wh_ltn4eA Endret 18. november 2013 av Hettemaake
LoneWolf Skrevet 18. november 2013 #945 Skrevet 18. november 2013 (endret) Og at noen nybegynnere tok Hellscream i LFR mens de rullet ansiktet over tastaturet gjør det ikke noe mindre morro for meg å ta han på hverken normal eller heroic mode? Jeg synest at Hellscream var mer enn vansklig nok i LFR uten å rulle ansiktet over tastaturet Det har desverre veldig mye å si hvilken gruppe man får i LFR og jeg har ingen aktiv raid guild Endret 18. november 2013 av LoneWolf
Hettemaake Skrevet 19. november 2013 #946 Skrevet 19. november 2013 Jeg synest at Hellscream var mer enn vansklig nok i LFR uten å rulle ansiktet over tastaturet Det har desverre veldig mye å si hvilken gruppe man får i LFR og jeg har ingen aktiv raid guild Har enda ikke tatt han i LFR. Første gangen var han nede på 7% og vi wipa, og den eneste spilleren som kunne greia stakk. Andre gangen wipa vi på trash (før vi i det hele tatt kom oss inn til Hellscream) som idiotene pulla helt til inngangen, så hver gang man løp inn for å resse døde man. Skal i flex-raid på onsdag, gleder meg. Forhåpentligvis får jeg oppgradert PvE-gearet.
Anciol Skrevet 19. november 2013 #947 Skrevet 19. november 2013 Har enda ikke tatt han i LFR. Første gangen var han nede på 7% og vi wipa, og den eneste spilleren som kunne greia stakk. Andre gangen wipa vi på trash (før vi i det hele tatt kom oss inn til Hellscream) som idiotene pulla helt til inngangen, så hver gang man løp inn for å resse døde man. Skal i flex-raid på onsdag, gleder meg. Forhåpentligvis får jeg oppgradert PvE-gearet. Hvilken server er du på? Er du på Moonglade så bli med i old friends, vi er medlemmer fra tidligere guilder som har gått i union og stiftet en ny guild:) Som raider!
Gjest Kaida Skrevet 19. november 2013 #948 Skrevet 19. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=-0wh_ltn4eA Den var fin! Kan være jeg er tidvis skyldig i dette altså.. Nå blir det selvransakelse kjenner jeg! Jeg synest at Hellscream var mer enn vansklig nok i LFR uten å rulle ansiktet over tastaturet Det har desverre veldig mye å si hvilken gruppe man får i LFR og jeg har ingen aktiv raid guild Det er sant, helt enig i at det kommer veldig an på gruppen, om noen gidder å lede litt og hvilken dag/tid det er rett og slett.
Hettemaake Skrevet 19. november 2013 #949 Skrevet 19. november 2013 (endret) Hvilken server er du på? Er du på Moonglade så bli med i old friends, vi er medlemmer fra tidligere guilder som har gått i union og stiftet en ny guild:) Som raider! Er på Grim Batol.. Jeg er med i en PvP-guild, men den er blitt superdød. Sikkert morsomt å være med i raidingguild, det har jeg aldri vært. Har bare drevet på med PvP, morsomt det og, men ensomt når guilden ikke er oppe å gå Endret 19. november 2013 av Hettemaake
Gjest Tekola Skrevet 19. november 2013 #950 Skrevet 19. november 2013 Hvilken server er du på? Er du på Moonglade så bli med i old friends, vi er medlemmer fra tidligere guilder som har gått i union og stiftet en ny guild:) Som raider! Horde eller Alliance?
Erazor Skrevet 19. november 2013 #952 Skrevet 19. november 2013 Jeg syns det blir teit å si at det er "for enkelt" å få ta i epics. Ja, man får epic i LFR, men det er jo ikke litt bra i forhold til gearet du får på heroic. Man ser fortsatt hvem som er seriøse og gode spillere bare ved å se på gearet deres. Jeg ser frem til ny utvidelse, samtidig som jeg fortsatt har så mye å gjøre endgame i MoP. Gruver meg mest til å levle 10 levler. Jeg håper også de gjør noe med skillsene, det begynner å bli veldig mange skills å holde styr på for enkelte klasser allerede, så håper ikke de prakker på oss fem til For meg er det forståelig at mange synes det er for enkelt å få tak i epics. Selv om ikke epics-ene man får i LFR er like gode som i heroic, så er det fremdeles epics. Og nå skal det visstnok komme en «mythic» vanskelighetsgrad også. For øvrig er det ikke nødvendigvis lett å se hvem som er seriøse og gode ved å se på gear, med mindre det er like etter en ekspansjon. Etter hvert begynner mange store guilds å selge heroic epics for å fylle guildbanken med gold og forberede seg til neste progression race. Jeg har selv boostet folk til heroic epics og mounts mange ganger. Dessuten kan toons i dårlig gear være alts av toppspillere. Så man skal ikke skue hunden på hårene! Regner med at det kommer nye skills med WoD. Selv synes jeg ikke det er så mange skills å holde styr på, men så er det ganske annerledes å spille nå sammenlignet med i vanilla der man gjerne brukte en rekke forskjellige ranks av samme spell. Da var det ikke mye plass verken på action bars eller på skjermen!
Gjest Tekola Skrevet 19. november 2013 #954 Skrevet 19. november 2013 Fillern! Jeg har en haug med 90 horder der
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #956 Skrevet 20. november 2013 Jeg har begynt å like roleplay servere litt, det kan være ganske artig å både se på og være med på nå og da Men jeg synes egentlig at blizzard kunne slått sammen enda litt flere servere, det er veldig mange av servenere som er litt sånn semi-døde akkurat nå Det er jo det de driver med nå. De slår sammen to og to low population realms, for deretter å slå disse sammen med flere igjen. Etter det går de løs på de litt større, håper jeg. Anonymous poster hash: 26f98...ef3
Vulpes Skrevet 20. november 2013 #958 Skrevet 20. november 2013 (endret) Uæh, jeg synes fremdeles flexraiding kan være vanskelig, spesielt del 4. Blir fort forvirret av alt som foregår ettersom jeg bare så vidt har vært der før, noe som igjen går utover DPS-en min, eller det at jeg gjør noe feil. Men det er kanskje ikke bare meg som trenger å drepe en boss mer enn 1-2 ganger før jeg har fått helt dreisen på det? HÅPER JEG? Hva er roleplay? Pinlig å spørre Hvordan roleplay-serverne fungerer, mener du? Jeg har aldri prøvd, men slik jeg forstår det handler det mindre om gear, mestring av spillet o.l., og mer om å lage en historie rundt karakteren din og på en måte late som om alt er ekte. Med andre ord mer for spesielt interesserte, regner jeg med. Endret 20. november 2013 av Tonje!
LoneWolf Skrevet 20. november 2013 #959 Skrevet 20. november 2013 Hva er roleplay? Pinlig å spørre Mye av det Tonje over sier stemmer, men man må ikke være så hardcore som det hun beskriver Man kan fint bare roleplaye litt om man kjeder seg og vil gjøre noe annet enn å grinde. Roleplay serverene er noenlunde akkurat like som alle andre, utenom at det er to-tre samlingspunkt for de som liker å roleplaye og man finne flere folk på den serveren som driver å roleplayer under quests eller annet (det er ikke så mange, men det er flere enn vanlig). Det er det som du føler for å gjøre ut av det. Personlig er jeg ikke noen hardcore roleplayer med en bakgrunnshistorie og whatnot. Når jeg kjeder meg så tar jeg ofte og leter etter oppdrag som mercenary / bountyhunter / bodyguard og bare følger etter noen og "later som" om jeg er en bodyguard. Bruker /kneel, snakker litt annerledes med "my lord" eller slikt.
Hettemaake Skrevet 20. november 2013 #960 Skrevet 20. november 2013 Spionerte på en RP-server en gang (jada, skikkelig barnslig), kjæresten min mente det ikke var verdt å lage en karakter, for det var ikke så mye RP på WoW. Det første som møter meg ved inngangsporten til SW er 5-6 karakterer som står lina up, med samme type armor, og han ene var liksom sjef, og fortalte de andre hva de skulle gjøre osvosv. Så løp jeg til katedralen, der satt en priest og ba ved alteret. Lengre bort i gata var det ei som fortalte en fyr om en hun var forelsket i, men som desverre var gift. Sikkert veldig morsomt for de som driver på med det, men jeg tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet til å spille WoW på den måten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå