Gå til innhold

Hva er du dårlig på i trafikken?


Gjest Britt Banditt

Anbefalte innlegg

Jeg unngår lukeparkering, det blir bare tull og tøys. Selv om jeg har en liten knert av en bil.

Ellers er lyskryss uten "pil-lys" pyton når man skal til venstre, jeg hater å måtte stå midt i krysset og vente på de bilene som kommer i mot. Særlig hvis det er stor trafikk og man risikerer å bli stående midt i krysset når lyset skifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, har bare hatt lappen noen måneder, så det er nok langt igjen før jeg kan kalle meg noe i nærheten av dreven.

-Lukeparkering. Jeg er livredd for å treffe andres bil, så jeg lukeparkerer ikke, jeg kjører heller flere runder rundt og rundt til jeg finner et sted jeg syns jeg kan stå.

- Kjører ikke inn i parkeringshus.

-Kjører generelt for fort.

- Ikke flink nok til å sjekke blindsone.

Også syns jeg veioppmerking kan være litt vanskelig å forstå seg på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unngår lukeparkering, det blir bare tull og tøys. Selv om jeg har en liten knert av en bil.

Ellers er lyskryss uten "pil-lys" pyton når man skal til venstre, jeg hater å måtte stå midt i krysset og vente på de bilene som kommer i mot. Særlig hvis det er stor trafikk og man risikerer å bli stående midt i krysset når lyset skifter.

Det er jo ikke noe problem når lyset skifter, fordi da kommer det jo værtfall ingen biler i mot. Ingen biler kan heller ikke kjøre ut i krysset (de som har fått grønt da) før de vet at de kommer over til andre siden uten hindringer, så de må åent vente for at du skal komme der du skal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen biler kan heller ikke kjøre ut i krysset (de som har fått grønt da) før de vet at de kommer over til andre siden uten hindringer, så de må åent vente for at du skal komme der du skal ;)

Hmmm...men det tror jeg ingen har fortalt dem. Det var i flere år et skrekk-kryss her i byen (det har heldigvis blitt forandret nå) som jeg måtte gjennom da jeg skulle hjem fra jobb, her var det alltid fullt kaos i rushtiden...da var det tut og kjør. Eller mest tut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...men det tror jeg ingen har fortalt dem. Det var i flere år et skrekk-kryss her i byen (det har heldigvis blitt forandret nå) som jeg måtte gjennom da jeg skulle hjem fra jobb, her var det alltid fullt kaos i rushtiden...da var det tut og kjør. Eller mest tut da.

Sånne kryss er ekle! Hadde et sånn på oppkjøringen at jeg skulle gjennom det mest trafikkerte krysset i hele byen hvor alle bare går og sykler. Bilene er litt mer forsiktig men da jeg kom der med sensor virket ikke lysene nemlig og da var helvete løs og alle tutet, kjørte, gikk, syklet og løp omhverandre og akkurat da var jeg sikker på at jeg kom til å stryke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...