Gå til innhold

For alle Ålesund og omegn bruder


Sympatia

Anbefalte innlegg

Det er jo veldig fint begge stedene, ja! Nede ved brusdalsheimen er det forresten også helt nydelig, med utsikt over vannet :) Kanskje litt bummer om det er et annet arrangement der da, men :S

Ja, der er jo fint også :) den plassen hadde jeg helt glemt av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig å se at det eksisterer en egen tråd for området. Vi giftet oss i mai i år, ikke på Sunnmøre vel og merke, men dette var et godt alternativ siden min mann er fra Sykkylven. Vi valgte ei super jente fra Vigra som fotograf, Tone Molnes ( www.tonemolnes.no ) hadde fått anbefalt henne fra noen venner. Denne jenta kan sine ting, og vi er utrolig fornøyde med bildene. Hun er profesjonell og har en fin dokumentarisk stil som gjør at bildene blir naturlige. Følte virkelig at hun fikk fanget stemningen på vår store dag. Kan anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest lisha

På jeger og beger i Fremmerholen, er det lov å ha med egen drikke selv. Maten blir bestilt gjennom lokalet, fra Sjøholt catering (de har veldig god mat). Der er mye forskjellig å velge mellom der :) Hun damen som ordner der har stålkontroll! :)

Men steder hvor det er lov å ha med både mat og drikke vet jeg ikke.. Må bli grendahus eller SIF-klubbhuset kanskje?

(tror SIL-huset også bestiller mat gjennom sjøholt catering)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hessahuset anbefales! Det er plass til 120 stk, og vi betalte 1750 kr for å leie det til dagen vår.

Endret av nanonymen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Heihei!

Er det noen av dere her inne som vet om en flink hobbybaker i Ålesund eller rett i nærheten? :-)

http://siljessjokolade.blogspot.no/

Jeg har aldri smakt kakene hennes, men de ser unektelig lekre ut, og jeg har hørt andre skryte av resultatet. Trivelig dame forøvrig, gammel venninne av meg 66.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...